2021-09-28, 05:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av I-van-Toer
Jag har ingen aning vad du skriver eller försöker att säga med ditt inlägg. Jag utgår ifrån att du var påverkad av något i skrivande stund. Om man inte förstår vad jag skrivit i den här tråden så måste vara mindre vetande. Jag kan inte tolka det annorlunda.

Tja, då har du nog givit ännu en förklaring och ett erkännande där… För begriper du inte vad jag efterfrågade trots att det var i klartext, så kan det ju förklara dina ständigt lobotomerade inlägg och påståenden….

Jag efterfrågade bl.a ditt erkännande på att du blåljög när du påstod att reporten inte ens vände sig om och tittade på byggnaderna bakom sig, vilket ju SnakePlisssken pinsamt tydligt bevisade att du gjorde med det videoklipp han länkade till, där man tydligt kan se att hon faktiskt vänder sig om och tittar. Alltså ljöd du, och alltså har du noll koll på fakta innan du bröder ur dig en massa lögnaktiga felaktiga påståenden, och detta var inte första gången vi dragit ner byxorna på dig och avslöjat din okunnighet och lögner, och lär knappast vara den sista för att du skulle lära dig nåt av detta är inget vi räknar med…
Citera
2022-05-27, 08:39
Moderator
Ett 20-tal inlägg flyttade till stora tråden om 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville.
(FB) 9/11 - WTC/Pentagon/Shanksville m.m - Tråd Nr 2

/Moderator
Citera
2024-05-14, 13:38
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KTM_
Det är inte bara SVT, det tycks enligt min uppfattning att nästan alla har glömt av WC3, det tredje tornet som sympati rasa efter dom två tornen rasa.
Det var tre stycken torn inte två.
Kommer vi få någonsin få en förklaring vad som hände med wc3??

https://www.svtplay.se/video/32175515/11-september

Building 6 är mest mystisk.
Det är väldigt konstigt att knappt nån känner till den. Tror det var en byggnad till som attackerades också.
Citera
2024-05-15, 18:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PrivatPiratPrimat
Det är väldigt konstigt att knappt nån känner till den. Tror det var en byggnad till som attackerades också.

Finns inget som helst mystiskt med nåt av byggnaderna i WTC som drabbades direkt, eller indirekt, av de kapade planens avsiktliga krascher in i de två huvudtornen i WTC. Allt följer helt och fullt fysikens lagar
Citera
2024-05-17, 10:35
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:

Nej det är inte ett dugg konstigt utan det är bara ett bevis på hur lite koll ni har.
Bara det att du inte ens vet vilket nummer det är på byggnaden efter alla dessa år är tillräckligt för mig i alla fall.
Citera
2024-05-17, 10:55
Medlem
PrivatPiratPrimats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Iris-T
Nej det är inte ett dugg konstigt utan det är bara ett bevis på hur lite koll ni har.
Bara det att du inte ens vet vilket nummer det är på byggnaden efter alla dessa år är tillräckligt för mig i alla fall.

Du har aldrig hört om den byggnad jag pratar om.
Den urholkades innifrån och fasader stod kvar. Väldigt skumt.

För att klargöra. Det är konstigt att 5 byggnader rasade/förstördes, och allmänheten känner till 3 el 2.
Senast redigerad av PrivatPiratPrimat 2024-05-17 kl. 11:00.
Citera
2024-05-17, 11:08
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dr Tinnitus
Finns inget som helst mystiskt med nåt av byggnaderna i WTC som drabbades direkt, eller indirekt, av de kapade planens avsiktliga krascher in i de två huvudtornen i WTC. Allt följer helt och fullt fysikens lagar
Det var nog det dummaste jag nånsin läst.
Citera
2024-05-17, 11:13
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Du har aldrig hört om den byggnad jag pratar om.
Den urholkades innifrån och fasader stod kvar. Väldigt skumt.

För att klargöra. Det är konstigt att 5 byggnader rasade/förstördes, och allmänheten känner till 3 el 2.

Jag har koll på alla byggnader i komplexet WTC då det diskuterats i flera år.
Och nej det är fortfarande inte konstigt. Du hittar det enkla svaret i konstruktionen stålbyggnad.
Anledningen till att du tycker det är konstigt är att du inte förstår fysiken bakom men om du engagerar dig med lite efterforskning i historien och frågar någon som kan något om bränder i byggnader kommer du ganska snart inse att stålbyggnationer och okontrollerade bränder är en dålig kombo.
Citera
2024-05-17, 11:17
Medlem
Iris-Ts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Det var nog det dummaste jag nånsin läst.

Eller så är svaret mycket enklare än du hoppats på.
Att påstå att det var det dummaste du läst bevisar bara att du inte har någon som helst koll på varken fysik och eller väldigt vag grundläggande kunskap om den värld du lever i.
Citera
2024-05-17, 11:20
Bannlyst
Citat:
Eller så är svaret mycket enklare än du hoppats på.
Att påstå att det var det dummaste du läst bevisar bara att du inte har någon som helst koll på varken fysik och väldigt vag grundläggande kunskap om den värld du lever i.
Svaret är enkelt, det var en false flag, och jag har inget mer att tillägga om ämnet.
(ärligt talat tror jag att dom flesta har begripit det nu, och även fattat att man inte kan göra något åt saken)
Citera
2024-05-17, 11:27
Avslutad
Citat:

Det va bara ren tur att allt brann upp..
Alla dokument borta.. miljarder borta..

Vilken tur vi hade sa nog fbi och diverse myndigheter
Citera
2024-05-17, 11:32
Medlem
Creaturs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tworiders
Svaret är enkelt, det var en false flag, och jag har inget mer att tillägga om ämnet.
(ärligt talat tror jag att dom flesta har begripit det nu, och även fattat att man inte kan göra något åt saken)
Kanske fanns aldrig dessa byggnader utan man har pumpat ut fejkade bilder på hur det ska ha sett ut pre nine-eleven.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in