2024-04-29, 11:43
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Hon har helt klart gått över gränsen och jag tror inte hennes konstiga kontakt med Rask landar i god jord hos Jacke.

MEN, det är så uträknat ont och vidrigt elakt att hänga ut henne.
Vad är syftet om det inte bara är för att förstöra?

Han är en vedervärdig person . Så in i helvetes vedervärdig!
Uppför sig som en ouppfostrad skitunge. Rapar och beter sig som ett jävla äckel!
Citera
2024-04-29, 11:43
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
Hon har helt klart gått över gränsen och jag tror inte hennes konstiga kontakt med Rask landar i god jord hos Jacke.

MEN, det är så uträknat ont och vidrigt elakt att hänga ut henne.
Vad är syftet om det inte bara är för att förstöra?

Iofs men samtidigt får hon skylla sig själv.
Citera
2024-04-29, 11:48
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Iofs men samtidigt får hon skylla sig själv.

Tyvärr har du rätt. Men nu när du har skrivit det, så kommer han garanterat få luft under vingarna och försätta göra klipp om det…
Citera
2024-04-29, 12:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crabby88
Tyvärr har du rätt. Men nu när du har skrivit det, så kommer han garanterat få luft under vingarna och försätta göra klipp om det…

Skadan e redan skedd.
Men han gick ju igenom alla brev och blockade henne.
Så det kanske inte blir något mer?
Tycker det är märkliga människor runt Jocke, Jacke och Chrippa.
Måste vara något fel i luften där... eller något skumt i vattnet?
Citera
2024-04-29, 12:10
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Skadan e redan skedd.
Men han gick ju igenom alla brev och blockade henne.
Så det kanske inte blir något mer?
Tycker det är märkliga människor runt Jocke, Jacke och Chrippa.
Måste vara något fel i luften där... eller något skumt i vattnet?

Men de löser kapten rövskägg!
Han kommer säkert kunna göra 2-3 videos om det.
Hur vet vi ens att det verkligen är den människan han utger henne att vara ?

Sen har jag en annan fråga. Finns det videos om hans karriär som telefonförsäljare?
Citera
2024-04-29, 12:11
Medlem
Citat:
Satt och lyssnade på Rask igår och denna kvinna som skrivit till Rask.( Jackes svärmor)
Nu hoppar ni på Rask och tycker han har gjort fel.
Kanske, kanske inte?
Varför skriver hon till Rask? Stalkar hon Rask? Är hon kär i honom?
Visst, han kanske gör fel i att läcka ut detta men samtidigt inte.
Det sjuka i detta tycker jag är att hon skriver till honom.

Det är högst olämpligt att börja hänga ut icke-offentliga personer i Youtube-klipp som ses av tiotusentals. Med tanke på att Rask redan har gjort sig ovän med Chrille och Jacke så lär inte en sån här sak landa väl hos dem. Det har redan talats om att man ska driva Skithögen inför rätta för hans videor, ett sånt här utspel är bara mer bensin på elden.

Rask har varit en offentlig person i närmare 10 års tid. Han borde vara van vid att folk har saker att säga om honom, även i negativa ordalag. Men han har ännu inte vant sig. Han är så lättkränkt att han inte kan ta det, och hans medel för att komma åt det är genom uthängningar. Han kan verkligen inte bete sig.

Rask har egna erfarenheter av var sånt här beteende kan ta honom. Även 2019 var det någon kvinna som skrev saker till honom privat. Kvinnan och hela hennes familj blev uthängd på Rasks Instagram och i Youtube-videor, Rask blev dömd för att han gjorde det. Att han inte kan se problemet med hans beteende trots att han har dessa erfarenheter visar hur förlorad han är som människa. Som någon skrev igår, Rask säger att han måste lära sig den hårda vägen. Men han lär sig uppenbarligen inte då heller. Hans kränkthet är överlägsen honom, och suddar ut alla former av konsekvenstänk.
Citera
2024-04-29, 12:13
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Men de löser kapten rövskägg!
Han kommer säkert kunna göra 2-3 videos om det.
Hur vet vi ens att det verkligen är den människan han utger henne att vara ?

Sen har jag en annan fråga. Finns det videos om hans karriär som telefonförsäljare?

