2024-05-11, 15:16
Medlem
Sparka ut Irland Schweiz och Grekland också. De saknas ej. UK och Sverige behövs i Eurovision. Vilka resten av länderna som fyller ut tävlingen spelar ingen roll. Bara ta in 3-4 som åkte ut i semi.
Medlem
ErikEriksdottirs avatar
Får hoppas Israel vinner och detta blir sista ESC någonsin.
Avstängd
BATTs avatar
Judinnan är tippad som vinnare, bästa låten och snyggaste showen. Israel vet hur musik ska låta.
2024-05-11, 15:17
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ErikEriksdottir
Får hoppas Israel vinner och detta blir sista ESC någonsin.

Hoppas att Joost är portad på livstid från ESC och i hela EU, han verkar bindgalen som ger sig på folk med fysiskt våld.
2024-05-11, 15:18
Medlem
Awkwardmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Flera politiker runtom i Europa uppmanar folk att rösta på Israel:

https://www.tv4.se/artikel/5Cwt5CbF7GQZ9kuNwqLdLG/europeiska-politiker-uppmanar-foeljare-att-roesta-pa-israel-i-eurovision

Intressant. Var inte vad jag förväntade mig när jag klickade men det var vanliga (möjligen småkonservativa) borgare och liberaler. Inte populister eller nationalister enbart
2024-05-11, 15:19
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kanthuggen
Är det en fråga till mig? Jag håller med om det du skriver…..

Nja det var nog ingen fråga
Snarare ytterligare ett förtydligande av ditt inlägg. Borde kanske också skrivit att jag höll med dig.

Joost är mediakåt - precis som många andra artister - men han är också oförskämd, pinsam och illojal mot en medtävlande som sitter i pågående intervjuv i direktsändning. Ett väldigt omoget beteende.
Kan han göra detta - kan han nog begå fler regelbrott.
2024-05-11, 15:20
Medlem
Varför är Australien och Israel med i Eurovision?
Bannlyst
” Alessandra Mele, som skulle presentera Norges poäng under kvällens final, har hoppat av.

Orsaken ska vara den spända situationen kring Eurovision i Malmö, rapporterar Dagbladet.”
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Dom kan aldrig backa när ett beslut har fattats.
Att så många försvarar Joost utan att dom vet vad han gjort.
Just detta är förvånande. Visar han gjort sig skyldig till brott eller liknande kommer de se ut som idioter. Tyvärr kan väl ESC inte kommentera vad som hänt eftersom det skulle påverka polisutredningen, men nu öppnas det till oändlig spekukation istället, vilket gör att folk ställer sig bakom honom utan att veta något
Avstängd
BATTs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Nja det var nog ingen fråga
Snarare ytterligare ett förtydligande av ditt inlägg. Borde kanske också skrivit att jag höll med dig.

Joost är mediakåt - precis som många andra artister - men han är också oförskämd, pinsam och illojal mot en medtävlande som sitter i pågående intervjuv i direktsändning. Ett väldigt omoget beteende.
Kan han göra detta - kan han nog begå fler regelbrott.

Joost verkar lika galen som Robinson-Robban, stryk hans låt som aldrig ska få spelas.
2024-05-11, 15:21
Avslutad
Sjukt vilket politiskt käbbel det blev om politik festivalen i år.

Hoppas Israel tar guldet.
2024-05-11, 15:21
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av King Devil
Varför är Australien och Israel med i Eurovision?
För dom gillar ABBA och har Pride festivaler

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in