2024-05-12, 05:26
Medlem
Xonk666s avatar
Bente påstår att hon har PSTMB men i själva verket är hon vaccinerad mot covid och fatat inte varför hon får sån psykos vid mens. Hon har ett barn sedan innan och det gick bra. Många kvinnor nu som har barn sedan innan som är infertila eller får sån psykos vid mens och söker vård.... Hon är förmodligen sjukt undernärd ovh behöver äta upp sig opch äta vitaminer så blir det nog bättre än att skylla på sin påstådda Autism... Birra har dock grov ADHD så det skriker om det.... han borde gått på Särskola , kolla bara vad det blivit av honom, en klottrare som börja gadda.. Jag tror alla på drottninggatan behövde gå i särkola eller få vård. kolla bra på ritpitten, Reetpeet, eller Skinsy, vem vill vara svartskalle när man inte är det? Vitmelanism?
Senast redigerad av Xonk666 2024-05-12 kl. 05:39.
Citera
2024-05-16, 13:21
Medlem
GlobalVisions avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WhoreOfBabylon
Aldrig hört talas om, men det var ju inte direkt någon supermodell. Vem fan hade prjösat över 250 spänn för att se mer av henne?
Det finns nog rätt många
Citera
2024-05-18, 18:11
Medlem
Bente har på Instagram medelat hon lägger ner sitt OF hon har insett hennes Onlyfans karriär har saboterat för hennes varumärke kreatör . Ska vi vara ärliga tror jag inte det gick så bra som hon hoppats
Citera
2024-05-19, 10:10
Medlem
Omg! Bästa dagen i mitt liv!! Bente har äntligen förstått vad hon gjort. Jag visste att hon var smartare än vad hon försökte framstå som där ett tag. Just därför jag varit så upprörd i denna tråd för jag visste att denna dagen skulle komma. Nu tycker jag att killarna på Judith kan ta henne under sina vingar och ordna nått jobb till henne!
Citera
2024-05-19, 10:55
Medlem
Treschows avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmytheone
Bente har på Instagram medelat hon lägger ner sitt OF hon har insett hennes Onlyfans karriär har saboterat för hennes varumärke kreatör . Ska vi vara ärliga tror jag inte det gick så bra som hon hoppats
Naturligtvis inte. Men... What Happens on the Internet, Stays on the Internet. Forever.

Tyvärr är skadan redan skedd. Hennes rövhål kommer alltid att finnas på nätet till allmän beskådan.
Citera
2024-05-19, 13:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Treschow
Naturligtvis inte. Men... What Happens on the Internet, Stays on the Internet. Forever.

Tyvärr är skadan redan skedd. Hennes rövhål kommer alltid att finnas på nätet till allmän beskådan.

Ja hon verkar dock vara så gulligt naiv och tror att bara hon plockar ner sitt Onlyfans konto så kommer allt bli bra igen. Det kommer det aldrig att bli som förut för det är precis som du säger det hon lagt upp kommer aldrig försvinna hur hon än vill det. Dessa bilder /videoklipp kommer förfölja henne hennes barn och familj resten av hennes liv
Senast redigerad av jimmytheone 2024-05-19 kl. 13:43.
Citera
2024-05-20, 01:47
Medlem
Fattar inte B att hon ändå är privilegierad , trots allt som har normala funktioner med hörsel och syn , kunna gå och annat , ändå gnäller hon på begränsningar gällande arbetslivet p.g.a NPF, adhd / autism.

hon kan ju jobba egentligen så ??? Vad är frågan.

Fattar NPF diagnoser har sina utmaningar men att skylla på det ofta är störande. När det faktiskt finns värre problem som begränsar möjligheterna att jobba normalt och inte vara influenser…
Citera
2024-05-20, 13:30
Medlem
Hon klarar tydligen bara att jobba 60% också. Tror mer det är tanken av att gå upp på morgonen som skrämmer henne
Citera
2024-05-21, 07:39
Medlem
Shrimp-guys avatar
Nu e tyvärr de roliga slut, benet tänker lägga ner säger hon på sociala medier och youtube, de e slut på tutt bilder

Länk till youtube klipp där hon pratar om varför hon slutar: https://youtu.be/_Pp8f9H5c0U?si=ga4Lra4GcrX05zNS
Citera
2024-05-25, 16:54
Medlem
Pruttar3000s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BASEDGOD
Hon klarar tydligen bara att jobba 60% också. Tror mer det är tanken av att gå upp på morgonen som skrämmer henne

Fast följer du henne vet du att hon börjat gå upp vid 5 nu trots att hon egentligen inte har något heltidsjobb..
Citera
2024-05-25, 22:52
Det är bara att börja jobba på lagret igen…
Citera
2024-05-27, 05:01
Medlem
Eustaches avatar
Hahaha, hon är ju skabbig så in i helvete.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in