2024-05-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Macchiato

Vi fick vår kuddmur i terapisoffan med Kalle i detta avsnitt. Kuddar säger mer än ord.

Tänk så befriande det hade varit om "experterna" dessa oseriösa psykologer och socionomer hade satt ner foten och sagt: Nej, nu har det gått för långt, nu bryter vi här. Vi har en tjej (Märta/Linnea/mfl) som mår för dåligt för att experimentet ska få fortgå och visas i tv som underhållning. Nu får du Axel/Jimmi åka hem.

Och så får Märta/Linnea välja själva om de vill ha en betald vistelse på SPA med inköpt EXTERN psykologhjälp, eller om de vill chansa med en ny kille, som deras vänner/mostrar får välja ut till dem i programmet.

Det hade gjort programmet lite mer spännande! Då måste folk uppföra sig. Och man hade undvikit nästan-våldtäkter.
Citera
2024-05-06, 19:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rottilia123
Instämmer helt. Det är killar som gillar hulkar. Jag var tvungen att googla upp den för mig tidigare okända skallteorin och kan skriva under på att jag föredrar wimps framför fetnackade warriors.

Vad är en warrior skull?

För övrigt är bodybuilding något som främst bögar uppskattar. Det är vi män som är besatta av kroppar. Kvinnor går mer på ansikte och karisma.

När killar ska ge råd till någon som vill attrahera tjejer så är det alltid "gå på gym". Men jag tvivlar. Köpa snyggare kläder och försöka skaffa högre självkänsla och attityd är mycket effektivare.
Citera
2024-05-06, 20:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Stackars Linnea. Man kan inte "vänja sig" vid att ge någon mer bekräftelse eller att inte få känna att man inte får vara ifred i sin egen kropp. Synd om Jimmi också såklart men har man så olika behov är det svårt.

Håller med. Blev så arg när hennes vän(?) sa att hon behövde träna på att ta emot närhet. Som att hon inte gör sitt bästa. Såklart att hon mår piss av att försöka parera Jimmis beteende och känna att hon inte får vara ifred. Konstant kladdande gör en överväldigad.

Att deras terapistund inte gav mer när hon skriker inombords? Suck.
Citera
2024-05-06, 20:05
Medlem
Crapmagics avatar
"Tycker du att du har lärt dig nått nytt om mig nu när vi har rest tillsammans lite"

Hon är facit! & vet svaren hon förtjänar på förhand, Rosanna är obotlig härligt!

Jäkla svagt axelparti hon har
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-06 kl. 20:08.
Citera
2024-05-06, 20:08
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Peace2023
Ja han blir snyggare och snyggare för varje avsnitt. Liksom Mattias, väldigt vacker och sympatisk. Och Anastasia är ju också vacker om man nu ska prata utseende.

Haha, scrolla ner i denna artikel och du ser en bild på Christoffer och Torsten (Mikael Wiehe och Björn Afzelius) https://svenska.yle.fi/a/7-858023
Citera
2024-05-06, 20:11
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Haha, scrolla ner i denna artikel och du ser en bild på Christoffer och Torsten (Mikael Wiehe och Björn Afzelius) https://svenska.yle.fi/a/7-858023
Njaeaeaeae, dom har samma bekymmersrynka mellan ögonen Torsten och döingen, men återigen inte holistiskt lik i ansiktet, även om skallformen har sina likheter i profil
Citera
2024-05-06, 20:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Locifer
Vad är en warrior skull?

För övrigt är bodybuilding något som främst bögar uppskattar. Det är vi män som är besatta av kroppar. Kvinnor går mer på ansikte och karisma.

När killar ska ge råd till någon som vill attrahera tjejer så är det alltid "gå på gym". Men jag tvivlar. Köpa snyggare kläder och försöka skaffa högre självkänsla och attityd är mycket effektivare.
Ansikte och karisma 1000%. Speciellt karisma. Charm och en slags ”medvetenhet”, vet inte hur jag ska förklara men det är män som ser igenom en och inte går omkring som inuti en egen bubbla. Mattias har det. Nån slags skärpa. Jag citerar Shakira ”Ah! Mucho gimnasio.
Pero trabaja el cerebro un poquito también” (Ah, mycket gym, men kanske jobba lite på hjärnan också).
Citera
2024-05-06, 20:14
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
Njaeaeaeae, dom har samma bekymmersrynka mellan ögonen Torsten och döingen, men återigen inte holistiskt lik i ansiktet, även om skallformen har sina likheter i profil

Självklart är han inte identisk varken Afzelius eller Tegnell men han har liknande drag som Afzelius och skulle kunna ta lite inspiration därifrån 😇
Citera
2024-05-06, 20:14
Medlem
Core.s avatar
Behöver en snabb utvärdering- är skiten värt att titta på i år? Förra säsongen var ok att ha som bakgrundsbrus när man scrollade Flashback förra året, så jag har inte så höga krav

Love is blind gillade jag skarpt #nohomo
Citera
2024-05-06, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DIV1
Håller med. Blev så arg när hennes vän(?) sa att hon behövde träna på att ta emot närhet. Som att hon inte gör sitt bästa. Såklart att hon mår piss av att försöka parera Jimmis beteende och känna att hon inte får vara ifred. Konstant kladdande gör en överväldigad.

Att deras terapistund inte gav mer när hon skriker inombords? Suck.
Inte bara kladdande utan allt anklagande. Med svart blick. Allt ”jag har ju ett ENORMT behov av bekräftelse och jag håller på att dö här för att du tittar på andra saker än mig/andas osv. ” ”Alltså nu måste jag gå ut och djupandas i 10 min och hålla mig från att slå sönder inredningen efter chocken att du också har behov och inte tänker vara min mamma som tar hand om mig som din nyfödda bebis.”
Citera
2024-05-06, 20:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Core.
Behöver en snabb utvärdering- är skiten värt att titta på i år? Förra säsongen var ok att ha som bakgrundsbrus när man scrollade Flashback förra året, så jag har inte så höga krav

Love is blind gillade jag skarpt #nohomo

Nej
Citera
2024-05-06, 20:18
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Undringar
Självklart är han inte identisk varken Afzelius eller Tegnell men han har liknande drag som Afzelius och skulle kunna ta lite inspiration därifrån 😇
Möt mig i mina behov, som Jimmy brukar säga https://www.youtube.com/watch?v=YF9t8LzhWyc

Inspirationen att vara otrogen på resor! (till & från Borås) och ligga med kvinnor man inte förtjänar utseendemässigt, det är alltså dit råd? till Torsten
Senast redigerad av Crapmagic 2024-05-06 kl. 20:20.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in