Citat:
Ursprungligen postat av
FootnBalls
Det finns gott om opinionsundersökningar gjorda i ämnet och alla säger samma sak. Män vill inte ha hit flyktingar7vill skicka ut dom. Kvinnor vill ha hit dom och gärna ge dom våra pengar.
Hade det inte varit för män hade SD aldrig kommit in i riksdagen. Hade det inte varit för kvinnor hade Mp och sannolikt inte ens V kommit in i riksdagen.
Det är kvinnors "fel" helt och hållet. Men det är så klart inte ert fel. Ni är inte programmerade till att se främmande män som hot, eftersom ni rent evolutionärt inte drabbas negativt av det.
Av just denna anledning ska kvinnor så klart inte få bli poliser, politiker eller ha någon annan position som handlar om nationens säkerhet. För ni kommer naturligtvis vara en extremt svag punkt i nationens försvar.
Jag läser gärna alla dessa opinionsundersökningar där x-antal kvinnor uppgett att de vill ha hit en massa ensamkommande män från patriarkala samhällen och ge dem sina pengar.
MP och Vänsterpartiet, speciellt MP får en minoritet av de svenska väljarnas röster. Jag pratade om de två största partierna som majoriteten svenska män och kvinnor röstat på.
Tro mig, kvinnor är initialt programmerade att se alla främmande män som ett hot.
De kvinnor som kvalificerar sig eller som blir valda ska såklart "få" bli poliser, politiker eller inneha annan position som handlar om nationens säkerhet. Så jävla löjligt resonemang. Skulle vi resonera likadant om gruppen män hade vi fått avskeda alla män från alla branscher, områden och positioner i hela riket.