Citat:
Ursprungligen postat av
I-van-Toer
Jag har ingen aning vad du skriver eller försöker att säga med ditt inlägg. Jag utgår ifrån att du var påverkad av något i skrivande stund. Om man inte förstår vad jag skrivit i den här tråden så måste vara mindre vetande. Jag kan inte tolka det annorlunda.
Tja, då har du nog givit ännu en förklaring och ett erkännande där… För begriper du inte vad jag efterfrågade trots att det var i klartext, så kan det ju förklara dina ständigt lobotomerade inlägg och påståenden….
Jag efterfrågade bl.a ditt erkännande på att du blåljög när du påstod att reporten inte ens vände sig om och tittade på byggnaderna bakom sig, vilket ju SnakePlisssken pinsamt tydligt bevisade att du gjorde med det videoklipp han länkade till, där man tydligt kan se att hon faktiskt vänder sig om och tittar. Alltså ljöd du, och alltså har du noll koll på fakta innan du bröder ur dig en massa lögnaktiga felaktiga påståenden, och detta var inte första gången vi dragit ner byxorna på dig och avslöjat din okunnighet och lögner, och lär knappast vara den sista för att du skulle lära dig nåt av detta är inget vi räknar med…