2024-05-01, 09:42
Medlem
PROLIFICs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Som ny här på flashback att kommentera så måste jag fråga er andra som kommenterar i den här tråden. Den senaste gäddan och konfrontationen. Varför pratar dumpen personalen i munnen på varandra? Det är olidligt att lyssna på konfrontationen. Oproffsig konfrontationen. Är det här en taktik eller är dom ivriga!

Pratar du om den första konfrontationen? Det är inte Dumpens ordinarie "personal", en av dem är mamman till ett riktigt barn som #414 hade kontakt med.
Citera
2024-05-01, 09:43
Medlem
jag letar efter en gädda som jobbade som elevassistent, norrländsk brytning typ.. det var ingen video, utan ett telefonsamtal bara.. det är inte lindesbergäddan som också var elevassistent.. Nån som vet vilket nummer den andra elevassistentgäddan har? mvh
Citera
2024-05-01, 10:03
Medlem
tens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pistonhonda
jag letar efter en gädda som jobbade som elevassistent, norrländsk brytning typ.. det var ingen video, utan ett telefonsamtal bara.. det är inte lindesbergäddan som också var elevassistent.. Nån som vet vilket nummer den andra elevassistentgäddan har? mvh

286
Citera
2024-05-01, 10:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tortelli
Som ny här på flashback att kommentera så måste jag fråga er andra som kommenterar i den här tråden. Den senaste gäddan och konfrontationen. Varför pratar dumpen personalen i munnen på varandra? Det är olidligt att lyssna på konfrontationen. Oproffsig konfrontationen. Är det här en taktik eller är dom ivriga!

Jag tycker att konfrontationen var rätt så bra, det märktes att gäddan reagerade över att mamman var där, han la sig platt och ursäktade sig. Jämför med den andra konfrontationen med Sara och Patrik, där gäddan nästan var helt apatisk.
Citera
2024-05-01, 10:26
Medlem
SnutteFia03s avatar
Usch vilken "ful gubbe" #414 är. Blir upprörd över hans attityd och samhällets loja inställning till det hela. Beter man sig som han gör ska man inte kunna gå ute fritt i samhället och fortsätta ge sig på minderåriga.
Citera
2024-05-01, 11:09
Medlem
Adelaides avatar
Vilken jacka han kom i. Ser ut som att precis blivit överkörd typ.
Citera
2024-05-01, 11:14
Medlem
LudvigSigurdDavids avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#414 verkar tillhöra kategorin "lågbegåvad och pedofil" en otäck kombination. Han verkar bo själv, men klarar inte ens av att tvätta jackan och ägnar dagarna åt att leta barn. Har tafsat på en sjuåring. Nä, lås in på livstid som sagt. Hoppet är ute.
Varför skulle det vara en otäckare kombination än ”särbegåvad och pedofil”, kan inte riktigt se det?
Citera
2024-05-01, 11:48
Medlem
Vem är den gamla gäddan som Dumpen skriver om på sin sida?
" Fd rektor med familjehem".
Dom meddelade 2024-04-26
Göteborgs tingsrätt
Citera
2024-05-01, 12:30
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
En tvåbarnsfar i 50-årsåldern blev den femte att ta sitt liv efter att ha blivit uthängd på den kontroversiella sajten Dumpen, skriver Dagens ETC.

Citat:
Mannens mor säger till Dagens ETC att sonen blev personlighets*förändrad efter uthängningen, sade upp sig från jobbet och flyttade hem till henne.

– Det var inte min son. Han var ute och gick och gick med panikångest, säger hon till Dagens ETC.
Publicerad 1 maj 2024.

https://www.friatider.se/ytterligare-en-man-dod-efter-uthangning-pa-dumpen

Någon som vet vem som tog livet av sig?
Citera
2024-05-01, 12:37
Medlem
Hur många videokonfrontationer med kvinnor finns?
Citera
2024-05-01, 12:43
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av buddahisbuddy
Hur många videokonfrontationer med kvinnor finns?

Vad jag vet har Dumpen hittat två eller tre varav en med videokonfrontation. Det var längesedan.
Citera
2024-05-01, 12:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av olasvensson
Publicerad 1 maj 2024.

https://www.friatider.se/ytterligare-en-man-dod-efter-uthangning-pa-dumpen

Någon som vet vem som tog livet av sig?

Rebus:
Förnamn: Samma som komikern Averås Skorup
Efternamn: Samma som Landshövdingen Allan
Född: Samma år som Olof Palmes jultal