2024-05-08, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Ja exakt.
Att starta nåt privat och jobba lite mer anarkistiskt mot (riktiga) pedofiler än vad dom stora organisationerna gör behöver inte vara fel. Om det görs smart och genomtänkt.

Men att hänga ut folk. Hundratals. Helt utan att tänka på konsekvenserna för dom uthängdas barn utan tvärtom bara kaxigt vifta bort det. DET KAN ALDRIG LYCKAS i längden.
En dag blir det för mycket och då brister allt och då blir man själv den uthängda och hatade. Gud / universum har bestämt att så blir det.

Och det har inget med att rädda barn från pedofiler att göra det Dumpen har blivit.
Det blir en uthängningscirkus där fokus flyttas från problemet med pedofiler till att kretsa runt uthängningen och där hatsvansen ägnar sig åt att betygsätta dom uthängdas fulhet , rolighet och diskutera vart dom bor,jobbar, vem dom är gifta med, när dom besiktigade bilen senast, vad deras barn heter och går i skolan.

En riktig kämpe för barn kompromissar aldrig och offrar inga barn.

Sara har inte räddat ett enda barn. Istället har hon orsakat att barn är traumatiserade för livet. Och allt handlar om hennes sjuka begär att hänga ut folk och deras roliga snoppar.
"hans kuk ser ut som svaaaamp hahahaha, kolla patrik"
Inte få pervon att sluta skicka dickpics. Nej enbart att hänga ut.
Det finns många verkliga offer för sexuella övergrepp som tycker Dumpen (och derar hatsvans) är riktigt grisigt och inte vill ha med det att göra.
Många kan även instinktivt känna att nåt inte står rätt till med deras fans. Den som fattar, den fattar.

Uthängning motiveras med att allmänheten skall varnas, för man vill inte tillstå att underhållning och därtill vidriga kommentarer är det egentliga skälet. Varna allmänheten är inget annat en ren snömos.
Vem har drygt 400 gäddor på näthinnan om man eventuellt skulle möta någon. ??? Det är helt orealistiskt. Man kan undra över om de sju som avlidit,, varav fem begått självmord , också ska varnas för??
Det vore faktiskt etiskt att ta bort dem som gått hädan. Nu finns de där för jubel, spekulationer och kommentarer. Etik är dock ingen paradgren för dumpen, så det är väl inget att hoppas på.
För de med svårigheter med läsförståelsen, så handlar mitt inlägg om uthängning och inte ett försvar för pedofiler.. Begreppen brukar tyvärr blandas ihop på denna tråd, därav förtydligandet.
Citera
2024-05-08, 13:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 369Q
Desperata män som har familj och barn? Majoriteten dom plockar ha familj själv.

Sen förstår jag att man vill få det att handla om "udda fåglar". För vi ska ju inte gräva djupare i det här?

Tiden där man kan skydda allmänheten från sånt här är över. Jag längtar tills dom skör ner det här i halsen på alla ignoranta lånetorskar i Sverige. När folk får se vad deras tänk gjort mot barnen här och i andra länder. Vad systemet allmänheten lever i gör mot barnen.

Skulle säga att klientelet som hamnar på Dumpen är ett utmärkt exempel på hur efterbliven dom flesta svenskar är.

"Vad ska min fru säga?" - Sverige.

Texten är helt obegriplig. Någon som kan vara behjälplig med en tolkning av densamma?
Citera
2024-05-08, 13:42
Medlem
369Qs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Takanashi
Texten är helt obegriplig. Någon som kan vara behjälplig med en tolkning av densamma?

Vad är det som är obegripligt? Kan du ge ett exempel på det du inte förstår så kanske jag kan förklara det som jag talar till ett litet barn?

Är du kränkt över att dom hänger ut svenska pedofiler?
Senast redigerad av 369Q 2024-05-08 kl. 13:46.
Citera
2024-05-08, 13:56
Medlem
Citat:
Desperata män som har familj och barn? Majoriteten dom plockar ha familj själv.

Sen förstår jag att man vill få det att handla om "udda fåglar". För vi ska ju inte gräva djupare i det här?

Tiden där man kan skydda allmänheten från sånt här är över. Jag längtar tills dom skör ner det här i halsen på alla ignoranta lånetorskar i Sverige. När folk får se vad deras tänk gjort mot barnen här och i andra länder. Vad systemet allmänheten lever i gör mot barnen.

Skulle säga att klientelet som hamnar på Dumpen är ett utmärkt exempel på hur efterbliven dom flesta svenskar är.

"Vad ska min fru säga?" - Sverige.

Maken till svammel!

Vad vill du ha sagt?
Citera
2024-05-08, 13:58
Medlem
Citat:
Vad är det som är obegripligt? Kan du ge ett exempel på det du inte förstår så kanske jag kan förklara det som jag talar till ett litet barn?

De har även hängt ut en rejäl bunt med utländsk härkomst.
Citera
2024-05-08, 14:09
Medlem
Citat:

Ignoranta lånetorskar?? Vad är det??

