2024-05-13, 15:42
Medlem
Men vad fan, satt och lyssnade på LM i godan ro och helt plötsligt blev jag blockad. Utan att ha skrivit något alls, skall man orka göra ä n n u ett konto!?
2024-05-13, 15:45
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av adina
LM klädd i rött symboliserande jesu blod skriker sig igenom olika platser i Mora.
N*ll tycker att hon är en fantastisk kämpe som skriker ända upp till himlen
Nu berättar hon att hon blev dömd för olaga hot även mot pappan till de två äldre barnen, enligt henne hade pappan tagit barnen och hon skrev att om han inte lämnar tillbaka dem så kommer hon att köra på honom med bil.
Men sen fortsätter ranten att hon blir dömd utan bevis och allt är lögner.
På ett sätt är det bra att hon skriker ut all ilska och sorg samtidigt som hon hamnar i synfältet för eventuella insatser kanske.
2024-05-13, 16:45
Medlem
Rättspsykolog J*ssica har hållit låda hela dagen med sitt svamlande , jobb har hon tydligen problem att ha
2024-05-13, 20:02
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Rättspsykolog J*ssica har hållit låda hela dagen med sitt svamlande , jobb har hon tydligen problem att ha
Enligt henne jobbar hon med AI men kan inte säga så mycket pga sekretess, föredrag på olika ställen samt solenergi och säkert mer.
Fan va hon har fastnat i händelsen på Malmö C för några dagar sen när hon kom efter att en tjej blivit påhoppad av en kille, polisen va där samt vakter o tydligen hade kompisen till mannen som misshandlat ställt sig nära offret och då exploderade hon o blev till sists avvisad från centralen.
Nu heter det att hon såg och filmade allt och hon måste tyvärr polisanmäla en av poliserna för att han tog henne på bröstet, hon vill inte men måste.
Hon mår inge bra alltså 😔
2024-05-13, 20:05
Medlem
Inanna-1921s avatar
Citat:
Pappans sambo ville ha bebisen har hon sagt någon gång , sist hon dök upp med present till dottern blev hon avvisad och presenten förstördes.
Adoptivföräldrar dök upp på utredningshem och valde bebisar enligt henne..
Jag undrar ofta om de andra som är med när olika konstiga historier som låter galna och orimliga kommer fram, tror de verkligen på det eller vågar de inte ifrågasätta för att de är rädda att få skit från andra i gruppen?
De galnaste historier blir ju bemötta som att det är självklart att detta har hänt och åh va fruktansvärt!
2024-05-13, 20:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Jag undrar ofta om de andra som är med när olika konstiga historier som låter galna och orimliga kommer fram, tror de verkligen på det eller vågar de inte ifrågasätta för att de är rädda att få skit från andra i gruppen?
De galnaste historier blir ju bemötta som att det är självklart att detta har hänt och åh va fruktansvärt!
Många är nog lika knepiga själva och har egna skumma föreställningar om världen och tycker att andras historier är lika sanna som de egna historierna
2024-05-13, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Inanna-1921
Enligt henne jobbar hon med AI men kan inte säga så mycket pga sekretess, föredrag på olika ställen samt solenergi och säkert mer.
Fan va hon har fastnat i händelsen på Malmö C för några dagar sen när hon kom efter att en tjej blivit påhoppad av en kille, polisen va där samt vakter o tydligen hade kompisen till mannen som misshandlat ställt sig nära offret och då exploderade hon o blev till sists avvisad från centralen.
Nu heter det att hon såg och filmade allt och hon måste tyvärr polisanmäla en av poliserna för att han tog henne på bröstet, hon vill inte men måste.
Hon mår inge bra alltså 😔
Tror hon har plockat bort en del info från nätet med det andra efternamnet som lät italienskt det man hamnade på när man googlade hennes namn och rättspsykolog .
Hon jobbar inte med AI
2024-05-14, 12:48
Medlem
Citat:
Hon har inget socialt liv eller några vänner förutom tiktok vänner som tycker att hon gör ett bra arbete när hon skriker i Mora, stod i utredning att hon hade noll socialt nätverk
Fy vad tragisk. Såg du hur det slutade? Klarade inte av det men man undrar.
Barnets far, är han med i bilden? Om du vet.
Jag menar även om mina barn hade placerats så hade jag fortfarande värnat om deras mamma känner jag. Mitt ex har min backup i allt. Hon måste ju må bra för våra barns skull.
Blir bara så jävla less att ingen fångar upp henne.
2024-05-14, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falleritjohej
Fy vad tragisk. Såg du hur det slutade? Klarade inte av det men man undrar.
Barnets far, är han med i bilden? Om du vet.
Jag menar även om mina barn hade placerats så hade jag fortfarande värnat om deras mamma känner jag. Mitt ex har min backup i allt. Hon måste ju må bra för våra barns skull.
Blir bara så jävla less att ingen fångar upp henne.
Pappan har eller iaf hade ny partner och nytt barn innan barnet omhändertogs , LM hittade bilder med honom , partner och bebis och var i den vevan hon vägrade honom att ha sonen och också började påstå att han förgrep sig på sonen .

Enligt dom är det tänkt att barnet ska bo hos pappan om det fungerar och LM har fått besked att det är honom hon ska vända sig till för info om barnet dock kanske han inte är så villig att ha kontakt med någon som kallar honom p på tiktok .
Tror att det blev ungefär lika mycket kaos med pappa 1 när relation upphörde för då blev han utsatt kallad för missbrukare och skulle köras över med bil precis som hans nya partner.

Enligt sjukhistoria som LM läst upp har hon schizofreni och vanföreställningssyndrom sedan många år tillbaka samt ångest , depression och ptsd vilket gör det väldigt komplicerat för någon att ge stöd och hjälp om personen vägrar medicinera och tycker det är normalt att skrika i timmar på gatorna
2024-05-14, 14:41
Medlem
fy faan vilken nolla hon är Null som inte lyssnar vad polisen säger till henne utan ringer om igen.

Smakar bra att terrorisera mundigheter med pension..vilken jävla parasit
2024-05-14, 14:43
Medlem
Nu blir hon bannad redan i första slussen hos polisen
2024-05-14, 14:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rickebus
fy faan vilken nolla hon är Null som inte lyssnar vad polisen säger till henne utan ringer om igen.

Smakar bra att terrorisera mundigheter med pension..vilken jävla parasit

Borde vara böter även på 11414 när man ringer i onödan, helt sjukt hur mycket tid och resurser sådana här samtal tar.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in