2024-05-11, 13:09
Medlem
Ska nog fan rösta ikväll, första gången sen jag röstade på Lordi. Och jag kommer rösta på Israel bara för att jävlas med parasiterna nere i Malmö.
Senast redigerad av DeVaLaGott88 2024-05-11 kl. 13:14.
2024-05-11, 13:09
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av popll
32 miljoner hahahhahhhha
Italiens bidrag brukar få mycket visningar och vara bland de mest ”tittade på” inför ESC.
Många i länderna omkring kollar på San Remofestivalen, och det finns artister där som gärna vill uppträda på festivalen.
2024-05-11, 13:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fibulan
Jag följer #eurovision på twitter och uppdaterar hela tiden och gjort så senaste dygnen.
Tror inte att jag sett ett enda inlägg om att folk tycker Kroatien är bäst och att folk tänker rösta på dom.
Fattar inte vad deras stora favoritskap kommit ifrån, låten är ju kass.

Håller med, låten är ju ren skit när han väl tar ton. Sedan fångar det instrumentala dock. Men är det ljuvlig musik annars? Njae. Som jag skrev tidigare känns det som en ripoff av både Käärijä och Måneskin kombinerat. De har glidit på den vågen.

Sångmässigt är Israel objektivt bäst.
2024-05-11, 13:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av korvstofft
Nej han var våldsam mot en person, våld är inte accepterat oavsatt vilken politisk läggning man har.

Helt rätt beslut att skicka hem den våldsamma klownen.
Absolut. Det har nu blivit lättare att andas och trivselkänslan har återkommit.
Den kriminelle vuxenmobbaren från Holland stängs av och åker hem.
2024-05-11, 13:13
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KeepYourHeadUp4
Håller med, låten är ju ren skit när han väl tar ton. Sedan fångar det instrumentala dock. Men är det ljuvlig musik annars? Njae. Som jag skrev tidigare känns det som en ripoff av både Käärijä och Måneskin kombinerat. De har glidit på den vågen.

Sångmässigt är Israel objektivt bäst.
Definitivt inte - det finns många duktiga sångare och sångerskor i fältet.
Är det inte dags att sluta med PK-tramsandet..?
2024-05-11, 13:13
Medlem
rrpipers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av coli
Joost Klein är naturligtvis alldeles själv pappa (Europappa) till att han blir diskad.
Han har antagligen betett sig väldigt illa och brutit mot uppföranderegler.

Det är skillnad på att bete sig väldigt illa och göra något brottsligt.
Det han har gjort behöver inte vara brottsligt för att arrangörerna ska diska honom.
EBU följer sina uppställda förhållningsregler - som Joost inte verkar ha följt. Då åker han ut.

Om det sedan också visar sig vara brottsligt eller inte hör inte dit.
Han diskas av EBU, inte av polisen eller rättsväsendet..

Samma sak i vilket sportsammanhang, i vilket lekprogram eller i vilken tävling som helst.

Tycker det är bra att uppförande värderas högt och brist på det får konsekvenser. Tänk om det fungerade likadant i svenska skolor. 🙂
2024-05-11, 13:14
Medlem
Fieldxs avatar
Blir många röster på Israel ikväll . Bästa låten, bästa landet!
Medlem
myh1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Ska nog fan röst ikväll, första gången sen jag röstade på Lordi. Och jag kommer rösta på Israel bara för att jävlas med parasiterna nere i Malmö.
Jag har aldrig röstat på någon nationell eller internationell mello/Eurovision song contest, men jag tänker också ge 20 röster till Israel!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rrpiper
Tycker det är bra att uppförande värderas högt och brist på det får konsekvenser. Tänk om det fungerade likadant i svenska skolor. 🙂
Hahahaaaa
Allt är ett skämt
Medlem
Bästa alternativet är att rösta blankt!
2024-05-11, 13:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rad-i-Kalle
Definitivt inte - det finns många duktiga sångare och sångerskor i fältet.
Är det inte dags att sluta med PK-tramsandet..?

Jag är definitivt inte PK. Skulle jag varit det skulle jag hejat på Nederländerna, Irland eller något annat skitbidrag. Vilken låt är musikaliskt bättre menar du? Kanske Ukraina rent sångmässigt.
2024-05-11, 13:15
Medlem
JeffDaviss avatar
Man kan tycka vad man vill men detta är redan en Eurovision som folk kommer komma ihåg precis som när Lill Lindfors tappade kjolen eller när Lordi vann. Kul ju!!

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in