Vad systemet allmänheten lever i gör med barnet?? Vad menas??
Citera
2024-05-08, 14:36
Medlem
Citat:

Ok, inte ens du själv kan förklara. Då blir det svårt. Tack för erbjudandet iaf.
Citera
2024-05-08, 20:50
Medlem
[quote=medea1|88202233]PÅ vilket sätt ycker du de gör det smartare o mer genomtänkt? Vilka resultat visar de upp som gär mer skillnad?

Ser enbart kommentarer där man tycker synd om barnen o visar medkänsla med dem. När har ngn diskuterat var deras barn går i skolan etc?

intressant vad gör du själv för att hjälpa barnen då?

Tror dumpen rätt effektiv får gäddorna att sluta skicka dessa bilder. Vad ser du som mer effektivt i realiteten?

[quote]
Citat:

Vet väldigt många offer som stöder dumpen. Många får ju dessutom hjälp av dem för att få vård... Inte hört tvärtom någonsin.

[

Ja du lär ju påstå att ngt inte står rätt till med mig. Hur vore det om du gjorde ngt för att motarbeta att barn blir sexuellt utnyttjade istället för att ge dig på de som iaf försöker göra NÅGONTING?

Att hänga ut folk som inte begått något brott är en olagligt de motsvarar en lögn inget annat. Dessa personer har inte gjort något sexuellt utnyttjande av barn överhuvudtaget. Ännu mindre har dumpen
gjort något förebyggande arbete för att stoppa brottet eller anmäla brottet eftersom inget brott har begåtts. Vad gäller bilder finns de ens något belägg att dessa personer knäppt dessa kort bör inte de personerna vara mer intressanta.
Citera
2024-05-08, 22:42
Bannlyst
Men titta här då

https://dumpen.se/2024/05/07/bateman-och-tennant/

Så äckligt med gubbar som vill ligga med barn. I andra länder får de straff bara de ens försöker. Varför i helvete skriver vuxna till barn och försöker ligga med dem. Och våldtar och förgriper sig. De måste ha vård så de slutar. Sara o Patrik är hjältar fattar ni inte det!
Citera
2024-05-08, 23:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Men titta här då

https://dumpen.se/2024/05/07/bateman-och-tennant/

Så äckligt med gubbar som vill ligga med barn. I andra länder får de straff bara de ens försöker. Varför i helvete skriver vuxna till barn och försöker ligga med dem. Och våldtar och förgriper sig. De måste ha vård så de slutar. Sara o Patrik är hjältar fattar ni inte det!

Fortfarande en fiktiv tonåring. Villket i praktiken innebär att personen inte varit i kontakt med något barn och bör inte kunna dömas för något. Polis som jobbar på detta sätt är väldigt inkompetenta i praktiken väldigt svag bevisning rättsligt. En riktig polis hade skaffat starkare bevis ännu mindre provocerat fram en reaktion den hade tagit en person som varit i kontakt med ett verkligt barn i syfte att förgripa sig på barnet. Detta är bevis på stor inkompetens inget annat.
Citera
2024-05-08, 23:56
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av tomten892
Fortfarande en fiktiv tonåring. Villket i praktiken innebär att personen inte varit i kontakt med något barn och bör inte kunna dömas för något. Polis som jobbar på detta sätt är väldigt inkompetenta i praktiken väldigt svag bevisning rättsligt. En riktig polis hade skaffat starkare bevis ännu mindre provocerat fram en reaktion den hade tagit en person som varit i kontakt med ett verkligt barn i syfte att förgripa sig på barnet. Detta är bevis på stor inkompetens inget annat.

Ja en riktig polis enligt dig hade väntat tills barnet ligger där skadat och inte vet ut eller in. Under tiden had du gastat ordet fiktiv i en megafon och lierat dig i logik som ravens matriser etc som inte går att omsätta här!? Det är vad du hade gjort va? Att hävda fiktiv går an till den grad att ja det är fiktivt och det är god skopa fucking jävla tur det för det innebär att en liten försvarslös tös eller pojk slapp träffa en vuxen man eller kvinna med gravt djupgående störningar och bli skadad för livet. Så sluta för i helvete upp med att snacka fiktiv.
Citera
2024-05-09, 00:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Ja en riktig polis enligt dig hade väntat tills barnet ligger där skadat och inte vet ut eller in. Under tiden had du gastat ordet fiktiv i en megafon och lierat dig i logik som ravens matriser etc som inte går att omsätta här!? Det är vad du hade gjort va? Att hävda fiktiv går an till den grad att ja det är fiktivt och det är god skopa fucking jävla tur det för det innebär att en liten försvarslös tös eller pojk slapp träffa en vuxen man eller kvinna med gravt djupgående störningar och bli skadad för livet. Så sluta för i helvete upp med att snacka fiktiv.

Alla är ju bara fiktiva 14-åringar. Vad är det du inte förstår? Däremot hade det varit bra om de fångat riktiga förövare och dessutom sådana som ger sig på riktiga småbarn. Normala 14-åringar skulle aldrig träffa gäddorna som presenteras, just därför kör dumpen bara med fiktiva.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in