2024-05-11, 19:16
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Kul att Rimberts inlägg styrker incel-spåret.

Har inget emot människor som lider brist på en mikrovågsugn men oroas över dom som försöker skambelägga dom som har och använder sig av en.

Märkligt nog har jag varit i mer än ett stjärnströsslat restaurangkök genom åren och sett hur en mikrovågsugn kan komma till nytta.

Ibland bara för att snabbt värma tallrikar. Man behöver inte ens ha vatten på dom, tallrikarna blir varma ändå.

Jag är mer oroad för incel-generationen som aldrig svävat ut och utforskat världen.
Vore djupt ironiskt om människans undergång var beroende av en del förståsigpåare hemma-kockar som stigmatiserar användare av mikrovågsugnen

Mikro-stigmat!

Det är PRECIS samma sak som när spishällen kom

”VAD ÄR DET DÄR FÖR MODERNITETER, TÖNTIGT, DET SKA KÖRAS ÖVER ÖPPEN LÅGA INGENTING ANNAT DUGER!! NU JÄVLAR STIGMATISERAR VI SKITEN UR SPISHÄLLEN!!”

Sorry.. 😂
Citera
2024-05-11, 19:16
Medlem
Rimberts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av christer-ulfbaage
Nu är du offtopic igen rimbert.

Jag har själv dumpstrat av moraliska skäl.
Detta gör man i containers fulla med fullt ätbar mat.
Därför tyckte jag det var ett bra tips till nån med 15kr i fickan.

Varför rotar du i mina inlägg
Känns som att du har lite stalker i dig?
Jag rotar inte i dina inlägg och var kanske lite för snabb att döma. Ber om ursäkt.
Citera
2024-05-11, 19:19
Medlem
christer-ulfbaages avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rimbert
Jag rotar inte i dina inlägg och var kanske lite för snabb att döma. Ber om ursäkt.

Du är ursäktad 🙂
Citera
2024-05-11, 19:29
Medlem
Fan vad många använder ordet "koketterade" helt plötsligt, är det bara fjånarna som dissar micro? aldrig hört det förr
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in