2024-05-14, 16:42
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa

Oj, vad upprörd du blev när ditt hyckleri belystes.

Men vi har nu svaret svart på vitt. Du föredrar sällskapet av män före björnen. Det hela var bara ett litet patetiskt skådespel med andra ord.
Nej, jag föredrar att stöta på en björn framför en främmande man i skogen.

Du kanske skall försöka svalka känslostormarna, du verkar hysterisk nästan.
Citera
2024-05-14, 16:44
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Detta. Jag är en stark anhängare av åsikten att man bör tvingas leva med konsekvenserna av politiken man förespråkar. Är du invandringsförespråkare? Ja, då ska du också bo i invandringstäta områden. Är du miljötaliban? Ja, då ska du leva utan tillgång till allt det den moderna civilisationen kan erbjuda tack vare oljan. Är du feminist som förespråkar att björnar är säkrare än män? Ja, då bör du få det ordnat av staten att du ska slippa alla män och istället få umgås med björnarna som både är säkrare och bättre för dig än männen.

Om människor i större utsträckning hade tvingats leva med konsekvenserna av sin idiotiska politik man förespråkar så hade landets alla problem lösts på nolltid.

Hur många feminister hade fortfarande stått bakom sina åsikter om det var på det här viset? Inte en enda.
Fast tråden handlar ju inte om vad du vill skapa för samhälle utifrån dina sårade känslor och hysteriska utbrott.

Frågan är enkel och ställd till kvinnor.
Vad vill du helst möta i skogen, en främmande man eller en björn?
Citera
2024-05-14, 16:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113

Nej, du har redan svarat att du föredrar män före björn i tråden när det väl kommer till kritan. Ditt lilla tramsiga skådespel imponerade inte på någon.
Citera
2024-05-14, 16:46
Medlem
Citat:
Ja jag går i skogen varje dag.
Var man bor är knappast något man brukar lägga ut på Flashback.
Var bor du själv förresten?
Var du bor är mycket viktigt för att förstå vilka risker du har att möta varg eller björn i skogen.

Bor du i Skåne är det nära på noll risk. Bor du i Jämtland/Värmland är risken långt större.

Och risken att själv möta en varg eller björn påverkar det hur du tänker.

En Stockholmare som jag tänker inte på den risken när jag går i skogen till exempel. Att möte en älg är möjligt och det har hänt. Men inga vargar eller björnar finns ens att tänka på. Förstår du?
Citera
2024-05-14, 16:47
Medlem
Citat:

Du kanske skall försöka svalka känslostormarna, du verkar hysterisk nästan.
Det är nog för att du är en dum kossa. Har du tänkt på den möjligheten Miceo?
Citera
2024-05-14, 16:48
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Nej, du har redan svarat att du föredrar män före björn i tråden när det väl kommer till kritan. Ditt lilla tramsiga skådespel imponerade inte på någon.
Nej, det har jag inte.
Det är önsketänkande av dig.
Ping pong om vad du ljuger ihop och vad jag faktiskt sagt är en lek jag inte tänker delta i.

Jag konstaterar bara att dina känsloyttringar tydligen är starkare än jag först trodde.
Citera
2024-05-14, 16:50
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spjutspetsen
Var du bor är mycket viktigt för att förstå vilka risker du har att möta varg eller björn i skogen.

Bor du i Skåne är det nära på noll risk. Bor du i Jämtland/Värmland är risken långt större.

Och risken att själv möta en varg eller björn påverkar det hur du tänker.

En Stockholmare som jag tänker inte på den risken när jag går i skogen till exempel. Att möte en älg är möjligt och det har hänt. Men inga vargar eller björnar finns ens att tänka på. Förstår du?

Citat:
Det är nog för att du är en dum kossa. Har du tänkt på den möjligheten Miceo?
Den som är dum här är väl du - riktigt korkad.
Det spelar väl ingen roll varför du vill veta var jag bor - det är liksom av noll betydelse för min vilja att berätta det på forumet.

Kossor är för övrigt inga dumma djur - du hade vetat det om du hade vistats lite på landet.
Citera
2024-05-14, 16:50
Medlem
Citat:
Ja jag går i skogen varje dag.
När du rastar hunden?

Vi pratar "skogen". Tillräckligt djupt inne att man kan träffa på vilda djur.

Shit vad värdelös du är Micro. Skogen för dig är "träddungen runt hörnet". Du är patetisk.
Citera
2024-05-14, 16:52
Medlem
micro113s avatar
Citat:
När du rastar hunden?

Vi pratar "skogen". Tillräckligt djupt inne att man kan träffa på vilda djur.

Shit vad värdelös du är Micro. Skogen för dig är "träddungen runt hörnet". Du är patetisk.
Nej, jag menar skogen.
Du har uppenbarligen inget vettigt att tillföra - så jag föreslår att du lägger ner dina försök att kartlägga var jag vistas.
Det är liksom jävligt creepy, i synnerhet som du inte är en björn.
Citera
2024-05-14, 16:52
Medlem
Citat:
Nej, det har jag inte.

Jo, det har du. När det väl kom till kritan så stod du inte för det du förespråkar och valde männen framför björnarna.

Då var det avklarat.
Citera
2024-05-14, 16:53
Medlem
Citat:
Nej, jag menar skogen.
Du har uppenbarligen inget vettigt att tillföra - så jag föreslår att du lägger ner dina försök att kartlägga var jag vistas.
Det är liksom jävligt creepy, i synnerhet som du inte är en björn.
Du går djupt in i skogen "varje dag"? Du ljuger.
Citera
2024-05-14, 16:55
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jo, det har du. När det väl kom till kritan så stod du inte för det du förespråkar och valde männen framför björnarna.

Då var det avklarat.
Nej - det har aldrig "kommit till kritan"

Jag har konstaterat att dina fantasi konstruktioner inte är ämnet för tråden.
- och jag har sagt att jag föredrar råka på en björn.

Du kan rapa dina lögner hur mycket du vill - de kommer inte bli sanna för det.
Varje upprepning visar bara att du stickar vidare på offerkoftan och har svårt att acceptera att kvinnor som är helt främmande för dig väljer bort dig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in