2024-05-11, 13:16
Medlem
Varför skriver många här att de ska rösta på Israel
Vad har det med Joost att göra?

Eller har man vaknat till efter denna händelse?
2024-05-11, 13:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myh1
Jag har aldrig röstat på någon nationell eller internationell mello/Eurovision song contest, men jag tänker också ge 20 röster till Israel!

Känner likadant, avskyr skiten men måste stå upp för nån typ av rättvisa.
2024-05-11, 13:17
Medlem
ShlomoDenGalnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BombaySaphire
Han har enligt uppgift hotat en medarbetare i produktionen. Medarbetaren jobbar inte för SVT.

Enligt uppgift

Hin ljuger så klart.
Vet vi vem det är som anklagat honom för detta eller är det en "anonym " person?

Vittnen?

I call bullshit
2024-05-11, 13:18
Medlem
autostoperkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Angelina Mangos låt har 32 miljoner visningar på YouTube vilket är rätt mycket mer än vad andra verkar ha. Köpta visningar eller har vi vinnaren tro?

Själv tror jag att jag hejar på Spanien
6 mil på 2 månader
https://youtu.be/OKzWskcTTA8?si=OqyD_ctGQKzQ8ARC
2024-05-11, 13:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av popll
Varför skriver många här att de ska rösta på Israel
Vad har det med Joost att göra?

Eller har man vaknat till efter denna händelse?

För att bidraget är bra? Samt för att göra vänsterfjollorna förbannade.
2024-05-11, 13:19
Bannlyst
Många som kommer rösta på Israel gör det inte för dom älskar Israel lr tycker dom har bästa låten.
Många gör det för att markera mot det enorma hat som riktas mot Israel, men det fattar inte pro-Palestina idioterna.
2024-05-11, 13:20
Medlem
”Medan den rättsliga processen pågår, vore det olämpligt för honom att fortsätta i tävlingen.”

Efter tävlingen kommer man säkert lägga ner utredningen.
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av myh1
Jag har aldrig röstat på någon nationell eller internationell mello/Eurovision song contest, men jag tänker också ge 20 röster till Israel!

Jag har bara som sagt röstat en gång i Eurovision, jag skiter i både mello och eurovision, de handlar ju inte om musik och sång längre, utan de är själva uppträdandet. Men röstade som sagt på Lordi när dom vann, dels för att låten var bra, de var hårdrock och de var Finland. Sen också för att reta alla bögar som ville att Carola skulle vinna. Och ikväll kommer jag rösta på en person som kom till Sverige för att göra sitt jobb, men fick inte lämna sitt hotellrum och när hon väl fick de blev hon utbuad. De är inte värdigt Sverige, man skäms och de är så pinsamt
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ska nog fan rösta ikväll, första gången sen jag röstade på Lordi. Och jag kommer rösta på Israel bara för att jävlas med parasiterna nere i Malmö.

Samma här, har aldrig i mitt liv röstat, men min röst går till Israel ikväll, inte bara för att stå emot alla mobbare. Utan också för att låten är BÄST!
Medlem
colis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Tycker det är bra att uppförande värderas högt och brist på det får konsekvenser. Tänk om det fungerade likadant i svenska skolor. 🙂

Ja tänk om vi kunde hålla mer på att dåligt uppförande är oacceptabelt och se till att det får konsekvenser. I vår låt-gå-skola ställs inte många uppförandekrav.

För övrigt har Joost Klein själv aldrig slutfört sin skolutbildning, han hoppade av, satsade på you-tube, hip.hop och annat.
2024-05-11, 13:21
Medlem
Är summering av Joost grejen att:

Joost anklagas för att ha sagt/gjort något mot en kvinna i produktionen och får nu ej delta i finalen ikväll

Frågor: Så man ska fortfarande få rösta på deras bidrag och de är fortfarande kvar i själva tävlingen?
Om nej kommer något bidrag ta deras plats?
2024-05-11, 13:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemmaslagenWasabi
Angelina Mangos låt har 32 miljoner visningar på YouTube vilket är rätt mycket mer än vad andra verkar ha. Köpta visningar eller har vi vinnaren tro?

Själv tror jag att jag hejar på Spanien
Italien lär fått bra poäng från expertpanelerna och kommit om Slimane då han visat sprack lite i rösten igår p g a lätt förkylning.

Drygt 5 miljoner visningar för Barbie Thugs semifinalvideo.

Apropå våld och hat. Finns det något ord för mobbing av (dansant) demon ?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in