2024-04-26, 14:42
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BATT
Om det där pajasuppträdandet skulle föreställa en manifestation mot islam så var det helt misslyckat. Folk står och himlar med ögonen och gapskrattar åt tokan och svartskallen.

Nä inte riktigt. En del lyssnar, andra skriker. Väldigt mycket poliser så inte vågar göra nått än.
Citera
2024-04-26, 14:43
Medlem
Crabbofixs avatar
"MOHAMMED VAR EN NEKROFIL!"

"HAN HADE SEX MED HENNE I GRAVEN"

"ja just det!"
Citera
2024-04-26, 14:44
Medlem
snacka om att hon är exponerad som måltavla.
Citera
2024-04-26, 14:45
Medlem
Crabbofixs avatar
Jag är imponerad av invandrarna i Skärholmen.

Dom beter sig enormt mycket mer sansat än t ex vänsterpartister, miljöpartister etc när det är demonstrationer.

Ingen kastar ägg. Ingen buar. Ingen har högtalarsystem. Ingen spelar saxofon. Ingen försöker forcera avspärrningar eller ge sig på polisen.

Invandrarna har större respekt för yttrandefriheten än vad många svenskar har.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Nä inte riktigt. En del lyssnar, andra skriker. Väldigt mycket poliser så inte vågar göra nått än.

Som jag ser så är folk mest roade av cirkusartisterna, en del ropar hånfulla glåpord men ingen är upprörd.

Platt fall kan man sammanfatta tokans och svartskallens framförande med.
Citera
Medlem
Crabbofixs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
snacka om att hon är exponerad som måltavla.

Hon är helt orädd!
Citera
2024-04-26, 14:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Crabbofix
Jag är imponerad av invandrarna i Skärholmen.

Dom beter sig enormt mycket mer sansat än t ex vänsterpartister, miljöpartister etc när det är demonstrationer.

Ingen kastar ägg. Ingen buar. Ingen har högtalarsystem. Ingen spelar saxofon. Ingen försöker forcera avspärrningar eller ge sig på polisen.

Invandrarna har större respekt för yttrandefriheten än vad många svenskar har.

Verkligen. Exemplariskt beteende av åskådarna. Fan så patetiskt att skämma ut sig så här bara för click på tiktok eller tuben, jösses
Citera
2024-04-26, 14:49
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Som jag ser så är folk mest roade av cirkusartisterna, en del ropar hånfulla glåpord men ingen är upprörd.

Platt fall kan man sammanfatta tokans och svartskallens framförande med.

Jag har bara sett de en gång tidigare på nätet och då var det knappt någon. Eller hon var ensam då. Kan ha varit hennes första bränning? Vetta iaf men det är sjukt mycket större nu än då. Finns säkert nått gammalt klipp. Då stod hon också i Stockholm.

Men oavsett vad så spelar hon ett farligt spel. Lär bli knäppt av någon islamist snart.
Citera
2024-04-26, 14:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ollahenne
Jag har bara sett de en gång tidigare på nätet och då var det knappt någon. Eller hon var ensam då. Kan ha varit hennes första bränning? Vetta iaf men det är sjukt mycket större nu än då. Finns säkert nått gammalt klipp. Då stod hon också i Stockholm.

Men oavsett vad så spelar hon ett farligt spel. Lär bli knäppt av någon islamist snart.
ser nu att hon bär väst
Citera
2024-04-26, 14:52
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Verkligen. Exemplariskt beteende av åskådarna. Fan så patetiskt att skämma ut sig så här bara för click på tiktok eller tuben, jösses

Det hade varit bra om pajaseribränningarna kunde övergå till fria informationsmöten där det informerades om det hon nu berättar. Om hus islam förstör land efter land och människa efter människa. En del av det hon säger är sant.
Citera
2024-04-26, 14:54
Medlem
ollahennes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av chunky000
ser nu att hon bär väst

Märkligt allt. Paludan har ju skydd från staten. Bor på skyddad ort m.m. Men gör hon det? Känns som hon spelar ett farligt spel, även om det är betydelsefullt för Sverige och världen.
Citera
2024-04-26, 14:54
Medlem
Crabbofixs avatar
Snutarna står med händerna i byxfickorna
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in