Citat:
Ursprungligen postat av
Dumdryg
Eftersom det är mycket snack om ryzztroll och NATO-runkare i olika trådar så kan det vara intressant med en omröstning för att ta reda på hur Flashback står i Ukraina-Rysslandkonflikten. Så hur ställer du dig till Ukraina, Sveriges inblandning och NATO-medlemskapet?
1. Jag tycker att Ryssland har rätt att gå in i Ukraina och avbryta det åtta år långa inbördeskriget mot den ryska minoriteten i Donbass och jag hoppas Ryssland vinner kriget. Sanktionerna mot Ryssland var fel och orättvisa. Väst försöker underminera Ryssland genom att stödja Ukraina.
2. Jag är neutral och det spelar ingen roll för mig om Ukraina eller Ryssland vinner. Det bästa hade varit att Sverige höll sig utanför konflikten och inte skickade vapen och att vi inte gick med i NATO och inte bråkade med Ryssland i onödan. När det gäller sanktioner mot Ryssland borde Sverige i första hand göra det som gynnar Sverige.
3. Jag känner starkt för Ukraina och anser att de måste vinna. De slåss för allas demokrati och frihet och vi måste stödja Ukraina på alla sätt så långt det går med pengar och vapen för att besegra Ryssland. Om vi ger efter för Ryssland nu finns risk för värre hot, eventuellt att fler länder invaderas.
Intressant att schlager-fanatikern och den neutrala Dumdryg åter igen postar pro rysk dynga.
En snabb fråga, är du emot Ryssland invasion ? Något säger mig du precis som alla andra av er ryska araber inte kan svara ja eller nej på frågan.
I Sverige håller vi på Ukraina. Svenskar håller på Ukraina. I Mellanöstern och Nordkorea håller man på Ryssland. Araber håller på Ryssland.