Citat:
Ursprungligen postat av
Klonk123
Hej! Kul att du fått påbörja behandling. Hoppas att det kommer ge grymt resultat!
Då gel inte har gett önskad effekt på mig så vill läkaren sätta mig på Nebido. Frågade då om möjligheterna till att få HCG och det var ett blankt nej, tyvärr.
Tack polarn!
Vad tråkigt att dom har den inställningen, det är liksom helt ogrundat, det enda negativa jag kan komma på med hcg är att dom kanske skulle få skriva ut Ai. Dom är helt enkelt inte kompetenta nog.
Är det via Rewell som du får blankt nej?
Jag vet defacto folk som har fått hcg utskrivet. Dock inte via Rewell.
Rewell framstår mer och mer som ett skurkbolag