Citat:
Ursprungligen postat av
Falleritjohej
Fy vad tragisk. Såg du hur det slutade? Klarade inte av det men man undrar.
Barnets far, är han med i bilden? Om du vet.
Jag menar även om mina barn hade placerats så hade jag fortfarande värnat om deras mamma känner jag. Mitt ex har min backup i allt. Hon måste ju må bra för våra barns skull.
Blir bara så jävla less att ingen fångar upp henne.
Pappan har eller iaf hade ny partner och nytt barn innan barnet omhändertogs , LM hittade bilder med honom , partner och bebis och var i den vevan hon vägrade honom att ha sonen och också började påstå att han förgrep sig på sonen .
Enligt dom är det tänkt att barnet ska bo hos pappan om det fungerar och LM har fått besked att det är honom hon ska vända sig till för info om barnet dock kanske han inte är så villig att ha kontakt med någon som kallar honom p på tiktok .
Tror att det blev ungefär lika mycket kaos med pappa 1 när relation upphörde för då blev han utsatt kallad för missbrukare och skulle köras över med bil precis som hans nya partner.
Enligt sjukhistoria som LM läst upp har hon schizofreni och vanföreställningssyndrom sedan många år tillbaka samt ångest , depression och ptsd vilket gör det väldigt komplicerat för någon att ge stöd och hjälp om personen vägrar medicinera och tycker det är normalt att skrika i timmar på gatorna