2023-11-06, 08:57
Medlem
regeringskiness avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fridafogel99
Förundras över samma sak. Hur han och hans podd kan anses rumsren. De glimtar jag såg av Kungarna på Tylösand på den tiden har för evigt etsat sig fast på min näthinna. Fattar att de som var med är olyckliga för sin medverkan i efterhand men han borde inte välja ett liv i offentligheten efter detta program. Ofattbart som sagt att han lyckas få göra och få gäster till denna podd. Hur kan någon ens se honom som "seriös"???

Det som etsat sig fast på min näthinna är hur han typ 2011 jobbade på dåvarande SF (numera Filmstaden) vid Hötorget i Stockholm. Han var nog inte nykter många ögonblick på det jobbet.

Snubblade in i salongen i sin vinröda lilla väst, helt blank av svett (super-affad), och mumlade något om att gästerna "väldigt gärna fick plocka med sig sitt popcorn-skräp och liknande" på vägen ut.
Citera
2023-11-13, 00:22
Medlem
zerxezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eltonkebab
Vilken jävla relativisering. Eftersom att flickor är marginellt lite mognare än pojkar så är det okej att knulla med barn?

Sa jag det? Jag hade helt enkelt bilden av att det är extremt mycket vanligare att tonårstjejer dejtar äldre män än tvärtom att tonårskillar dejtar äldre kvinnor, tror väl inte att det är att fara med osanning?

Vad gäller Nemo tycker jag väl alla förtjänar en andra chans så länge de visar att de har bättrat sig, och Nemo jobbar väl mot missbruk osv. Ärligt talat lyssnar jag inte på hans podcast för det är betalvägg. När i princip alla engelska intervju-podcasts är gratis finns det ingen anledning att betala som jag ser det. Men credit till honom om han lyckas försörja sig på det. Själv skulle jag aldrig ha tålamodet att jaga kändisar till intervjuer
Senast redigerad av zerxez 2023-11-13 kl. 00:26.
Citera
2024-01-03, 10:06
Medlem
Treschows avatar
Jag ser att Nemo skaffat sig en ny kvinna. Roligt att han får knulla lite nu, men förhållandet kommer naturligtvis inte hålla särskilt lång tid.
Citera
2024-02-07, 13:18
Medlem
Jag har funderat över en sak. Varför tillåts han fortfarande vara aktiv på Instagram? Han har ju offentligt meddelat att han blev perma avstängd från Meta-plattformarna och till och med visade sina känslor offentligt angående detta. Det verkar som om hans nuvarande konto skulle kunna ses som ett försök att kringgå denna avstängning. Dessutom, borde inte personer som är dömda för sexuella brott enligt deras regler vara förbjudna från att använda Instagram?

Man kanske skulle skicka in en rapport
Citera
2024-02-07, 13:57
Medlem
Sundhetsstyrelsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluedanger
Jag har funderat över en sak. Varför tillåts han fortfarande vara aktiv på Instagram? Han har ju offentligt meddelat att han blev perma avstängd från Meta-plattformarna och till och med visade sina känslor offentligt angående detta. Det verkar som om hans nuvarande konto skulle kunna ses som ett försök att kringgå denna avstängning. Dessutom, borde inte personer som är dömda för sexuella brott enligt deras regler vara förbjudna från att använda Instagram?

Man kanske skulle skicka in en rapport

En härlig idé!
Citera
2024-02-07, 14:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sundhetsstyrelsen
En härlig idé!

https://help.instagram.com/contact/334013860059654

Denna gjorde jag! 😂
Citera
2024-02-07, 15:36
Fejjy bryr sig inte om det där längre. Jag har anmält mig själv för att kunna stämma dem men de skiter i mig.
Citera
2024-02-07, 18:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Interpersonal
Fejjy bryr sig inte om det där längre. Jag har anmält mig själv för att kunna stämma dem men de skiter i mig.

Tror faktiskt meta bryr sig om ban evasions.
Citera
2024-02-07, 18:08
Citat:

Tror inte ens metas policy är laglig i Sverige så kämpa på du modige så kanske det blir prövat.
Citera
2024-02-07, 19:33
Medlem
Tramsluders avatar
Citat:

Jag tror hans konto skapades innan fb/meta tog över ig om man ska vara petig.
Citera
2024-05-04, 20:18
Medlem
Är jag den enda som fullkomligt AVSKYR denna människa till döds. Han känns som Sveriges största kliché. Han känns så kladdigt fake med sitt ordbajseri och låter bara riktigt dum i huvudet med sina texter om samma sak. Hur långt Han kommit och hur duktig han är.. typ.. nä förlåt men jag fullkomligt KRÄKS... Och jag är verkligen inte bitter haha
Citera
2024-05-14, 08:47
Medlem
Vad har hänt med hans instagram?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här