Citat:
Ursprungligen postat av
savoirfaire
Fått från elegro, netseller pay, och canapay. Sen ett par andra jag är osäker på exakt vem det var som betalade. Nää oklart om vad som avgör om vissa betalar eller ej. Verkar underlätta om uk koppling finns yes
Jag mailade Worldline igår, som är en stor betalningsleverantör, då jag ser deras loggor på dessa betalningar, och vet att de jobbar mycket med sån här skit. Bad de skicka alla transaktioner som utförts hos de på mitt kort enl GDPR, får se om det går eller inte.
Gjorde samma med Revolut nu som är det kort jag använt, och bad de skicka samma sak, men med all information som är tillgänglig, vem som har processat betalningen med mera. Får se om det ger något.
Jag gick även igenom alla olika namn och har mailat ett par de som gick att hitta. Får se hur det går med det.
Jag fick en refund imorse på en insättning, däremot så inga fler efter den, jag har flera från samma namn på kontoutdraget. Får se om det händer något mera. Kanske kanske inte. Förmodligen inte, men det tog typ 15 min att göra det så var värt det.
Använde mig utav ChatGPT för att skriva ihop mailen.