2024-05-15, 12:16
Medlem
Teus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kung_Ingenting
Ja. Men det blir ju en extra pungspark. En daglig påminnelse om nått som ni helst vill glömma helt.
Äsch, det hela är ju en parodi vid det här laget, och jävligt svårt att inte skratta åt. Lagets högst avlönade spelare rullar in till säsongstarten med 10 kilo övervikt och vill spela fotboll, couldn't make it up. Pratade med en vän från Kroatien när det begav sig som sa att om det där varit Dinamo hade dom eldat upp hans bil efter första träningen sen hade han fått gå eller cykla resten av säsongen.
Citera
2024-05-15, 12:35
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Äsch, det hela är ju en parodi vid det här laget, och jävligt svårt att inte skratta åt. Lagets högst avlönade spelare rullar in till säsongstarten med 10 kilo övervikt och vill spela fotboll, couldn't make it up. Pratade med en vän från Kroatien när det begav sig som sa att om det där varit Dinamo hade dom eldat upp hans bil efter första träningen sen hade han fått gå eller cykla resten av säsongen.

Faller in under konstruktiv kravställan som hade gjort gott för magen.
Citera
2024-05-15, 13:58
Medlem
Valvantos avatar
Vad tror vi om kvällens matcher?

HBK skulle kunna grisa sig till poäng mot Häcken tror jag, lär bli en jämn fight.

Elfsborg har riktigt hög nivå i sig, framförallt på hemmaplan. 2-0 mot gnagarna?

Mjällby har öppnat starkt och är bra hemma, men vi har vunnit två år i rad där.
Får se om vi kan kämpa oss till en pinne.

VSK får islossning ikväll. Vinst 3-0!
Citera
2024-05-15, 14:21
Medlem
TzOns avatar
Hoppas Häcken får behålla Allsvenskans snabbaste spelare, Layoni hela säsongen. Nu när han funnit sig till rätta i laget kommer han vara ett ständigt hot och springa sönder många stackars långsamma backar.
Citera
2024-05-15, 14:23
Medlem
Pancevs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Valvanto

HBK skulle kunna grisa sig till poäng mot Häcken tror jag, lär bli en jämn fight.

Elfsborg har riktigt hög nivå i sig, framförallt på hemmaplan. 2-0 mot gnagarna?

Underhållande att Valvanto o Teu rök ihop,,. den såg jag inte komma igår

Tror Halmstad börjar tappa lite nu, 1-3 el 0-2. Trazke är min kompis dessutom och ska klappas medhårs.

Elfsborg vinner hemma, men tajt match.

Mjällby får väl 1-1 elr 2-1 hemma.

Västerås vinner lätt ikväll. Instämmer..2 elr 3 mål plus.
Citera
2024-05-15, 14:28
Medlem
TzOns avatar
Citat:

Halmstad får stryk med 1-4, Elfsborg vinner med 2-0, Mjällby tar en 2-1 seger mot bajen och Västerås vinner mot värnamo med 2-0
Citera
2024-05-15, 17:30
Medlem
Londons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Halmstad får stryk med 1-4, Elfsborg vinner med 2-0, Mjällby tar en 2-1 seger mot bajen och Västerås vinner mot värnamo med 2-0

Väl avvägd bomb.Hade man spelat tre spik och en halvgardering så hade VSK-Värnamo blivit en 1/2 (alltså ej kryss).

Bubblare imorgon är MFF-GAIS. De förstnämnda gillar inte att behöva spela två matcher på en vecka.
Citera
2024-05-15, 17:43
Avslutad
Citat:

Alla matcher slutar oavgjort.
Citera
2024-05-15, 18:42
Medlem
Norge har lyckats bli lurat igen, blottar-bosse har lyckats sälja Felix Va till lilleström
Citera
2024-05-15, 19:02
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Norge har lyckats bli lurat igen, blottar-bosse har lyckats sälja Felix Va till lilleström

Lilleström har nordens sämsta och mest pantade sportchef. Nästan brottsligt lura en efterbliven så.

Cirkulera
Citera
2024-05-15, 19:59
Medlem
Det borde väl nästan vara värt en egen tråd, men va i jösse namn har hänt med allsvenskans försvarsspelare när de gör så mycket eländiga passningsmissar som leder till mål för motståndarna? Är det någon ny filosofi om hur uppspel ska göras, har jag missat något vackert och revolutionerande?
Citera
2024-05-15, 20:03
Medlem
buisnismannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sprengasteinn
Det borde väl nästan vara värt en egen tråd, men va i jösse namn har hänt med allsvenskans försvarsspelare när de gör så mycket eländiga passningsmissar som leder till mål för motståndarna? Är det någon ny filosofi om hur uppspel ska göras, har jag missat något vackert och revolutionerande?

Läggmatch Bajen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in