2024-05-15, 21:42
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av banal
Och...? Inse att hans psyke är så bräckligt att han inte ens kan hantera sitt jävla näringsintag. Han har en chipspåse på nattduksbordet. Det är hans trygghet.
Och?Så du menar att alla som är överviktiga har dåligt psyke.
Citera
2024-05-15, 21:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micke_man

Ja.

Hans drogutlösta psykoser är inte heller att leka med. Han kände inte ens igen sina egna barn när han rökt på.

Äcklig snubbe.
Citera
2024-05-15, 21:47
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Du driver va? Han äter SSRI och har eller åtminstone har haft Benzo utskrivet.

Han var vägt över 160 kg och har varit med i Biggest Loser. Och han är fortfarande gravt överviktig eftersom han fortfarande är beroende av skräpmat.

Han har varit med i Lyxfällan eftersom han är så sjukt slösaktig med pengar.

Han blir så pass provocerade av en ~22-23 årig tjej att han åker hem till henne mitt i natten, troligtvis påtänd, för att hävda sig. Sen blir han rädd och darrig i rösten istället.

Hur kan han på något vis ha ett starkt psyke? Till och med Charles Manson hade ett starkare psyke.
Senast redigerad av Telepatisk 2024-05-15 kl. 21:50.
Citera
2024-05-15, 21:49
Medlem
Telepatisks avatar
Dessutom så skulle en person med ett starkt psyke inte ha ett sådant omättligt behov av att hävda sig. Sen inte heller spela in alla samtal som personen gör samt printa varenda chattkonversation.
Citera
2024-05-15, 21:51
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Telepatisk
Dessutom så skulle en person med ett starkt psyke inte ha ett sådant omättligt behov av att hävda sig. Sen inte heller spela in alla samtal som personen gör samt printa varenda chattkonversation.
Spela in samtal har han ju lärt sig av Linnea
Citera
2024-05-15, 21:52
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Du vet att det är förtal va,att du säger att han åkte hem till L och c mitt i natten påtänd
Du går ifrån frågan. Hur kan du fortfarande anse att han har ett "starkt psyke"?
Citera
2024-05-15, 21:52
Medlem
Telepatisks avatar
Citat:
Spela in samtal har han ju lärt sig av Linnea
Nej. Det gjorde han långt innan hela Chrippa och Linnea-historian.
Citera
2024-05-15, 21:55
Medlem
micke_mans avatar
Citat:
Nej. Det gjorde han långt innan hela Chrippa och Linnea-historian.
om folk ljuger och hotar hela tiden så är det ju självklart att man vill samla bevis,men det spårade ju ut när linnea hade spelat in chrippa hela tiden dom varit tillsammans och hon hade massa inspelat på jocke också har hon sagt
Citera
2024-05-15, 21:56
Medlem
Citat:

Ja, han är sinnebilden av en riktigt svag människa. Hans darrande röst när han mötte Linnea var verkligen väldigt talande.

En av landets största luffare.
Citera
2024-05-15, 22:46
Avstängd
Kickassfarsans avatar
Citat:
Det var många år sedan han gick på antideprisiva,nu tycker jag att han är väldigt harmonisk med sitt liv
Anjo? Harmonisk?

Alltså no offence men kollar vi på samma kanal? Han är en djupt störd människa som måste hänga ut oskyldiga människor på internet för att må bra med sig själv och du tycker det här är en människa som är i harmoni med sig själv? Har du sett hans ögon?

Bor du på grupphem eller nått?
Citera
2024-05-16, 06:38
Medlem
Citat:
Du vet att det är förtal va,att du säger att han åkte hem till L och c mitt i natten påtänd

Du vet att han är totalt dum i huvudet den där Anjo,va?
Han är ett freak och en idiot, som har koll empatiska känslor. Viste du det? Du som verkar vet mycket.
Citera
2024-05-16, 14:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RumpTrollet
Jävligt tyst från Mumsen i det sista.. ligger den sk ”morsan” och samlar mod för en konfrontation av Anjo må tro 😆😆😆😆

Hur skall Anjo utföra konfrontationen rent praktiskt? Då måste han ju träffa Mumsbulle personligen
Jag skulle inte hålla andan, i väntan på det, om jag var du
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in