Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Vilket samband finns mellan fysisk styrka och benägenheten att begå brott? Läser gärna ditt material om detta.
Det påstod jag aldrig. Vad jag påstod var:
1) på grund av feminismen har det funnits en push att få in kvinnor i polisyrket med lägre antagningskrav, kvotering och så vidare
2) det är kvinnliga poliser som läcker information till gängkriminella i utbyte mot kuk
3) denna situation hade alltså inte existerat utan feminismens push att få in kvinnor i yrket
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Det är bara fystesten som är anpassade efter kvinnor respektive män. De andra testen är det inte. Hur ser sambandet ut mellan att klara 3 eller 6 på isokai maskinen och arbetet som polis, hur relaterar det till vartannat?
Polisens uppgift är att upprätthålla våldsmonopolet och då krävs ett våldskapital och styrka.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Så kvinnor som klarat 6 på isokai maskinen hade varit 100% immuna mot korruption?
Det är bara din halmgubbe du hittar på för att du inte har argument. Det är inget jag någonsin påstått, däremot hade detta krav lett till att kvinnor knappt existerade inom polisyrket då ytterst få kvinnor klarar av det.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Jodå jag tar det på allvar vilket jag uttryckt många gånger.
Nej, du förminskar problemet och flyttar målstolparna som vanligt. Du har fortfarande inte efter att ha spammat tråden med mängder av inlägg konfronterats med faktumet att det är kvinnliga poliser som läcker information till gängkriminella.
Citat:
Ursprungligen postat av
Jenny9
Men din tröga jävla idiot, materialet som jag inte kunnat läsa eftersom idiot-TS länkade till en låst artikel. Det innebär att man måste vara betalande prenumerant, jag är inte en betalande prenumerant av DN. Förstår du eller ska jag förklara det för dig på bebisspråk?
Det är inte mitt problem. Varför är du i en tråd och diskuterar något du inte ens läst? Helt idiotiskt.
Hur går det här
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Så fort du blir det minsta trängd börjar du spotta ur dig tramsiga personangrepp
och det här ihop för dig förresten?
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Ännu en gråterska
Du är antagligen ännu en totalt socialt missanpassad person
Amen spring hem till mamma och gråt ut
du är en svårt sjuk autistisk man
Men din tröga jävla idiot
Jamen vad fint djungelapan
Är du helt jävla dum i huvudet?
Det är inte så att det är
du som är trängd här i tråden?