Citat:
Ursprungligen postat av
Goldentie
Jag tänkte jag skulle slippa kommentera något mer i den här tråden men. Chrippa och Linnea har flera gånger dementerat Linneas kopplingar till KC, inte heller hennes familj har kopplingar till KC. Det är lögner som sprids av Anjo för att skada Linnea och därmed också Chrippa. Det som gör mig mest förbannad är hur någon kan använda en tro eller övertygelse som ett vapen att förnedra en annan människa, eller flera . Vad fan spelar det för roll vad folk tror på. Kolla på Rask, jag vet inte vad han knaprar men det kan fan inte vara nyttigt. Det är inte länge sedan Anjo pratade om demoner?
Jag VET att ingen i familjen Lundström har något med KC att göra, men om dom skulle ha haft det
VAD HAR DET MED NÅGOT ATT GÖRA ÖVERHUVUDTAGET?
Julia, jag vet att du läser här. Du har fan gått för långt, du hotar Linneas småsyskon, sprider lögner om inte bara henne utan hela hennes familj, du har gått för långt, inse det. För att kunna återfå den minsta respekt så gå ut och be Chrippa, Linnea, Linneas familj och framförallt din dotter om ursäkt. Erkänn dina lögner och försök gå vidare. Du har efter uppbrottet från Chrippa haft ett flertal relationer så du verkar inte ha problem med att söka dig ett nytt förhållande. Dina handlingar i det här har skadat din "relation" med Chrippa mer än du någonsin kan förstå. Det värsta är att din/er dotter kommer kunna ta del av detta i framtiden, för det som hamnar på internet finns kvar även i framtiden
Kan bara hålla med om att Julia ligger bakom det mesta.
Svartsjuka kvinnor ska man inte leka med.
Men de är försent så djävla försent när hon började prata med
Myndigheter och började blanda in barnet i det hela.
Bollen är i rullning och den går inte stoppa nu det är försent
De gjorde ju de inte bättre att L satt i förhör o förklarade vissa saker
heller och namngav personer.
Konstigt att man glappar när man fått betalt för att vara tyst.
Ännu knepigare att Christofer inte fattar det utan skyller på alla andra.
Crille glöm inte byta adressen Eftersom du är skatte skyldig Både i spaninen & Sverige
Och Ang KC... De är väll klart att de finns mer fattar man inte det så är man bra under isen.
Det är ju så Anjo funkar.