2024-05-09, 16:42
Medlem
Custom_mades avatar
Kalla fakta kom ju fram till att kontona inte kunde kopplas till SD.

Vad ska vänsterdårarna dra för lögner nu då?

Nu som går på all den här propagandan, vad är felet på er? Blev ni antastade som barn eller tappade på huvudet?
Citera
2024-05-09, 19:18
Medlem
Klosss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made

Nu som går på all den här propagandan, vad är felet på er? Blev ni antastade som barn eller tappade på huvudet?
Ja jösses vilket antiklimax. Har Kalla Fakta någonsin efter alla granskningar och infiltrationer lyckas avslöja något negativt om SD som har hållit tätt? De är så unikt värdelösa att programmet borde heta Illa Fäkta istället.
Citera
2024-05-09, 20:25
Medlem
VitruvianskeMannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Grontarskont
Vilka kanaler är det? Upplys mig. Kom inte med idiotin om att köra med att SVT/Tv4 är trollkanaler!

Jag tittar till exempel på Vänsterpartiets Facebook-sida. Enligt mig, så är mycket av det som skrivs där vinklat eller förtäckta lögner. Och sen är det personer som "fyller i" i kommentarsfältet. Detta kan man lika gärna kalla för en trollfabrik, med Kalla Faktas måttstock.
Citera
2024-05-09, 20:55
Medlem
Custom_mades avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kloss
Ja jösses vilket antiklimax. Har Kalla Fakta någonsin efter alla granskningar och infiltrationer lyckas avslöja något negativt om SD som har hållit tätt? De är så unikt värdelösa att programmet borde heta Illa Fäkta istället.
Kalla fakta VAR bra förut.

Det är bara när det ska användas som politiskt vapen som dom suger. Brukar bli så väldigt ofta med propaganda.
Citera
2024-05-09, 23:43
Medlem
Grontarskonts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VitruvianskeMannen
Jag tittar till exempel på Vänsterpartiets Facebook-sida. Enligt mig, så är mycket av det som skrivs där vinklat eller förtäckta lögner. Och sen är det personer som "fyller i" i kommentarsfältet. Detta kan man lika gärna kalla för en trollfabrik, med Kalla Faktas måttstock.

Så sanningen finns på SDs Facebook sida! 🤣🤣🤣
Citera
2024-05-10, 00:22
Medlem
Citat:
Jag har nu sett del Ett av Kalla Faktas granskning och är faktiskt inte så imponerad:

- Självklart finns det en koppling mellan Riks och SD, även om de nu juridiskt är två olika enheter efter försäljningen. Men har någon människa inte kunnat tro att den kopplingen finns?

- Detta om Trollfabrik är väldigt vagt och indiciebetonat. Får se om det framkommer mer i nästa avsnitt. Hittills är det mest anspelningar och suggestiva överdrifter från granskningen.

- Själva formatet på programmet:
* Dramatisk musik
* Helt offentliga personer filmas på avstånd med skakig kamera för att få dem att verka "hemliga"
* Irrelevanta filmklipp på mörka tomma gator, för att få det att se ut som granskarna är "förföljda"

Jag, som demokratisk, antirasistisk väljare någonstans i kraftzonen KD, M, SD är inte imponerad alls av denna granskning och anser inte att det kommer fram något uppseendeväckande eller nytt.

Utomordentlig analys.
Meningen verkar vara att ett oändligt antal trailers ska påverka oengagerade väljare, som helt enkelt bara ser trailers, så de inser att SD är fel, fel, fel.
Enkel teknik som följer den gamla slagdängan; "Allting går att sälja med mördande reklam, kom och köp konserverad gröt"

S, V, MP och vänsteraktivistmedia är tydligen oroliga på riktigt nu, när hjärntvätt med hjälp av trailers måste rädda misslyckat grävande.
Citera
2024-05-10, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnCarte
Nej det är jag inte alls. Vänsterns huvudfiende är SD som till största delen består av svenska arbetare som man förtryck när de protesterade mot invandringen och annat woke. Man har kallat dem rasister och nazister, oavsett om de varit det eller inte. Man har ljugit för dem om invandringen och egentligen allt annat och driver teorier om att vita är onda utifrån hudfärg.. Man kan förstås ha åsikter om SD:s sätt att arbeta. Men när vänstern har stått och ljugit om egentligen allting, de sista 20-30 åren, är de förstås inte bättre. Det är fult att ljuga, fick jag lära mig. Vänstern verkar ha en annan syn på det.

Vilka menar du är vänsterns huvudfiende i dag? Kapitalet? Vilka frågor har man drivit som är till gagn för svenska arbetare? När har man lyssnat till deras åsikter och i vilka frågor?

Bulls eye här !
Vänsteraktivisterna måste flytta fokus. Panik tycks det.

SD är det nya gamla S som tar S-väljare och som vill göra Sverige till ett välfärdsland igen och som inte behöver säga : "Vi har varit naiva"
Hur kan någon rösta på politiker som är naiva ?
Helt ofattbart !
Det är inte någon klubb man hade som barn de ska styra !
De är ju satta att styra ett land !

SVT och SR borde läggas ner och allt presstöd dras in om epitet såsom "nazister", "rasister", "bruna" och andra nedvärderande uttryck använts i rubriker och artiklar om SD.

Vänsteraktivistmedias epitetkletande är i allra högsta grad odemokratiskt men vad annat kan man vänta sig när man sett hur vänsterregimer runt om i världen behandlat sina landsmän.
Citera
2024-05-10, 09:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av curlingstaten
Meningen verkar vara att ett oändligt antal trailers ska påverka oengagerade väljare, som helt enkelt bara ser trailers, så de inser att SD är fel, fel, fel.

Här ser vi ett typexempel av projicering.
Citera
2024-05-10, 10:26
Avslutad
Citat:

Fast det framkommer ju helt öppet att det är på Vänsterpartiets kanaler. SD försöker ju dölja sin verksamhet.
Citera
2024-05-10, 10:29
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av blunted
Nu löper Nazitrollen amok på flashback 🤣🤣🤣

Verkar ha bytt strategi nu. När whatboutismen, kålsuparteori och relativiseradet gått i stöpet kör man med gaslightning istället. "Kalla fakta har inte alls hittat något".
Citera
2024-05-10, 10:43
Medlem
blunteds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ultragainus
Verkar ha bytt strategi nu. När whatboutismen, kålsuparteori och relativiseradet gått i stöpet kör man med gaslightning istället. "Kalla fakta har inte alls hittat något".
Som sagt. Löper amok 🎅🤣🎅
Citera
2024-05-10, 12:56
Medlem
ToorMans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Custom_made

Är det dolda videomaterialet AI genererat?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in