Citat:
Ursprungligen postat av
T-80U
Stöttat Rysslands invasion av Ukraina? Grabben, du vet ju uppenbarligen inte ens vem du snackar med.
Men för skojs skull: Presentera ett enda inlägg där jag stöttat Ryssland vad gäller invasionen av Ukraina.
Ett enda.
Jag har över 15k inlägg, så det vor2 ju enkelt, eller hur?

yeah sure...
Eller...
Så tycker jag bara inte att det är vettigt att posta filmer på soldatlik som äts upp av hundar. Alldeles oavsett vad jag tycker om kriget ifråga, eller den dödes förband och nationstillhörighet.
Okej. Så varför var nu den filmen så hemsk medan alla andra har passerat förbi dig utan någon reaktion?
Nej, ryssar som blir hundmat är bara bra att visa. Gillar du det inte får du väl läsa i ett annat forum eller, det här är nytänkande, inte klicka på länkarna? Ingen tvingar dig att titta på länkarna som postas.
När folk börjar gråta över ryssar som dör eller är döda blir jag misstänksam. Dina tidigare posts betyder inte så mycket om du nu ska börja gnälla över att man visar döda ryssar som åkt till Ukraina för att bli konstgödsel.
Empati kan du ha med ryssen om du vill men du lär vara en minoritet som har det, du och Ryssarna som sitter på ambassaden i stockholm/i en trollfabrik i ryssland och som postar dynga dag ut och dag in på forumet.