2024-05-03, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sulan7
Du är säkert blockad. Jag blev det ikväll för jag klarar inte av att inte kommentera!
Problemet är att jag inte kommenterat någon gång från något konto men kunde inte ens se hennes konto , nu fixade jag ny gmail och med det ser jag hennes konto igen
2024-05-04, 00:14
Medlem
Estrid 1977 är Child13, Collies bästis men nu är de osams😂😂
2024-05-04, 00:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Headbanging
Ja hon sa upp bekantskapen för att C*llie var skadligt för hennes parti . De sas i liven stt C är hos ny "kompis," på ett gruppboende om det stämmer är det illa
2024-05-04, 01:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av adina
Ja hon sa upp bekantskapen för att C*llie var skadligt för hennes parti . De sas i liven stt C är hos ny "kompis," på ett gruppboende om det stämmer är det illa

Hon hade betalat Collies resa och hotell upp till Norrland. De skulle ha setts i morgon men något gick fel. Kaos alltså😂😂😂
2024-05-04, 04:37
Medlem
Citat:

Vad hände? 😄
2024-05-04, 08:23
Medlem
Citat:
Hon hade betalat Collies resa och hotell upp till Norrland. De skulle ha setts i morgon men något gick fel. Kaos alltså😂😂😂
Oj , så hon fick flera tusen kronor och valde att åka någon annanstans det förklarar hur arg Child 13 var.
2024-05-04, 11:34
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Oj , så hon fick flera tusen kronor och valde att åka någon annanstans det förklarar hur arg Child 13 var.

Fick överfört? Eller bokade gretagris resan och boendet åt collie?
2024-05-04, 11:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Fick överfört? Eller bokade gretagris resan och boendet åt collie?
Ingen aning men gratis är det ju inte att åka från C till Östersund , om det var bokat med avbokningsbara biljetter så förlorar man inte så mycket pengar men blir ju en del arbete med detta
2024-05-04, 11:43
Medlem
Nariiouhs avatar
Citat:
Ingen aning men gratis är det ju inte att åka från C till Östersund , om det var bokat med avbokningsbara biljetter så förlorar man inte så mycket pengar men blir ju en del arbete med detta

Nej tänkte på att du sa att hon valde att åka annanstans. Som att hon använde 13s pengar för annan resa.
2024-05-04, 11:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nariiouh
Nej tänkte på att du sa att hon valde att åka annanstans. Som att hon använde 13s pengar för annan resa.
Jag hade inte tillgång till hennes tiktok förrän jag fixat lite och då framkom det att hon skulle tillbringa helgen hos en annan person som tydligen bodde på gruppboende.C*llie hade ju inte pengar att åka till demon utan fick hjälp med pengar till det så med tanke på hur arg child var när hon sa upp bekantskapen lät det inte som att det bara var att hon inte kom dit
2024-05-04, 11:55
Avslutad
Citat:
Om du har rätt så är det vidrigt men jag är osäker på om det är så när det gäller sjukersättning.

Utifrån generellt perspektiv så jo. Det har dessutom funnits en intensiv välvilja från våra regeringar att få bort invandrare från både arbetslöshetsstatistik och statistik från försörjningsstöd, vilket sker genom att få in dem under andra kostnadsposter. Införandet av äfs är ett av många exempel.
2024-05-04, 12:26
Medlem
Vem är det Collie har i liven?
Verkar oxå tillhöra intiligensreserven

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in