Besvikelsen r total. Jag tycker dem kunde valt ngon annan n en person med helt unik rst (dessutom en av Sveriges bsta sngerskor) som alla i princip frn brjan hrde vem det var och mer och mer fr varje gng
Jag hooooooppades det skulle vara ngon annan men nej. Min spnning har tagits ifrn mig. 😢
ter igen referenser som passar in p Hanna Ardhn som Skelettet. Skdespelare, psykolog vunnit pris genom att spela p knslor, Kristallen fr strst av allt och Skyshowtime rising star award fr Leva Life.
Nu ska det bli spnnande att se artisten Mns Zelmerlf ifall han gr direkt och stter sig i panelen efter sngen eller om han fljer med masken ut & borstar om tnderna! i loungen och sedan smugglas in i en koffert i en reklampaus och ofrklarligt r tillbaka!
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-10 kl. 22:13.
Nu ska det bli spnnande att se artisten Mns Zelmerlf ifall han gr direkt och stter sig i panelen efter sngen eller om han fljer med masken ut & borstar om tnderna! i loungen och sedan smugglas in i en koffert i en reklampaus och ofrklarligt r tillbaka!
Mns blandade ihop rollerna tillslut! och gick och satte sig i juryn som om det vore det naturliga att gra
Pandorna lter vldigt likt Markoolio., men idag tyckte jag hra Fredde Granbergs rst. Kan det vara han Peter Settman. Kollade alla ledtrdar och med lite research s stmmer mycket. Peter regisserade t.ex Swedish dicks med Stormare
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!