Citat:
Ursprungligen postat av
medea1
Hur dumpen framställer honom? De la väl mest upp hans egna loggar o han sprang ifrån platsen?
Vad menar du?
Det är vad Dumpen visar oss, ja. Kan vi lita på det? Jag menar bara att det kan ha hänt mycket både före och under de videosekvenserna, som Dumpen valt att inte visa.
Man ska komma ihåg att P & S har starka skäl att göra det de gör. När jag såg uppståndelsen, hatet och skvallret mm om pedofiler visste jag vilka det var som var inblandade. Jag googlade på dem långt innan jag fick det bekräftat på Flashback. Det finns bara ett fåtal personer som skulle kunna tänka sig att göra såna här saker.