2024-05-01, 23:25
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Det tycks vara en väldigt stor andel av kvinnliga poliser detta handlar om. Då har vi inte ens berört mörkertalet.

Väldigt mycket tjat om mörkertalet. Det finns mörkertal inom all brottslighet. Våldtäkt, sexuella övergrep, misshandel, cykelstöld, osv osv. Vad ska vi göra åt det menar du? Spärra in de skyldiga och sen ett lika stort antal slumpmässigt utvalda för "mörkertalet är stort".
Citera
2024-05-01, 23:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LadySweden
Håller med.

Detta handlar i grunden om mångkultur, vilken alltid skapar diverse maffior.
Det och PK-hjonen, som under decennier möjliggjort utvecklingen.

Gamla Sverige hade antagligen kunnat ha kvinnliga poliser.

Nya Sverige kan fortsatt ha kvinnliga poliser. Polisledningen behöver möjligtvis bytas ut och sen behöver det rensas upp i poliskåren. Sen behöver det införas hårdare straff för den här typen av brott och regelbundna bakgrundskontroller av poliser och deras umgänge/familj/släkt måste införas.

Vet inte hur många gånger jag upprepat ovanstående, men det är nog uppemot tusenmiljarder gånger vid detta laget.
Citera
2024-05-01, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Väldigt mycket tjat om mörkertalet. Det finns mörkertal inom all brottslighet. Våldtäkt, sexuella övergrep, misshandel, cykelstöld, osv osv. Vad ska vi göra åt det menar du? Spärra in de skyldiga och sen ett lika stort antal slumpmässigt utvalda för "mörkertalet är stort".

Låter som LadySweden tror att varenda kvinnlig polis leker gömma korven med gängkriminella och sedan läcker information till de gängkriminella...

Det rör sig om minst 30 poliser. Av 37 000 poliser. Visst är det allvarligt och horribelt, men inte så extremt stort fenomen som LadySweden gärna vill få det till.
Citera
2024-05-01, 23:35
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Med förminskningar, relativisering och förnekande av verkligheten att det är just kvinnliga poliser som är problemet. Er respons består av "det finns dåliga manliga poliser också" eller "många kvinnliga poliser är bra"

Det kallas för whataboutism.

Dina fantasier om mord på spädbarn i deras vagga i tråden för att du inte höll med en skribent är ju verkligen att bemöta ämnet, inte sant?

(FB) 4B-rörelsen (inget sex med män, ingen dejting, inget äktenskap, inget barnafödande)

Eller dina ständiga infantila förolämpningar?

Du har verkligen inte gjort något annat än att diskutera sakfrågan minsann! Eller hur var det nu?

Du fortsätter att desperat och notoriskt vägra bemöta något av det jag skrivit gällande trådens ämne.

Jag har skrivit fan så mycket mer gällande trådens ämne än "många kvinnliga poliser är bra". Men eftersom du inte är intresserad av något annat än att spy kvinnohat så är det ju inte lönt att diskutera något alls med dig.
Citera
2024-05-01, 23:37
Medlem
Citat:
Nya Sverige kan fortsatt ha kvinnliga poliser. Polisledningen behöver möjligtvis bytas ut och sen behöver det rensas upp i poliskåren. Sen behöver det införas hårdare straff för den här typen av brott och regelbundna bakgrundskontroller av poliser och deras umgänge/familj/släkt måste införas.

Vet inte hur många gånger jag upprepat ovanstående, men det är nog uppemot tusenmiljarder gånger vid detta laget.

Kloka ord. Och det behövs utbildas fler bra och dugliga poliser som står på rätt sida och lagen och har för fullständig avsikt att fortsätta vara på rätt sida om lagen.
Citera
2024-05-01, 23:39
Medlem
Citat:
Du fortsätter att desperat och notoriskt vägra bemöta något av det jag skrivit gällande trådens ämne.

Jag har skrivit fan så mycket mer gällande trådens ämne än "många kvinnliga poliser är bra".

Det är andemeningen av dina inlägg. "De flesta kvinnliga poliser är trots allt bra" är ditt svar på att vi just nu har en genomkorrupt polis på grund utav att framförallt kvinnor och en del invandrare läcker information till polisen.

Det har funnits en politisk och feministisk push att få in både kvinnor och invandrare till kåren av rent ideologiska skäl. Resultatet ser vi nu.

