2024-04-23, 21:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Grynet45
Ny blomstertävling på gång 🌺
Kan det slumpa sig så att det kan bli en vinnare i Skåne eller Norrbotten denna gång? En riktig lågoddsare.

Högoddsare = Väldigt osannolikt
Lågoddsare = Väldigt sannolikt

Jag antar att du menar högoddsare för Skåne eller Norrbotten...
Citera
2024-04-24, 08:43
Hundar och unge i sängen. Kaffe måste hon ha såklart. Och en stor blomsterleverans från Holland. 🤔
Citera
2024-04-24, 08:59
Medlem
Hon lägger en fin grund till att L ska bli mobbad känns det som.
När man är i den åldern, vill man verkligen bli filmad på morgonen när man sovit i mammas säng? Med hundar som slickar en i ansiktet?

Skäms han inte över sin mamma? Eller kommer det mer i 14-16års åldern? Eller skäms vissa inte för sina föräldrar alls?

Jag hade absolut inte velat att mina klasskompisar, vänner osv fick veta om jag sov hos min mamma någon gång, men kanske jag som skämdes och tyckte saker var pinsamt för lätt 😂
Citera
2024-04-24, 09:04
Citat:
Ursprungligen postat av Tova.
Hundar och unge i sängen. Kaffe måste hon ha såklart. Och en stor blomsterleverans från Holland. 🤔

Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987
När man är i den åldern, vill man verkligen bli filmad på morgonen när man sovit i mammas säng? Med hundar som slickar en i ansiktet?

Skäms han inte över sin mamma? Eller kommer det mer i 14-16års åldern? Eller skäms vissa inte för sina föräldrar alls?

Jag hade absolut inte velat att mina klasskompisar, vänner osv fick veta om jag sov hos min mamma någon gång, men kanske jag som skämdes och tyckte saker var pinsamt för lätt 😂
Den nyblivne tonåringen i mammas däng. Nej, det känns illa.
Varför har hon ett sånt uppmärksamhetsbehov att bevisa för omvärlden att hon och sonen åker hiss? Hade det inte varit ett ypperligt tillfälle att få in extrasteg och vardagsmotion?
La märke till kryckor i vardagsrummet, är det Jobas? Hade det varit Myz hade vi fått veta det, från väntrum till graven...
Citera
2024-04-24, 09:15
Citat:
Ursprungligen postat av Blomman987

Det var inte du som skämdes för lätt. Så jag tror L har givit upp. Ingenting hjälper ju på den egoistiska mamman. Tror att L har fått en bundsförvant i Jobas. Han mår inte heller bra av att visas som en tönt på hennes medier.
Citera
2024-04-24, 10:22
Medlem
Han sover väl där då My sålt han säng. My borde då sova i soffan inte mera än rätt. Så integritets kränkande att fota hur som.
Citera
2024-04-24, 11:52
Nu lägger hon ut ett foto på sig som är 10 år gammalt. På arbetstid. Har hon inga kunder? Var det inte något hon lovade häromdagen? Varför sitta på baken och beundra sig själv, då viktigare saker finns att göra? Hennes rykte är redan förstört och inte blir det bättre. Men det struntar hon i.
Senast redigerad av Tova. 2024-04-24 kl. 12:02.
Citera
2024-04-24, 12:20
Medlem
TPLs avatar
Hon skryter om att hon är så morgonpigg och oftast åker till "Årstad" i ottan för att köpa blommor. I morse var hon hemma och drack kaffe 7:30 när "jätteleveransen" från Holland kom. Vem tog emot det lasset? Ser ut som att allt bara ställdes av utanför lumpboden.

#bootcamp #powerwalk #korvfingrar 🐖
Citera
2024-04-24, 15:52
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Den nyblivne tonåringen i mammas däng. Nej, det känns illa.
Varför har hon ett sånt uppmärksamhetsbehov att bevisa för omvärlden att hon och sonen åker hiss? Hade det inte varit ett ypperligt tillfälle att få in extrasteg och vardagsmotion?
La märke till kryckor i vardagsrummet, är det Jobas? Hade det varit Myz hade vi fått veta det, från väntrum till graven...
Säkert My som struntat i att lämna tillbaka för det kommer nya tillfällen att använda dom regelbundet. Det är ju bara våra skattepengar som slösas och sjukhuset får väl köpa in nya.
Citera
2024-04-24, 16:41
Medlem
TPLs avatar
I början av förra året efterlyste My en bok om bukettbinderi (?). Efter det har hon flyttat 2 gånger och packat ner och upp tillräckligt för att ha haft chans att hitta den där boken. Tror aldrig hon ägt den, man behöver inga böcker om man är född in i flåristyrket...
Citera
2024-04-24, 21:51
Medlem
Jag hoppas My byter sängkläder varje dag
Ofräscht att sov i lakan där 2 hundar har legat o kletat
Citera
2024-04-24, 23:02
Medlem
chibibottos avatar
Hur är det har my nämnt något om ny medarbetare?
För det verkar som det börjat någon ny.
https://postimg.cc/XpWy07NW
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in