Citat:
Ursprungligen postat av
BMH
Det är alldeles uppenbart att Sverige aldrig lär sig det förkastliga att peka ut en grupp människor att hata. Gruppen som pekas ut är sexköparna. Josefine Helleday visar tydligt sitt hat mot dessa. Först prostituerade sen har det vänt till att hata kunderna. Mycket obehagligt samhälle Sverige är med detta hat mot horkunderna
Citat:
Ursprungligen postat av
BMH
Motion 2023-2034: 2508. Undantag från kravet för dubbel straffbarhet, köp av sexuell tjänst Sofia Skönnbrink (s) mfl. Dessa politiker som ännu en gång försöker skärpa sexköpslagen till att gälla utomlands. Sexköpslagen är och förblir en kriminell lag eftersom den straffar en frivillig uppgörelse mellan myndiga. Detta är ett exempel på hur politiker tillåts hålla på med brottslig lagstiftning. Förhoppningsvis avskaffar Europadomstolen den svenska sexköpslagen, också FN kräver att sexarbete avkriminaliseras, så att de svenska politiker som låg bakom lagen och de politiker som skärpt den sen dess, själv hamnar under brottsmisstanke och straffas för sin kriminellt instiftade morallag. De som gräver en grop åt andra faller själv däri, vilket dessa kriminella svenska politiker själv, förhoppningsvis blir medvetna om
Vilken tillfällighet att det är just två fula vänsterkvinnor som vill "sätta dit män" för sexköp.
Nu bryr jag mig egentligen inte ett skit huruvida sexköp är lagligt eller olagligt då det inte påverkar mig. Men intressant att det bara är fula kvinnor som dels är vänster, dels extremfeminister och som till och med är beredda att gå emot universella rättsstatliga principer för sin egen dogmatism.
"Undantag från kravet för dubbel straffbarhet". Vad är då nästa undantag? Att brottet sexköp även ska undantas från att raderas från svensk lagstiftning om Europadomstolen finner att det strider mot mänskliga rättigheter? Ibland undrar man vad det är för idioter som är våra styrande. Å andra sidan har ju den här Sofia säkert aldrig haft ett vanligt jobb i hela sitt liv och halkat in som politisk broiler på ett bananskal.