Citat:
Ursprungligen postat av
Ugglan.
Men snälla du: Den endas ord som vi har på historien om taxiresan är ju PU:s! Inte har väl SB, JJ eller UK hört av sig i tråden? Hur kan du vara så naiv att du tror på bara PU:s ord? Förstår du inte att PU tog en rövare?! Jag har ju till och med kunnat bevisa att PU har ljugit om den, eftersom hans historia när de kom fram inte stämmer.
Nej, Lockerudsvittnet kan ha läst tråden och blivit "smittad". En medelålders "tant" brukar inte ha bra koll på bilar - särskilt inte mitt i natten på 70 meters avstånd. Vilken bil som helst kan passa in i hennes hjärna. Till mig - jag som kontaktade henne långt innan Reimer gjorde det - sa hon ingenting om en viss bilmodell - bara att bilen var ljus i färgen. Varning, alltså!
Thord vill styra tråden mot "danskarna". United med flera vill få bort KM. Du vill få bort PU. Jag
noterar!
Thord sade ju att han var intresserad av knarkarna men hamna i en härva av danskar istället.
Thord hade PN och JöLa b a som hetaste kandidater. JöLa strök han senare.
Jag kan inte påstå att han drivit danskarna så jättehårt. Det är ju det att han kartlagt dessas inbördes förbindelser så väldigt framgångsrikt. Han är mycket duktig på sådant där bl a. Att han kunde leta fram denna Ann*i Gabriel*sen var ju helt otroligt, det är ju jag tacksam för bl a och hade aldrig själv kunnat göra. Jag tror fortfarande att hon kan varit den tjej som loudamus källa hade hört genom en öppen balkongdörr och som var uppe i PNs lägenhet, då han med kamrat återkom från sin bortavaro, enligt loudamus.
Hon hade ju också mycket riktigt bott på Vasavägen 3 , innan då PN också bodde där. Då enligt loudamus källa att denna "flickvän" skulle bott vägg i vägg med PN då han bodde där. Vi
vet dock inte om Ann*i bodde just vägg i vägg med PN dock.