2024-04-28, 18:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Reiwa
Såhär ser det förövrigt ut ner kvinnliga poliser ska försöka brotta ned en kriminell:
https://www.youtube.com/watch?v=q-9JMw6Vm5I
FY faaaaaaan!

Det där är fanimej en stor jävla skandal. Svensk polis är helt sinnessjukt svaga. Alla bort med alla kärringar från poliskåren och alla myndighetsposter. De har ingenting där att göra.

Skulle jag ringa till polisen och kalla på hjälp så skulle jag säga att de måste skicka ut manliga poliser annars är det bättre att de inte skickar ut. Men självklart så kommer kärringen i telefonen att antingen jävlas och skicka kärringar i alla fall eller så svarar hon bara att "man får inte vääälja" med gnällig dialekt.

Fy fan i klippet ovan hade jag lätt kunnat avväpna poliserna, mördat alla tre och tagit bilnyckeln och dragit. Fy fan vilken skandal.
Citera
2024-04-28, 18:43
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av RogerRaket
Det handlar inte om dig. Varför jag skriver är för att uppmana andra män att träffa tjejer som inte är svenska. Svenska tjejer svek er killar, ge ingen kärlek tillbaka när det finns så många andra som vill älska er.

Svenska tjejer "svek" dig.
Citera
2024-04-28, 18:46
Medlem
Torch-McFlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WordWarrior
Det var 0-9 när jag mönstrade vill jag minnas. Landade själv på 6. Var knappt 20 år gammal då.
Ja fast godkänt var nog 7
Citera
2024-04-28, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Jenny9
Svenska tjejer "svek" dig.

Svek oss, svek hela landet. Det är vad artikeln handlar om. Återkommande kvinnor som sviker. Alltid sviker. Män behöver inte ta det, vi behöver inte stå ut. Det finns alternativ än sloppy seconds till en hel babbel armé.
Citera
2024-04-28, 18:48
Medlem
Citat:
Vilket samband finns mellan fysisk styrka och benägenheten att begå brott? Läser gärna ditt material om detta.

Det påstod jag aldrig. Vad jag påstod var:

1) på grund av feminismen har det funnits en push att få in kvinnor i polisyrket med lägre antagningskrav, kvotering och så vidare
2) det är kvinnliga poliser som läcker information till gängkriminella i utbyte mot kuk
3) denna situation hade alltså inte existerat utan feminismens push att få in kvinnor i yrket

Citat:
Det är bara fystesten som är anpassade efter kvinnor respektive män. De andra testen är det inte. Hur ser sambandet ut mellan att klara 3 eller 6 på isokai maskinen och arbetet som polis, hur relaterar det till vartannat?

Polisens uppgift är att upprätthålla våldsmonopolet och då krävs ett våldskapital och styrka.

Citat:
Så kvinnor som klarat 6 på isokai maskinen hade varit 100% immuna mot korruption?

Det är bara din halmgubbe du hittar på för att du inte har argument. Det är inget jag någonsin påstått, däremot hade detta krav lett till att kvinnor knappt existerade inom polisyrket då ytterst få kvinnor klarar av det.

Citat:
Jodå jag tar det på allvar vilket jag uttryckt många gånger.

Nej, du förminskar problemet och flyttar målstolparna som vanligt. Du har fortfarande inte efter att ha spammat tråden med mängder av inlägg konfronterats med faktumet att det är kvinnliga poliser som läcker information till gängkriminella.

Citat:
Men din tröga jävla idiot, materialet som jag inte kunnat läsa eftersom idiot-TS länkade till en låst artikel. Det innebär att man måste vara betalande prenumerant, jag är inte en betalande prenumerant av DN. Förstår du eller ska jag förklara det för dig på bebisspråk?

Det är inte mitt problem. Varför är du i en tråd och diskuterar något du inte ens läst? Helt idiotiskt.

Hur går det här
Citat:
Så fort du blir det minsta trängd börjar du spotta ur dig tramsiga personangrepp

och det här ihop för dig förresten?

Citat:
Ännu en gråterska

Du är antagligen ännu en totalt socialt missanpassad person

Amen spring hem till mamma och gråt ut

du är en svårt sjuk autistisk man

Men din tröga jävla idiot

Jamen vad fint djungelapan

Är du helt jävla dum i huvudet?

Det är inte så att det är du som är trängd här i tråden?
Citera
2024-04-28, 18:53
Medlem
Handlar alltså om personer som studerar på den s k Polishögskolan. Polisskolan heter det
väl snarare, precis som i filmen med samma namn.
Citera
2024-04-28, 18:55
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Ja fast godkänt var nog 7

Jag vill minnas att det var 5 eller 6 som var godkänt.
Citera
2024-04-28, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saviland
Och du tror att den ökade gängkriminaliteten beror på kvinnor inom polisen? Gösses

Bevisligen gör det ju det.
Citera
2024-04-28, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ModeratorIdiot
Bevisligen gör det ju det.
Eh, nej. Tänk igen. Och igen. Tills det blir rätt.
Citera
2024-04-28, 18:58
Medlem
Citat:
Ännu en gråterska......

Detta är inget terapi-forum. Du är antagligen ännu en totalt socialt missanpassad person som istället för att gå fram och prata med kvinnor bara står i en hörna och glor istället.

Så klart ni inte klarar att vara kvinnors jämlikar.

Det är bara det att jag har lite svårt för manhaftiga fittbärare som du, vill ha en riktig kvinna.
Citera
2024-04-28, 18:59
Medlem
WordWarriors avatar
Citat:
Ursprungligen postat av prdtr
Män som använder sex för att få sina offer att läcka information. Fantastiskt, vi har fått äkta jämställdhet.

Det har alltid hävdats från feministhåll att kvinnor är mer moraliskt högstående och har ett mer etiskt förhållningssätt än män. Det är en lögn. Kvinnorna har skyddats och flugit under radarn länge. På sätt och vis är det bra att feminismen avslöjat detta indirekt. Tråkigt att det är djupt samhällsskadligt. Jag tror allt måste krasha totalt så vi kan börja om på ruta ett igen. Med männen vid rodret.
Citera
2024-04-28, 18:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Saviland
Eh, nej. Tänk igen. Och igen. Tills det blir rätt.

Bevisligen har ju en del kvinnliga poliser underlättat för gängkriminella att bedriva sin verksamhet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in