Kul resa till Danmark, dessvärre blev ju inte resultatet vad man önskade. Intalat mig själv i ett dygn nu att straffsparksläggningen mot Gnaget till slut var betydligt mer betydelsefull i det stora hela och känner lite trygghet i det.
Måste ändå ge cred till de malmöiter som finns i direkt nätverk. De har varit beundransvärt storsinniga i sin glädje över segern. Gay och hippie möjligtvis men att arrangemanget gick så smidigt är även en seger för fotbollssverige.
Citat:
Ursprungligen postat av
ardaguler
Nu är det kanske oschysst att trycka upp dig mot väggen för saker som andra har sagt men sedan djurgårns första spark i cupen så har det snackats om Bergvalls monsterutveckling under vintern. Den nivån håller han ju inte i AS. Antingen så får man svälja att man rycktes med eller så har han drabbats av en Besaraliknande prestationssänkande infektion.
Maradonna-VM/Zlatan-Ajaxmålet han gjorde eller framspelningen går såklart att snacka bort med att det var mot Superettan/div 1-motstånd. Vilka andra allsvenska spelare har höjden att göra motsvarande mot samma motstånd blir nästa fråga att ställa sig? Då är han återigen 18 år gammal och växer fortfarande.
Citat:
Nästan verkar vara för ledordet för den mannen också eller så är det monopolpengar han satsar
Korrekt iakttagelse i sammanhanget. Likt många andra som börjar närma sig ish halvvägs (förhoppningsvis) så ångrar man nästan endast det man inte gör eller har gjort. Detta faller definitivt in under denna insikt. Ångrar 100 % mer att jag inte pallade att sätta upp ett konto och lägga bettet än att oddsen för spelet nu gått ”till min fördel”. Något att reflektera över.
Citat:
Ursprungligen postat av
QuantumQuill
London,
Hjälp mig igen då jag inte brytt mig om att sätta mig in själv. Vad ger "en objektiv bedömning" Dif för chanser till ECL gruppspel nu?
Jösses, låt mig smälta förlusten först. Men rimligt utfall vid en ”normal lottning” är favoriter i samtliga tre matcher. Tänk 1,5 i odds ^ 3 eller liknande.