2024-04-29, 11:52
  #30277
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Han är väl en som skiter i det. Alltså redan suttit 3 år på kåken får barnvåldtäkt. Han är nog mest sur för att Dumpen sabbade för honom.

Helt ärligt för sådana som honom borde vi ju ha det som i USA. Livstid första gången han blev arresterad.
Barnvåldtäkt? Det har jag inte sett tidigare, men inget förvånar mig med de här personerna.
Citera
2024-04-29, 11:55
  #30278
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StigEngstrom
Pappastor utmärker sig på listan då innan han hängde sig från en bro ska ha skrivit avskedsbrev där han skyllde sitt självmord på dumpen och hävdat sin oskuld till alltsammans.
Skylla på AI i ett sista desperat försök att rentvå sitt namn innan man stämplar ut?

Jo lätt att skylla på Dumpen. Är det 5 stycken nu bekräftade som tagit livet av sig? Det intressanta där blir mer om det bara är Dumpen att skylla på. Jag menar för många av dessa gäddor är de redan väl medvetna om hur sjukt deras beteende är. De mår redan väldigt dåligt så de skulle kanske tagit livet av sig ändå.
Citera
2024-04-29, 11:58
  #30279
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo lätt att skylla på Dumpen. Är det 5 stycken nu bekräftade som tagit livet av sig? Det intressanta där blir mer om det bara är Dumpen att skylla på. Jag menar för många av dessa gäddor är de redan väl medvetna om hur sjukt deras beteende är. De mår redan väldigt dåligt så de skulle kanske tagit livet av sig ändå.
Källa på att de hade trasiga liv innan dumpen, tack! Vilka?
Citera
2024-04-29, 12:00
  #30280
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Källa på att de hade trasiga liv innan dumpen, tack! Vilka?

När de pratar om det efter uthängningen. Jo vet att det är sjukt bla bla. För en del är det säkert skitsnack men en del är nog medvetna om hur sjukt deras beteende är.
Citera
2024-04-29, 12:03
  #30281
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
När de pratar om det efter uthängningen. Jo vet att det är sjukt bla bla. För en del är det säkert skitsnack men en del är nog medvetna om hur sjukt deras beteende är.
Jag har mycket svårt att tro att någon av dem anser att deras beteende är eller var sjukt.
Citera
2024-04-29, 12:09
  #30282
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Jag har mycket svårt att tro att någon av dem anser att deras beteende är eller var sjukt.

Några tror man ju att de fattar. Han i tunnelbanan tex. Han var ju redan dömt flertal gånger. Han verkar fattat när Patrik frågade honom vad han skulle tänka om en vuxen man förgrep sig på hans barn. Det skulle han ju verkligen inte gilla.

Sedan inse att det man gör är sjukt det kan ju leda till självmord. För någon riktig bot finns det ju faktiskt inte. Enda man läst om som kan funka är kemisk kastrering. Men det kommer ju också öka risken för självmord.
Citera
2024-04-29, 12:28
  #30283
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
En riktig fjäder i hatten för dumpen det här. De har verkligen lyckats med det de ville uppnå. Den mannan lär få svårt att visa sig ute med tanke på hur dumpen framställer honom. Vill man se hur populär han är kan man ju läsa inläggen i den här tråden. Din beskrivning är ett gott exempel.

Ja, dumpen gör verkligen livet svårt för gäddorna.

Hur dumpen framställer honom? De la väl mest upp hans egna loggar o han sprang ifrån platsen?
Vad menar du?
Citera
2024-04-29, 12:37
  #30284
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av medea1
Hur dumpen framställer honom? De la väl mest upp hans egna loggar o han sprang ifrån platsen?
Vad menar du?
Det är vad Dumpen visar oss, ja. Kan vi lita på det? Jag menar bara att det kan ha hänt mycket både före och under de videosekvenserna, som Dumpen valt att inte visa.

Man ska komma ihåg att P & S har starka skäl att göra det de gör. När jag såg uppståndelsen, hatet och skvallret mm om pedofiler visste jag vilka det var som var inblandade. Jag googlade på dem långt innan jag fick det bekräftat på Flashback. Det finns bara ett fåtal personer som skulle kunna tänka sig att göra såna här saker.
Citera
2024-04-29, 12:48
  #30285
Medlem
vitalsignss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Några tror man ju att de fattar. Han i tunnelbanan tex. Han var ju redan dömt flertal gånger. Han verkar fattat när Patrik frågade honom vad han skulle tänka om en vuxen man förgrep sig på hans barn. Det skulle han ju verkligen inte gilla.

Sedan inse att det man gör är sjukt det kan ju leda till självmord. För någon riktig bot finns det ju faktiskt inte. Enda man läst om som kan funka är kemisk kastrering. Men det kommer ju också öka risken för självmord.

Det jag läst om kemisk kastrering är att sexbrotten slutar med det men de begår däremot våldsbrott efter kastreringen.
Citera
2024-04-29, 13:20
  #30286
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vitalsigns
Det jag läst om kemisk kastrering är att sexbrotten slutar med det men de begår däremot våldsbrott efter kastreringen.

Jo det blir otaliga andra risker med det. Man stänger ju inte bara av denna sexuella lusten. Utan i princip allt. En redan känslokall människa kommer bli än mer känslokall. Sedan om vi ser som i USA att de blir tvingande till detta kommer de ju också börja hata samhället allt mera. Dvs stor risk får både självmord som att de begår annan brottslighet.

För en del ska det ju dock funka. Men samtidigt. De kommer få valet kemisk kastrering eller inlåst i 20 år. Då kanske de säger att det var detta med kastrering.
__________________
Senast redigerad av Zaedrews 2024-04-29 kl. 13:24.
Citera
2024-04-29, 13:25
  #30287
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo det blir otaliga andra risker med det. Man stänger ju inte bara av denna sexuella lusten. Utan i princip allt. En redan känslokall människa kommer bli än mer känslokall. Sedan om vi ser som i USA att de blir tvingande till detta kommer de ju också börja hata samhället allt mera. Dvs stor risk får både självmord som att de begår annan brottslighet.
Då måste vi verkligen ha koll på gädda 413. Överallt i all framtid. Allt som kan motivera fortsatt övervakning av honom måste lyftas fram. Såna vet man ju hur farliga de kan bli.
Citera
2024-04-29, 13:32
  #30288
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av reservkonto1234
Då måste vi verkligen ha koll på gädda 413. Överallt i all framtid. Allt som kan motivera fortsatt övervakning av honom måste lyftas fram. Såna vet man ju hur farliga de kan bli.

Jo han känns som ett typexempel på en person aldrig kommer inse att det han gör är sjukt. Han var säkert ute redan samma kväll för att jaga efter fler barn.

Jag menar förr hade man ju spärrat in en sådan person på livstid. Satt honom om inte i finkan på psyket. Nu är de ute och får härja.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in