2024-05-08, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Ryssland som bedriver ett avskyvärt anfallskrig får naturligtvis inte vara med. Israel bedriver ett
försvarskrig. Det ska vi och regeringen stödja.
Får man gissa på Kroatien som en slutlig segrare?
Full stödröstning på Israel i år. Malmös äckliga muslimer plus Saade ska ha det långt upp i ändalyktan.
2024-05-08, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Korv-Bajs
Så var det alltså dags för ESC igen.

Och som vanligt kan jag inte komma på någonting positivt alls att säga om något av bidragen.

Bara för att visa att det finns musik jag tycker är bra bjuder jag på ett exempel här:
https://www.youtube.com/watch?v=OMO-E4dSuoE
Tycker programmet var ovanligt bra.
2024-05-08, 00:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KamratBlue
Full stödröstning på Israel i år. Malmös äckliga muslimer plus Saade ska ha det långt upp i ändalyktan.
That is right
2024-05-08, 00:09
Medlem
JonasTheKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buisnismannen
Ingen minns ditt senaste svar så påminn oss.

"Ursprungligen postat av Statsminister2030
Varför skulle de bli det? De flesta som sitter där är schlagerbögar och schlagerfrator och väldigt eurovision intresserade. De kommer få applåder"

Jag: "Malmö är notabelt PRO-palestina p.g.a. sin befolkning. Jag tar det som givet att palestinademonstranter kommer att kuppa sig upp på scen. Sen har vi våtmarksdemonstranterna, men dom kanske passar på detta."

"Ursprungligen postat av Kontrollstyrelsen
Så kul att Litauen gick vidare. Och visst var Kroatien bra.
Kvällens stora vinnare var SVT som gjorde en fantastisk produktion.
Nu borde det bli tyst på dem som vill avskaffa Public Service"

Jag: Du menar den produktionen som anti-publicservice folk säger är en del som kan finnas kvar?
Senast redigerad av JonasTheKid 2024-05-08 kl. 00:13.
2024-05-08, 00:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Finns inte en chans att ge en röst på Israel.. Starkt av Saade, hörde att öven Irland gav sitt stöd för Palestina

Irland stöttar Palestina även om hennes sång och preforming är illa så är hon inte en dålig människa
2024-05-08, 00:12
Medlem
JonasTheKids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cato
Finns inte en chans att ge en röst på Israel.. Starkt av Saade, hörde att öven Irland gav sitt stöd för Palestina
Att Irland ger sitt stöd för allestädes kommunister är sen gammelt. Dom stöder allt som är "anti". Sjukt tröttsamt i längden, även om jag känner sympati för deras struggles.
2024-05-08, 00:13
Medlem
Gv1875s avatar
Inget vidare bidrag i första semin. Luxemburg och Island tycker jag var bäst.
2024-05-08, 00:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lolouise
äcklig sinnessjuk upprörande kommentar- Ryssland och Ukraina krigar militär mot militär- Palestina försvarade sig den 7 oktober efter 75 är av vidrig ockupation och krigföring/terrorism/massakrer från terrorstaten Israhell därefter har tortyrstaten Israhell begått ett folkmord i klass med ww2

”Försvarade sig”? De begick ett fruktansvärt terrordåd, ett av historiens värsta.
2024-05-08, 00:28
Medlem
JymdKjams avatar
Malin Åkerman är en frisk fläkt! Hollywood-glamour och perfekt engelska.

Nästa gång vi vinner så tror jag på Alexander Skarsgård som konferencier! Tror att Sverige hittat ett vinnande koncept här.
2024-05-08, 00:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GrilladMakrill
Palestina sjal på handen. Hur fan kunde den slippa igenom?
På Eurovisions TikTok-kanal så finns inte terroristkramaren Saades nummer med. Enda klippet av artister som saknas från kvällen.

Bra!
2024-05-08, 00:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av twoeggs
De har helt enkelt haft samma problem med en terroriserande övermakt, så de kan känna igen sig i palestiniernas kamp.

Skillnaden är väl att Irländare har alltid bott på Irland - medans araber inte alltid bott i Israel, men judar har gjort det kontinuerligt i 3000 år.
2024-05-08, 00:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontocoolt
Hur kan man vara så korkad som du är? Helt sinnessjukt.

Hur kan ett folkmord bedrivas om det idag finns fler palestinier än någonsin? Tror du att tyskarna skulle låta judar sitta i regering under ww2 som Israeler tillåter araber sitta i sin regering?

Försvarade palestinier sig mot bebisar, tanter, turister och folk som går på party? Eller vad menar du?

Israel har aldrig varit först med att förklara krig. Det är alltid araberna och som vanligt är det alltid araberna som förlorar.

vad fan babblar du om?? Bebisar? Det dog två st, en vådasköts genom en dörr och den andra dog också av misstag, googla- Israel däremot har bränt, sprängt, krossat och svält ihjäl 10.000tals bäbisar.
Förklara krig?? Hamas har inte förklarat krig? De gjorde uppror mot israels krigföring och förtryck under 75 år

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in