2024-05-02, 17:14
Medlem
Lundbondens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Real Verona menar du?

Nej. Real Blåvitt.
Citera
2024-05-02, 19:35
Medlem
Londons avatar
Kul resa till Danmark, dessvärre blev ju inte resultatet vad man önskade. Intalat mig själv i ett dygn nu att straffsparksläggningen mot Gnaget till slut var betydligt mer betydelsefull i det stora hela och känner lite trygghet i det.

Måste ändå ge cred till de malmöiter som finns i direkt nätverk. De har varit beundransvärt storsinniga i sin glädje över segern. Gay och hippie möjligtvis men att arrangemanget gick så smidigt är även en seger för fotbollssverige.

Citat:
Ursprungligen postat av ardaguler
Nu är det kanske oschysst att trycka upp dig mot väggen för saker som andra har sagt men sedan djurgårns första spark i cupen så har det snackats om Bergvalls monsterutveckling under vintern. Den nivån håller han ju inte i AS. Antingen så får man svälja att man rycktes med eller så har han drabbats av en Besaraliknande prestationssänkande infektion.

Maradonna-VM/Zlatan-Ajaxmålet han gjorde eller framspelningen går såklart att snacka bort med att det var mot Superettan/div 1-motstånd. Vilka andra allsvenska spelare har höjden att göra motsvarande mot samma motstånd blir nästa fråga att ställa sig? Då är han återigen 18 år gammal och växer fortfarande.

Citat:
Nästan verkar vara för ledordet för den mannen också eller så är det monopolpengar han satsar

Korrekt iakttagelse i sammanhanget. Likt många andra som börjar närma sig ish halvvägs (förhoppningsvis) så ångrar man nästan endast det man inte gör eller har gjort. Detta faller definitivt in under denna insikt. Ångrar 100 % mer att jag inte pallade att sätta upp ett konto och lägga bettet än att oddsen för spelet nu gått ”till min fördel”. Något att reflektera över.

Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
London,

Hjälp mig igen då jag inte brytt mig om att sätta mig in själv. Vad ger "en objektiv bedömning" Dif för chanser till ECL gruppspel nu?

Jösses, låt mig smälta förlusten först. Men rimligt utfall vid en ”normal lottning” är favoriter i samtliga tre matcher. Tänk 1,5 i odds ^ 3 eller liknande.
Citera
2024-05-02, 20:43
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Äh det är bara pga AIK kopplingen han tramsar sådär.

När Hien som för övrigt är fostrad hos oss gick till Verona var det inte snack om något bottenlag tex. Ren klass på både spelare och klubb
Bajen fick skit för att de släppte Hjalmar Ekdal och Josafat Mendes.

Ni själva släpper Samuel Dahl och Isak Hien.

Här pratar vi inkompetens på en nivå som väldigt få kan förstå.
Senast redigerad av cokehyena 2024-05-02 kl. 20:47.
Citera
2024-05-02, 21:22
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Bajen fick skit för att de släppte Hjalmar Ekdal och Josafat Mendes.

Ni själva släpper Samuel Dahl och Isak Hien.

Här pratar vi inkompetens på en nivå som väldigt få kan förstå.

Vill inte ens tänka på vad Häcken släppt senaste 10 åren, 80% till malmö med. Tänk om vi hade kunnat undvika dom affärerna inom Sverige. Det är förhoppningsvis över nu ialf.
Citera
2024-05-02, 22:06
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av QuantumQuill
Men ingen (förutom några gårdare möjligtvis) trodde väl att Bergwall går in i Tottenham direkt?

Det är väl bara Isak (?) och Odilon som gått in på hög nivå direkt efter dom lämnat allsvenskan?
Hugo Larsson har väl gått in på högre nivå än båda dessa.
Citera
2024-05-02, 22:13
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Vill inte ens tänka på vad Häcken släppt senaste 10 åren, 80% till malmö med. Tänk om vi hade kunnat undvika dom affärerna inom Sverige. Det är förhoppningsvis över nu ialf.
Yalkouyé till Djurgår'n då?

Är han redo för ett riktigt topplag med Europaspel?
Citera
2024-05-02, 22:15
Medlem
Tonyos avatar
Citat:

Kommer ni reppa Solna i Europa också?
Citera
2024-05-02, 22:19
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tonyo
Kommer ni reppa Solna i Europa också?
Hjalmar Ekdal från Brajen.

Isak Hien från Vasalund.

De bar fram Djurgår'n till ett gruppspel.

Helvete vad klass det var!
Citera
2024-05-02, 22:27
Medlem
TzOns avatar
Läste att Joop Oosterveld var klar för Häcken, gick igång orimligt mkt på namnet, sen såg jag att han skulle bli u19 tränare... Sadface.
Citera
2024-05-02, 22:29
Medlem
TzOns avatar
Citat:

Vad har han med Häcken att göra?
Citera
2024-05-02, 22:31
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Vad har han med Häcken att göra?
Haha!
Citera
2024-05-02, 22:36
Medlem
Tonyos avatar
Citat:
Hjalmar Ekdal från Brajen.

Isak Hien från Vasalund.

De bar fram Djurgår'n till ett gruppspel.

Helvete vad klass det var!
Och Huvudsta-banderollen frontar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in