Citat:
Men eftersom du inte är intresserad av något annat än att spy kvinnohat så är det ju inte lönt att diskutera något alls med dig.

Det finns inte ett enda exempel på "kvinnohat" från mig i tråden. Du förväxlar kritik mot feminismen med kvinnohat.
Citera
2024-05-01, 23:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av FootnBalls
Det finns gott om opinionsundersökningar gjorda i ämnet och alla säger samma sak. Män vill inte ha hit flyktingar7vill skicka ut dom. Kvinnor vill ha hit dom och gärna ge dom våra pengar.

Hade det inte varit för män hade SD aldrig kommit in i riksdagen. Hade det inte varit för kvinnor hade Mp och sannolikt inte ens V kommit in i riksdagen.

Det är kvinnors "fel" helt och hållet. Men det är så klart inte ert fel. Ni är inte programmerade till att se främmande män som hot, eftersom ni rent evolutionärt inte drabbas negativt av det.

Av just denna anledning ska kvinnor så klart inte få bli poliser, politiker eller ha någon annan position som handlar om nationens säkerhet. För ni kommer naturligtvis vara en extremt svag punkt i nationens försvar.

Jag läser gärna alla dessa opinionsundersökningar där x-antal kvinnor uppgett att de vill ha hit en massa ensamkommande män från patriarkala samhällen och ge dem sina pengar.

MP och Vänsterpartiet, speciellt MP får en minoritet av de svenska väljarnas röster. Jag pratade om de två största partierna som majoriteten svenska män och kvinnor röstat på.

Tro mig, kvinnor är initialt programmerade att se alla främmande män som ett hot.

De kvinnor som kvalificerar sig eller som blir valda ska såklart "få" bli poliser, politiker eller inneha annan position som handlar om nationens säkerhet. Så jävla löjligt resonemang. Skulle vi resonera likadant om gruppen män hade vi fått avskeda alla män från alla branscher, områden och positioner i hela riket.
Senast redigerad av Jenny9 2024-05-02 kl. 00:19.
Citera
2024-05-01, 23:47
Medlem
Citat:
Du har alltså inte en susning om vad du pratar om med andra ord. Varför är du ens i en tråd och diskuterar om du inte ens känner den allra mest grundläggande faktan om ämnet? Att poliskvinnorna inlett sexuella relationer med gängkriminella invandrare vet förmodligen varenda kotte i hela landet om vid det här laget förutom du.
Det har jag inte sagt något emot. Det låter på dig som att dealen har varit sex mot information, och det har jag väldigt svårt att tro. Tror mer på kuddsnack och tjänster genom påtryckning.
Citera
2024-05-01, 23:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saviland
Det har jag inte sagt något emot. Det låter på dig som att dealen har varit sex mot information, och det har jag väldigt svårt att tro. Tror mer på kuddsnack och tjänster genom påtryckning.

Poliskvinnan fick en sexuell relation och den gängkriminella fick information. Upplägget är ganska solklart.
Citera
2024-05-01, 23:54
Medlem
Citat:
Poliskvinnan fick en sexuell relation och den gängkriminella fick information. Upplägget är ganska solklart.
Nej, det är inte solklart.
Citera
2024-05-01, 23:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saviland
Nej, det är inte solklart.

Vad exakt är felaktigt i det jag säger? Särade poliskvinnorna på benen för gängkriminella eller inte? Tror du att den gängkriminelle på riktigt var sexuellt intresserad av kvinnan? Det är så klart möjligt att poliskvinnan har lurats till att tro att relationen är äkta men det förändrar inte upplägget. Jag ser det dock som extremt osannolikt. Självklart visste dessa kvinnor vad de sysslade med.
Senast redigerad av Reiwa 2024-05-01 kl. 23:59.
Citera
2024-05-01, 23:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel Kostia
Du menar att det bara är en "klick män" som bär skulden till dom förtryckande strukturerna?

Har feministerna varit tydliga med vilka män som utgör den klicken? -Ja, det har feministerna faktiskt varit tydliga med. Det är vita, västerländska, heterosexuella cis-män som bär skulden till allt elände.

Ifall man tillhör gruppen vita, västerländska, heterosexuella cis-män så spelar det ingen roll vad man gör eller har gjort. Man kommer oavsett att beskyllas för att vara en del av dom "strukturer" som förtrycker alla andra människor.

Nej just nu är det israeler, IDF, vita kristna amerikaner och vita européer som woke-feministerna och the lefties hatar och vill utrota.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in