Citat:
Ursprungligen postat av
Bernael
Ja det är riktigt illa och de flesta människor som inte är sjuka i huvudet har sett detta eskalera under framförallt de 2 senaste årtiondena.
Finns bara en sak att göra, kasta ut alla icke européer som kommit hit senaste 20 åren
Det har faktiskt rätt lite att göra med utomeuropeiska invandrare.
Visst många bidragsfuskar mm..
Men korruptionen som vi ser nu i kommuner och myndigheter kommer uppifrån inte från botten i samhället.
Systemhotande korruption kommer från toppen i Samhället inte botten.
Det är inte några utomeuropeiska invandrare som influerat Anna kinberg batra, det är ju folk på samma nivå som henne själv som hon tagit intryck av.
Sen spelar hon spelet sämre än de andra och åker ditt på det är något helt annat.
De andra i toppen blir förstås förbannade och rädda.
Idioten kan ju få andra att granska oss mer!
Gör inte dessa människor en björntjänst och lägg den typen av problem på invandringen.
Du skyddar dom.