2024-05-08, 00:04
Medlem
Tyckte deras senaste video med stekhällen där dom brände all mat var ganska rolig tills den långe fan gjorde reklam för sin flickväns fruktansvärda influenserinspirerade instagram.
Hoppas dom får missfall när den dagen kommer, usch.
Citera
2024-05-08, 18:36
Medlem
Jagerbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ratdancer
Tyckte deras senaste video med stekhällen där dom brände all mat var ganska rolig tills den långe fan gjorde reklam för sin flickväns fruktansvärda influenserinspirerade instagram.

Ja vad fan var det? Helt obegripligt att det fick vara med i videon. Men vad gör man inte för pengar...
Citera
2024-05-08, 21:52
Medlem
Dr.Katis avatar
Äntligen något annat än "Kan vi äta..."!
Citera
2024-05-09, 01:02
Medlem
B´stards avatar
Citat:

Eh, wtf? Du tycker inte att du tog i lite väl mycket nu eller?
Citera
2024-05-09, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av B´stard
Eh, wtf? Du tycker inte att du tog i lite väl mycket nu eller?

För stunden kände jag att det var befogat med ett kraftuttryck utav grövre karaktär och skadan är ju redan sked för alla inblandade så vi gör nog bäst i att bara gå vidare i livet.
Citera
2024-05-09, 08:55
Medlem
Onuzys avatar
Citat:
För stunden kände jag att det var befogat med ett kraftuttryck utav grövre karaktär och skadan är ju redan sked för alla inblandade så vi gör nog bäst i att bara gå vidare i livet.
Hahaha jag älskar dig

Matkoma, seriöst nu eran redigering är så otroligt jävla tråkig. Skulle även vilja kritisera eran main kamera, taskigt ljus och dålig kvalite.

Tror kanske det är dags och lägga ner snart om ni inte börjar med något som är underhållande för publiken.
Senast redigerad av Onuzy 2024-05-09 kl. 08:58.
Citera
2024-05-10, 18:59
Medlem
Dr.Katis avatar
Dagens video var absolut ett steg i rätt riktning tycker jag!

Inget "Äta för 1000:-" utan man hängde med en engelsman och fick en liten inblick i den engelska matkulturen. Det gav mig dock en enorm craving efter crumpets som jag inte hittat i Stockholm sedan "The English Shop" i Söderhallarna stängde.

Bra där Matkoma, keep up the good work!
Citera
2024-05-10, 19:19
Medlem
Readyfreddies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Inget "Äta för 1000:-" utan man hängde med en engelsman och fick en liten inblick i den engelska matkulturen. Det gav mig dock en enorm craving efter crumpets som jag inte hittat i Stockholm sedan "The English Shop" i Söderhallarna stängde.

Håller med och enkelt att utveckla vidare med andra invandrargrupper.

Däremot var engelsmannen rätt kasst integrerad. På fem år ska man väl kunna språket rätt bra?
Citera
2024-05-10, 19:27
Medlem
HVIT.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dr.Kati

Håller med, kul avsnitt. Ang crumpets eller crumpeter som jag brukar säga så är det underbart men bara med smör. Du kan beställa från The English Shop i Götelaborg!
Citera
2024-05-10, 20:40
Medlem
Offerviljas avatar
Jag hakar på i era hyllningar. Det senaste avsnittet av Matkoma var ett av deras absolut bästa någonsin. Älskade Simon och även den underbara Geordie-gubben från South Shields som sålde Fish and Chips. Adam och Anton är ju alltid fina. Ett fantastiskt möte mellan de två bästa folken i hela världen, svenskar och engelsmän. I min kropp flyter 75 procents svenskt blod och 25 procents engelskt. Matkoma är bäst!

https://www.youtube.com/watch?v=Cj4UO4g-1RE

❤️
Citera
2024-05-11, 18:37
Medlem
Flashbackaren22s avatar
Satan vad dom där fish n chipsen i slutet av videon såg goda ut mmmmmm.
Citera
2024-05-24, 19:47
Medlem
Dr.Katis avatar
Ny video ute nu, en timme på "Disguisting food museum", det låter bra men inte sett hela ännu!
https://www.youtube.com/watch?v=ZY5SnDIozCA
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in