Flashback bygger pepparkakshus!
2024-05-13, 10:06
Medlem
lunarluddes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DrDanka
Såg att Altpay.uk och ALPAY förekommer ganska frekvent i mitt kontoutdrag. Nån som vet något om dessa?

Dom använder väl några skumma utbetalningskonton/namn, brukar vara olika rätt ofta där jag spelat.
Citera
2024-05-13, 10:12
Medlem
Nån som har kontaktuppgifter till CLX*designix?
Citera
2024-05-13, 10:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lunarludde
Dom använder väl några skumma utbetalningskonton/namn, brukar vara olika rätt ofta där jag spelat.

Ser väl ut som en hederlig bank så jag börjar fundera om de kanske inte faller in i det här olagliga merchantkod-trixeriet som vissa andra tex pixtab. Har iaf mailat och blev begärd skicka in kontoutdrag
Citera
2024-05-13, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Skrev till dom först i onsdags, sedan väntade jag till Fredag och mailade igen, inte fått tillbaka en krona av dom än och inget svar, samma när det gäller Webstorm.

Det jobbiga är att jag har Revolut och några säger att Revolut stänger ens konto om man bestrider för många betalningar som felaktiga/ bedrägeri.

Det gäller inte bara Revolut, utan alla banker. Du är en högriskkund om du gör så mycket betalningar till potentiella bedrägerier, varav de då gärna vill avsluta dina konton.

Tror alla måste komma ihåg att det är ingen automatisk rätt man har att få tillbaka pengar. 90% (eller fler) kommer ni aldrig ens få något svar från eller att de är okontaktbara.

En del här verkar tro att det funkar som en bankomat att man skickar ett mail och pengarna magiskt dyker upp på kontot inom någon dag. Det kanske har hänt för ett fåtal och från ett fåtal aktörer men det är inget man kan räkna med.
Citera
2024-05-13, 10:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grevensalibi
Nån som har kontaktuppgifter till CLX*designix?

Letat som tusen efter samma. Har sjukt många insättningar till dem.. verkar inte finnas kontaktuppgifter någonstans till dem...
Citera
2024-05-13, 10:59
Medlem
Det sjuka är väl att flera skriver här inne att pengar dyker upp på kontot på röda dagar, på nätterna, utan att knappt ha mailat. Inte konstigt att folk blir nyfikna

Citat:
Ursprungligen postat av SweetinSthlm
Det gäller inte bara Revolut, utan alla banker. Du är en högriskkund om du gör så mycket betalningar till potentiella bedrägerier, varav de då gärna vill avsluta dina konton.

Tror alla måste komma ihåg att det är ingen automatisk rätt man har att få tillbaka pengar. 90% (eller fler) kommer ni aldrig ens få något svar från eller att de är okontaktbara.

En del här verkar tro att det funkar som en bankomat att man skickar ett mail och pengarna magiskt dyker upp på kontot inom någon dag. Det kanske har hänt för ett fåtal och från ett fåtal aktörer men det är inget man kan räkna med.
Citera
2024-05-13, 11:18
Medlem
Håller med, sjukt skumt att man får vid så udda tider och dagar
Citera
2024-05-13, 11:29
Medlem
Kan inte vi alla som inte fått svar på mailen vi skickat samt att pengarna inte dykt upp på kontot starta nån discord grupp gör och diskutera hur vi ska gå tillväga?

Jag har använt Revolut, som vissa andra här nämnde så är jag lite nojig för att kontakta dom och be om hjälp i detta ärende. Vill inte riskera att de stänger ner mitt konto.
Citera
2024-05-13, 11:35
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av amrabat
Kan inte vi alla som inte fått svar på mailen vi skickat samt att pengarna inte dykt upp på kontot starta nån discord grupp gör och diskutera hur vi ska gå tillväga?

Jag har använt Revolut, som vissa andra här nämnde så är jag lite nojig för att kontakta dom och be om hjälp i detta ärende. Vill inte riskera att de stänger ner mitt konto.

Krommee här i tråden startade en discord som vi sitter i, släng iväg ett dm till honom 👌
Senast redigerad av TokyoBarn 2024-05-13 kl. 11:42.
Citera
2024-05-13, 11:41
Medlem
Någon som vet hur man går till väga med: ellipseroleplays TALLINN och lcyogcy.xyz
Citera
2024-05-13, 11:43
Medlem
Fuhrer1488s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TokyoBarn
Krommee här i tråden startade en discord som vi sitter i, släng iväg ett dm till honom 👌

Jag kan inte PM'a, hur kan jag joina eran discord? Är själv i krig med alla dessa
Citera
2024-05-13, 11:58
Medlem
TokyoBarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fuhrer1488
Jag kan inte PM'a, hur kan jag joina eran discord? Är själv i krig med alla dessa

https://discord.com/invite/NCghN5zu

Testa och se ifall det funkar!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in