kan också vara så att dom är rädda för att bli tillfångatagna av Ukraina.
Kan vara så, men jag tror att de är mer rädda för konsekvenserna av att inte lyda order. Tror också att det där med att ta livet av sig för att göra slut på lidandet när man ligger skadad också ligger högre än det.
Ja jag har funderat på det också att putler och hans lakejer har lurat i sina trupper att Ukraina kommer att behandla krigsfångar inhumant, men det finns inte på kartan att Ukraina kommer riskera att få väst att minska på vapen hjälpen, det är därför att ryZZland försöker misskreditera Ukraina för att hjälpen ska upphöra
Jag hade hellre sprängt mig själv än att ligga hjälplös medan man får en granat droppad på sig från en drönare och riskera att bli liggande och inte kunna göra något för att avsluta skiten snabbt efteråt. Det hade skrämt mig mer än att bli tillfångatagen.
Förefaller snarare som en klassisk false flag, se videon. FSB har stor erfarenhet av sådana illdåd.
It is possible the explosion at the apartment complex in #Belgorod was the result of a bomb placed inside the building. There is no official confirmation at this time, but close examination of the explosion appears to add credence to this scenario.
How the 1999 Russian apartment bombings led to Putin's rise to power
And what was most important was that three persons were arrested for putting a bomb in a building in Ryazan. They turned out to be not Chechens, not terrorists in the usual sense, but rather agents of the Federal Securities Service which is the FSB.