2024-04-25, 17:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bakarettan
Ja, man har rätt att skriva vad man tycker. Om du tycker det är dynga så är det med all säkerhet att det inte är dynga för någon annan. Ok?

Finns en lag som heter hets mot folkgrupp, nu bröt han inte mot den med denna kommentar men med andra han skrivit så nej. Rasism och nazism är fel och kommer aldrig accepteras, den som skriver eller säger något sådant i min närhet kommer få höra det för som du sa, man har ju rätt att skriva vad man tycker...

Finns andra forum där rasisterna kan hålla till, förstår inte vad han har i denna tråd att göra.
Citera
2024-04-25, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av keriksson714
Finns en lag som heter hets mot folkgrupp, nu bröt han inte mot den med denna kommentar men med andra han skrivit så nej. Rasism och nazism är fel och kommer aldrig accepteras, den som skriver eller säger något sådant i min närhet kommer få höra det för som du sa, man har ju rätt att skriva vad man tycker...

Finns andra forum där rasisterna kan hålla till, förstår inte vad han har i denna tråd att göra.

Det här är Flashback och passar det inte dig så är jag övertygad om att du hittar ut själv. För du har väl läst hur forumet fungerar?🤨 ETC kanske är något för dig istället?
Citera
2024-04-25, 18:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MissAntrophy
Det här är Flashback och passar det inte dig så är jag övertygad om att du hittar ut själv. För du har väl läst hur forumet fungerar?🤨 ETC kanske är något för dig istället?

Skiter i om det är flashback eller på torget! nazister kommer alltid få det dom förtjänar! Det är oftast fega kräk som aldrig skulle säga samma sak mellan 4 ögon.
Citera
2024-04-25, 21:45
Avslutad
Har programmet blivit så tråkigt så nu är det bara påhopp mot varandra som gäller?
Citera
2024-04-25, 21:55
Medlem
Vilka har en uppenbar diagnos av deltagarna?
Citera
2024-04-25, 21:59
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sarajevo
Vilka har en uppenbar diagnos av deltagarna?

Jag kan inte komma på nån. Är det nån/några du tänker på? Och varför?
Citera
2024-04-25, 22:38
Medlem
Vilket pinsamt avsnitt!

Fiona och Lars instängda på toaletten för att desperat försöka klämma fram säd ur gubbkuken. Misslyckades så klart!
Hur i helvete kan han gå med på hennes fanatiska besatthet av barn? Uppenbart att hon vill ha hans barn endast för inträde till Sverige och för att säkra arv. Han kommer vara död innan barnet börjat på mellanstadiet. I hennes ålder är det dessutom troligt att inte hon blir gravid enkelt på naturlig väg. Den tanken verkar inte ens slagit henne. Jag tycker fortfarande hon är obehaglig och tror hon lider av någon slags mental åkomma. Groteskt är det!

Oskar verkar vara oroligt nära ett autismspektrumtillstånd med sin fascination av bussar och tunnelbana. Kunde han inte googla på "romantisk dejt" istället för att ta med henne på ett museum där han står och dreglar över olika träslag? Skärpning!

Robin som går runt i Indien och skakar på huvudet i ett försök att anamma kulturen, men som bara ser ticsigt och konstigt ut! Sluta tossa runt!
Citera
2024-04-26, 09:31
Medlem
TaxenSixtens avatar
Citat:

Du har ju skrivit illa om vita kvinnor.
Citera
2024-04-26, 09:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av voizo
Vilket pinsamt avsnitt!

Fiona och Lars instängda på toaletten för att desperat försöka klämma fram säd ur gubbkuken. Misslyckades så klart!
Hur i helvete kan han gå med på hennes fanatiska besatthet av barn? Uppenbart att hon vill ha hans barn endast för inträde till Sverige och för att säkra arv. Han kommer vara död innan barnet börjat på mellanstadiet. I hennes ålder är det dessutom troligt att inte hon blir gravid enkelt på naturlig väg. Den tanken verkar inte ens slagit henne. Jag tycker fortfarande hon är obehaglig och tror hon lider av någon slags mental åkomma. Groteskt är det!

Oskar verkar vara oroligt nära ett autismspektrumtillstånd med sin fascination av bussar och tunnelbana. Kunde han inte googla på "romantisk dejt" istället för att ta med henne på ett museum där han står och dreglar över olika träslag? Skärpning!

Robin som går runt i Indien och skakar på huvudet i ett försök att anamma kulturen, men som bara ser ticsigt och konstigt ut! Sluta tossa runt!

Fiona är verkligen hemsk en uppenbar lyckosökare som utnyttjar Lars, han är ett offer i det här.

Lyckligvis så verkar det inte som att det kommer bli några barn.
Citera
2024-04-26, 10:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sirsia0
Jag kan inte komma på nån. Är det nån/några du tänker på? Och varför?

Ganska säker på att han som åkte till Indien har nån diagnos.
Citera
2024-04-26, 10:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Solljusnu
Ganska säker på att han som åkte till Indien har nån diagnos.

Angelin verkade ju dock genuint lycklig av hans frieri, tidigare avsnitt har man känt att hon bara vill bort från Indien medans han vill bli som en Indier. Hon kan ske hoppas att det ska bli enklare att komma till Sverige nu.

Lars och Fiona hoppar jag över, liksom det lesbiska paret och Ida, följer enbart Roffe, Tony, Oskar och Robin.
Ska bi kul att se vad som hänt sedan säsongen spelades in, vet att Cristy har svenskt personnummer nu så hon bor här men har en känsla att hon kommer överge Tony med tanke på hennes historik och att hon lär vara rätt så het på marknaden så att säga.
Citera
2024-04-26, 11:43
Avslutad
Citat:
Angelin verkade ju dock genuint lycklig av hans frieri, tidigare avsnitt har man känt att hon bara vill bort från Indien medans han vill bli som en Indier. Hon kan ske hoppas att det ska bli enklare att komma till Sverige nu.

Lars och Fiona hoppar jag över, liksom det lesbiska paret och Ida, följer enbart Roffe, Tony, Oskar och Robin.
Ska bi kul att se vad som hänt sedan säsongen spelades in, vet att Cristy har svenskt personnummer nu så hon bor här men har en känsla att hon kommer överge Tony med tanke på hennes historik och att hon lär vara rätt så het på marknaden så att säga.

Christy bor här och hon och Tony har ett barn till.
Tina har flyttat hit och bor med Oskar.
Roffe verkar vara en hel del nere i Thailand och umgås med Vilai.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in