Ja varför inte? Det är ju hans *jobb*
Den tanken slog även mig. Jag kan också utge mig för att vara.. Tex.. Någon närstående till dessa och hitta på massa skit.
Citera
2024-04-29, 12:21
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ja varför inte? Det är ju hans *jobb*
Den tanken slog även mig. Jag kan också utge mig för att vara.. Tex.. Någon närstående till dessa och hitta på massa skit.

Ja det känns lite långsökt på något sätt.
Kräftans brors flickväns mamma?? Det är ju inte så att brorsan blivit uthängd på något sätt som gör att han svärmor börjar höra av sig. Men som du själv skrev, det är märkliga människor är runt alla…
Citera
2024-04-29, 13:02
Medlem
Citat:
Ja det känns lite långsökt på något sätt.
Kräftans brors flickväns mamma?? Det är ju inte så att brorsan blivit uthängd på något sätt som gör att han svärmor börjar höra av sig. Men som du själv skrev, det är märkliga människor är runt alla…

Varför är kvinnan knepig? I början när allt det här startade så framstår det ju som tokigt att Chrille går tillbaka till bruden som tycks ha satt honom i häktet på tveksamma grunder. Att berörda personer som tycker det är konstigt att en person som de känner beter sig på det sättet sedan når ut till en människa som pratar om det offentligt är inte märkligt. Att man sedan kan ändra sig när det inte stannar där utan att samma person fortsätter göra flera videor i veckan, och inte bara involverar Chrille och Linnea utan även drar in familjemedlemmar till dessa, det är inte heller märkligt. Precis som många andra har tyckt att Rask verkar vara skön och rolig, så ändrar man sig sen när han visar sina rätta färger. Även jag har varit en sådan person en gång i tiden. Det hör liksom till att man tycker narcissisten verkar trevlig till narcissisten visar att den är narcissist.

Skon verkar klämma när någon påpekar att Rask inte är objektiv. För enligt honom så är han väldigt objektiv och saklig. Fråga, varför intervjuar han inte Jockes mamma också, och försöker få henne att ge sin story? Kan man göra en objektiv bedömning utan att höra båda sidorna av saken, eller är det snarare inte väldigt ensidigt att göra sin bedömning endast utifrån vad en part delar med sig av?
Citera
2024-04-29, 13:37
Avstängd
Crabby88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StorTuffBiker
Varför är kvinnan knepig? I början när allt det här startade så framstår det ju som tokigt att Chrille går tillbaka till bruden som tycks ha satt honom i häktet på tveksamma grunder. Att berörda personer som tycker det är konstigt att en person som de känner beter sig på det sättet sedan når ut till en människa som pratar om det offentligt är inte märkligt. Att man sedan kan ändra sig när det inte stannar där utan att samma person fortsätter göra flera videor i veckan, och inte bara involverar Chrille och Linnea utan även drar in familjemedlemmar till dessa, det är inte heller märkligt. Precis som många andra har tyckt att Rask verkar vara skön och rolig, så ändrar man sig sen när han visar sina rätta färger. Även jag har varit en sådan person en gång i tiden. Det hör liksom till att man tycker narcissisten verkar trevlig till narcissisten visar att den är narcissist.

Skon verkar klämma när någon påpekar att Rask inte är objektiv. För enligt honom så är han väldigt objektiv och saklig. Fråga, varför intervjuar han inte Jockes mamma också, och försöker få henne att ge sin story? Kan man göra en objektiv bedömning utan att höra båda sidorna av saken, eller är det snarare inte väldigt ensidigt att göra sin bedömning endast utifrån vad en part delar med sig av?

Allt liknar Ica budgets pytt i panna där nu fnask försöker vara det stekta ägg på toppen .
Men hela skiten är dränkt i ketchup
Citera
2024-04-29, 14:05
Medlem
Kickassfarsans avatar
Varför lägger Therese upp bilder på det vattenskadade köket? Har familjen köpt nya gula, mycket snygga stolar eller är det jag som är ute och cyklar med pälsjackan?

Kvinnojouren

+4686440925

#Räddabarnen
Citera
2024-04-29, 15:29
Medlem
knark-kungens avatar
Ryktas om en ny uthängningsvideo, nästa människa till rakning: kusinen till Linneas mammas granne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in