2024-05-08, 23:36
Medlem
Perra-Travs avatar
Kan ni bara var tysta nu och lyssna på denna låten?
https://www.youtube.com/watch?v=vV0pcIRgcOk

https://sv.wikipedia.org/wiki/Harpo ❤️❤️❤️

EDIT: Denna låten lyssnade man på i pappas VOLVO 264 GLE!!! med grön metalic lack
Blå:a Kassetband!! som pappa köpte på ESSO när han var inne och tankade bileN
Senast redigerad av Perra-Trav 2024-05-08 kl. 23:47.
2024-05-08, 23:39
Medlem
Perra-Travs avatar
Ja jag tyckte Moldavien (gick inte vidare tyvärr) var bra med jag jag har faktiskt INGEN direkt favo detta året ännu!

Citat:
Ursprungligen postat av sunnybean123
Kroatien eller nederländerna! (Hoppas jag på iallafall, mest nederländerna för Joost känns så äkta och texten har en fin mening).
2024-05-08, 23:41
Medlem
Ganonitos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Leland1979
Jag har inte gafflat om Ryssland. Varför blir du upprörd över en prideflagga (nej, det är inte en pedofilflagga), ditt lättkränkta as?

Jo, det har du ju visst. Du kallar mig vatnik, Ivan etc. Och jo, det är en pedofilflagga eftersom Pride är en pedofilrörelse. Att du sedan stödjer våldtäkt mot småpojkar är ditt problem.
2024-05-08, 23:43
Medlem
SmurfSmurfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Perra-Trav
Nu börjar vi om på ny kula här!
Vem tror ni vinner i år?❤️

Behöver vi ens diskutera det? Det blir ju Kroatien.

Själv håller jag på Estland imorgon, mongolstuket är najs. Märks de har lyssnat på The Hu. Hoppas de lyckas få till scenshowen, videon var i vart fall kul.
2024-05-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av löl
Malmö är i fokus och har hela Europas ögon på sig. Och nu har de chansen att visa hur man sätter upp ett bra event som präglar det moderna malmö och schlager.

Tyvärr har malmö gjort självmål.
Eurovision village påminde om sjöbomarknad. Där du hade en stor scen och några mindre som stod tomma. Troligtvis var det en transa som sjöng nått av det värsta jag varit med om. Den mediokra publik som med stor sannolikhet tagit sig långa vägar för att se något extra ordinärt fick sig en käftsmäll. Alla stod stilla och tittade på varandra.
Det var en mardröm.

Jag pratade med två personen som tydligen jobbar med event och de skrattade och tyckte hela tillställningen var pinsam. De sa sig kunna peka på brister överallt.

Det ekade av tomhet. Jag skäms 😂

Stackars turister som åker hit och får skit.
Nu är det eurovision vi pratar om och inte OS eller fotbolls-vm. Ett evenemang som främst berör Europas bögar och barn, svenskar är besatta men övriga Europa i vilken grad? Skulle tro det är i paritet med skidskytte-vm, blir inga superevents runt det heller. Duger gott med eurovision village där man kan dricka lite öl och titta på schlagercoverband.
2024-05-08, 23:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
De är medlemmar i EBU.
Man borde gå tillbaka och endast tillåta länder i europa.
Blir bara strul annars.
2024-05-08, 23:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FartyDog
Tack för att du förlöjligar dig själv med samtalston nivån du håller. Nu vet både jag och alla andra att du bara är ett troll som saknar argument.

Jag noterar att du inte svarar på min fråga, kära lättkränkta troll.
2024-05-08, 23:47
Medlem
Pinsamt för de som sköter säkerheten att man lyckades få in en stor Palestinaflagga.
2024-05-08, 23:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ganonito
Jo, det har du ju visst. Du kallar mig vatnik, Ivan etc. Och jo, det är en pedofilflagga eftersom Pride är en pedofilrörelse. Att du sedan stödjer våldtäkt mot småpojkar är ditt problem.

Svårt att rucka på din efterblivna världsbild, Ivan. Hoppas Eurovision viftar med otaliga prideflaggor inför din åsyn de kommande dagarna.

Hoppas på Israelisk eller Ukrainsk seger i Eurovision.
2024-05-08, 23:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackstasi
Man borde gå tillbaka och endast tillåta länder i europa.
Blir bara strul annars.

Förstår vad du menar men både Israel och Australien har visat sig vara duktiga på schlager. Israel har t.ex. vunnit Eurovision 4 gånger genom tiderna.
2024-05-08, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Autophobia
"Jerry Heil's Banderaciaga sweatshirt irks Poles, they urge not to vote for Ukraine at Eurovision 2024!"
Polish social media are outraged by the sweatshirt of Jerry Heil, a representative of Ukraine at the Eurovision Song Contest 2024, with the inscription Banderaciaga. Users accuse the singer of supporting the genocide of Poles
https://global.espreso.tv/world-news-poland-urges-not-to-vote-for-ukraine-at-eurovision-2024-due-to-jerry-heils-banderaciaga-s weatshirt

Även i Eurovision kan ukrainare inte göra utan att glorifiera sina nazistiska hjältar?
Nä, klart ukrainarna skulle lagt sig platta för Stalin och hans massmördarregim, de var ju säkert såååå glada efter holodomar. Idiot
2024-05-08, 23:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Pinsamt för de som sköter säkerheten att man lyckades få in en stor Palestinaflagga.
Hahahaha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in