2024-05-06, 13:24
Medlem
Just nu är det ju bara Saras påhittade insändare från "overlevare" är det så illa att det till och med är brist på utvecklingsstörda "varselgäddor " nu?
Citera
2024-05-06, 13:25
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av CrackerPower
-
Dödstraff är det enda sättet.

''Florida passes bill allowing death penalty for child sexual abusers''

“My view is, you have some of these people that will be serial rapists of six, seven-year-old kids,” DeSantis told “Good Morning Orlando” Monday. “I think the death penalty is the only appropriate punishment when you have situations like that.”

https://nypost.com/2023/04/19/florida-passes-bill-oking-death-penalty-for-kid-sex-crimes/

Nej jag tycket inte man ska döda någon. Det håller jag inte med om men pedofilerna ska ha strängare straff än vad de får idag. Samt vård så att de lägger av.
Citera
2024-05-06, 13:28
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jenniferrules
Ja, alltså på Dumpen har du definitivt en framtid som författare. Men glöm Ecpat, Bris, Rädda Barnen och såna som arbetar mot sexuella övergrepp på barn.

Dumpen duger mer än väl, det är ju subversiv undergroundförfattare jag vill bli.
Citera
2024-05-06, 13:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Radhuslivet
Stopp!

Du kan inte skriva Pedofiler. För majoriteten som är publicerade är inte personer med pedofila störningar. Gränslösa, personer med hebefila störningar, personer med sexuella störningar absolut. Men just personer med pedofila störningar är extremt låg när det kommer till dom som är publicerade. Av dom personerna som är publicerade och faktiskt kan/har en pedofil störning kommer att bli lagförda och frihetsberövade (några har redan varit frihetsberövade och blivit villkorligt frigivna). Men majoriteten har INTE en pedofil störning av dom som är publicerade.

Okej du kanske har rätt i det att finns andra namn. Det låter ju i alla fall som att du vet vad du pratar om men det spelar ingen roll egentligen så mycket för de vill våldta barn allihop? Alla som dumpen har fångat har kommit dit för att ha sex med barn!!! Du kan själv gå in och se det finns domar där med för många av dem har gjort det flera gånger.
Citera
2024-05-06, 13:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av rusgift
Gav det 20 min sen fick jag nog. Hedman tyckte jag verkade sympatisk. Patrik är mest sitt vanliga surputtejag under dessa 20 minuter, inget som utmärkte sig utöver det vanliga i mina öron, som väl var det jag undrade. Tack ändå

Ok. Känner till Sjöberg, Hedman helt obekant. Allt gott
Senast redigerad av Farmliv 2024-05-06 kl. 13:35. Anledning: Fel i början
Citera
2024-05-06, 14:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bubbelgrodan
Okej du kanske har rätt i det att finns andra namn. Det låter ju i alla fall som att du vet vad du pratar om men det spelar ingen roll egentligen så mycket för de vill våldta barn allihop? Alla som dumpen har fångat har kommit dit för att ha sex med barn!!! Du kan själv gå in och se det finns domar där med för många av dem har gjort det flera gånger.

"Radhuslivet" har med 100% säkerhet koll på läget, hon har jobbat som fiskare på Dumpen.

Varför har du alltid så ironisk ton i dina inlägg? Är lite svårt att hänga med i vad du skriver; om du menar det du skriver, menar tvärtom eller bara trollar.
Citera
2024-05-06, 15:39
Medlem
Tortellis avatar
Jag har genom en säker källa fått reda på att Patriks bok Det du inte såg, där filas det på en del2 och gissa vem som ska skriva den? Rätt gissat Sara Nilsson. Hur det praktiska ska gå till vet jag inte! Det brukar väl vara så att författaren upphovsmannen skriver sin egen bok! Men jag gissar på många nya saker som vi inte har hört från Patrik, när han har suttit i soffan hos Malou. Och källan är 100%.Varför jag känner att det finns en viss risk för överdrifter vet inte jag. Jag kanske är skeptisk till dessa två medmänniskor.
Citera
2024-05-06, 16:03
Medlem
DrComforts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Jag har genom en säker källa fått reda på att Patriks bok Det du inte såg, där filas det på en del2 och gissa vem som ska skriva den? Rätt gissat Sara Nilsson. Hur det praktiska ska gå till vet jag inte! Det brukar väl vara så att författaren upphovsmannen skriver sin egen bok! Men jag gissar på många nya saker som vi inte har hört från Patrik, när han har suttit i soffan hos Malou. Och källan är 100%.Varför jag känner att det finns en viss risk för överdrifter vet inte jag. Jag kanske är skeptisk till dessa två medmänniskor.

Vad kul! Spännande värre! Den ska jag köpa när den reas ut som pocket.

Sara som spökskrivare alltså. Fast det blir hon ju samtidigt inte då jag antar att hon själv kommer förekomma i boken. Spökskrivare som själv är med i boken, har något sådant ens förekommit tidigare i litteraturhistorien?

Håll oss gärna uppdaterade kring detta litteraturhistoriskt unika projekt!
Citera
2024-05-06, 16:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-
"Radhuslivet" har med 100% säkerhet koll på läget, hon har jobbat som fiskare på Dumpen.

Varför har du alltid så ironisk ton i dina inlägg? Är lite svårt att hänga med i vad du skriver; om du menar det du skriver, menar tvärtom eller bara trollar.

Men inte en till ni kan trolla själva bäst ni vill jag tänker inte skriva här mer och jag blir så arg Om du också är kvinna som din namn antyder och om det är sant att det är radhuslivet som lämnade dumpen och blev tillsammans med en pedofil så är det så hemskt. Att män vill våldta barn är så jävla äckligt men när även kvinnor gör det så blir jag så ledsen och förbannad och rädd framförallt. Här vill man inte skriva mer ändå. Idioter! Hej då.
Citera
2024-05-06, 19:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av -Klarafina-

Men helt klart tendensiös som källa till info om Dumpen, men det är väl onödigt att ens påpeka.
Citera
2024-05-06, 19:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovetade
Dumpen är noga med att inte kalla de pedofiler... men du gör det? Vad har du för fakta som inte Dumpen har?
Dem* menar du?

Pedofil betyder i strikt mening person som tänder på prepubertala barn, men i folkmun är det synonymt med alla som går på för unga. Personligen tycker jag det är bra att Dumpen myntat ett eget uttryck för den senare.
Citera
2024-05-06, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VVVulpes
Men helt klart tendensiös som källa till info om Dumpen, men det är väl onödigt att ens påpeka.

Lite som jag brukar tänka när jag läser uttalanden och "artiklar" av Sara.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in