2024-04-25, 09:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Public Enemy
Dominika uppför sig som ett barn!

Hon är ganska odräglig var hon än är, tjafsig besserwisser.
Citera
2024-04-25, 10:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DyslexiKungen
Anders Ekborg vinner detta, han är ju känd som en riktigt bra matlagare.

Knappast det var väl ganska uppenbart att Filip kommer vinna

Anders kommer nog vara topp 3
Citera
2024-04-25, 11:27
Medlem
m11080s avatar
Jag tycker det är tråkigt/trist att Marcus Samuelsson ingår i juryn,
hade mycket hellre sett Tommy Myllymäki var istället för Marcus
Citera
2024-04-25, 11:51
Medlem
picapicans avatar
Finns tråd om V.I.P.

(FB) Sveriges mästerkock V.I.P
Citera
2024-04-25, 13:22
Medlem
carlv0nlinnes avatar
Den vanliga versionen av Mästerkocken borde inspireras av VIP. Det känns väldigt befriande att se människor vara sig själva i det där köket efter att årets teater är över. De kan väl åtminstone skriva nya repliker till deltagarna inför nästa års säsong, så man slipper höra samma gamla klyschor varje år.
Citera
2024-05-10, 10:20
Medlem
"Min dröm är att jobba med matlagning".

En standardkommentar från många deltagare, år efter år. Men vad är det som hindrar dem? Det finns hur många kockjobb som helst på marknaden att söka. Sök då! Bli kock!

Vad de egentligen menar är väl att de vill ha ett högprofilerat jobb på en finare restaurang. Men det låter väl sig inte sägas...
Citera
2024-05-14, 02:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkotten453
Medina är ett arabiskt ord och betyder stad. Hon ser nordafrikansk ut. Jag är själv halv nordbo halv marockan. Jag är mycket ljusare än henne, blond men dragen har vi gemensamt.

Hon är tydligen Judinna. Hon bär davidsstjärnan under hela programmet...
Citera
2024-05-14, 09:52
Medlem
vonblixens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Igelkotten453
Medina är ett arabiskt ord och betyder stad. Hon ser nordafrikansk ut. Jag är själv halv nordbo halv marockan. Jag är mycket ljusare än henne, blond men dragen har vi gemensamt.

Medina är judinna.
Citera
2024-07-19, 13:44
Medlem
Dishys avatar
Har inte följt programmet, bara sett senaste säsongen nu, någon som vet om vinnarna brukar "bli något" dvs jobba på kända restauranger eller laga mat i Nyhetsmorgon?
Och snygg Tommy Myllymäki blivit då, från en monchichi till silverhunk.
Citera
2024-08-16, 23:54
Medlem
Catarina König har gått under jord ett tag nu. Missbruket där alltså. Hon super ihjäl sig. Och ärkefyllot Brolin är granne. Kommer säkert sluta väl detta.
Citera
2024-08-17, 03:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pickpockis
Catarina König har gått under jord ett tag nu. Missbruket där alltså. Hon super ihjäl sig. Och ärkefyllot Brolin är granne. Kommer säkert sluta väl detta.

På vilket sätt då, hon verkar ju vara hur aktiv som helst? Vad har du för underlag/bevis för ditt inlägg?
Citera
2024-08-28, 15:00
Medlem
Parallaxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dishy
Har inte följt programmet, bara sett senaste säsongen nu, någon som vet om vinnarna brukar "bli något" dvs jobba på kända restauranger eller laga mat i Nyhetsmorgon?

Adam Thulin har ju börjat på Noma, det får väl anses ok. Många kan nog leva ok på det, inte minst som Youtubers (Roy Nader tex). Sen har vi killen med "Schysst käk" osv. Sett några i olika sammanhang.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in