2024-04-25, 07:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tellusstar
Vad kan hon göra när hon sitter inne?? Hon har ingen som ställer upp för henne. Allt handlar ju om pengar.
Läs bara några inlägg bakåt...
Citera
2024-04-25, 07:38
Medlem
ha ha Billy har slutligen suttit många år när han kommer ut (ungefär 26 år och då är det i underkant) . Inte ovanligt i dom kretsarna men men
Citera
2024-04-25, 12:17
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Vad kan hon göra när hon sitter inne?? Hon har ingen som ställer upp för henne. Allt handlar ju om pengar.
Karin kan göra precis samma sak som hon gjorde när hon var ute i frihet. Leja någon mot betalning.
Hon har kapital och troligen en del undangömt som hon kan använda som betalning.
Citera
2024-04-26, 07:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Karin kan göra precis samma sak som hon gjorde när hon var ute i frihet. Leja någon mot betalning.
Hon har kapital och troligen en del undangömt som hon kan använda som betalning.
Och vem skulle hon ha som hon litar på att förvara detta och ordna utförare?? Osannolikt.
Citera
2024-04-26, 07:26
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Och vem skulle hon ha som hon litar på att förvara detta och ordna utförare?? Osannolikt.

Karin är smart men använder sin intelligens på fel sätt. ”Undangömt” kan betyda på olika ställen. Liten summa före och mer efter slutfört uppdrag.
Citera
2024-04-26, 13:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Karin är smart men använder sin intelligens på fel sätt. ”Undangömt” kan betyda på olika ställen. Liten summa före och mer efter slutfört uppdrag.
Ja men hur ska det gå till i praktiken då?? I dom kriminella kretsarna är det här och nu som gäller. Inte att vänta 3 månader på betalning liksom
Citera
2024-04-26, 14:13
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ja men hur ska det gå till i praktiken då?? I dom kriminella kretsarna är det här och nu som gäller. Inte att vänta 3 månader på betalning liksom

Jag är varken tillräckligt smart eller kriminell för att ha några förslag här. Jag hoppas att Karin är såpass övervakad så att hon inte kan dirigera omvärlden därute genom brev eller samtal.
Citera
2024-04-26, 14:26
Medlem
Citat:
Varför försvarar du henne?
Senast redigerad av flodafloda 2024-04-26 kl. 14:27. Anledning: Stavfel
Citera
2024-04-26, 15:24
Medlem
Timeouts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Jag är varken tillräckligt smart eller kriminell för att ha några förslag här. Jag hoppas att Karin är såpass övervakad så att hon inte kan dirigera omvärlden därute genom brev eller samtal.
Tyvärr är Karin en mästare på att manipulera sin omgivning så hon lär nog få ut både brev och kan ringa från insmugglade telefoner.

Man kan ju alltid hoppas att hon har bränt så pass många broar så ingen vill hjälpa henne på utsidan.
Men mot betalning kan man få folk att göra det mesta hur avskydd man än är.
Citera
2024-04-26, 16:40
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Timeout
Tyvärr är Karin en mästare på att manipulera sin omgivning så hon lär nog få ut både brev och kan ringa från insmugglade telefoner.

Man kan ju alltid hoppas att hon har bränt så pass många broar så ingen vill hjälpa henne på utsidan.
Men mot betalning kan man få folk att göra det mesta hur avskydd man än är.

Jag tror tyvärr att du har rätt. Det förekommer så mycket skit. Det kan finnas personal också som vill tjäna en hacka, även om jag hoppas att sådant inte sker.
Citera
2024-04-26, 17:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flodafloda
Varför försvarar du henne?
Jag anser att hon inte har möjlighet att få saker utförda när hon är intagen skrev jag. Kan du inte läsa
Citera
2024-04-27, 11:59
Medlem
Citat:
Jag anser att hon inte har möjlighet att få saker utförda när hon är intagen skrev jag. Kan du inte läsa
Läs tråden från början till slut så har du svaret
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in