2024-04-24, 19:05
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kickassfarsan
Hur osäker är man inte om man väljer att köpa ett par sandaler för 3 jävla tusen?! Snacka om att leva för dagen

Njut av dom nu för kronkalle lär plocka dom när du kommer hem nästa gång.

Har Lilla C fått sandaler eller går hon fortf barfota?
Citera
2024-04-24, 19:09
Medlem
Lustig fakta: Minns att Chrippa i några videor nämnt hur mycket otur han anser sig ha haft i livet.
Att anse sig vara otursföljd är en av dom starkaste prediktorerna för låg IQ som finns. Folk som håller med om påståendet "I'm sure I get a raw deal from life" (alltså "jag har otur") har i snitt 14 lägre IQ än folk som inte håller med om påståendet.

Förmodligen för att personer med låg IQ helt enkelt inte förstår att dom inte alls har otur utan själva är orsaken till sina problem. Dom har helt enkelt inte hjärnkapacitet till att analysera vad som skett.

The more you know
Citera
2024-04-24, 19:18
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Lustig fakta: Minns att Chrippa i några videor nämnt hur mycket otur han anser sig ha haft i livet.
Att anse sig vara otursföljd är en av dom starkaste prediktorerna för låg IQ som finns. Folk som håller med om påståendet "I'm sure I get a raw deal from life" (alltså "jag har otur") har i snitt 14 lägre IQ än folk som inte håller med om påståendet.

Förmodligen för att personer med låg IQ helt enkelt inte förstår att dom inte alls har otur utan själva är orsaken till sina problem. Dom har helt enkelt inte hjärnkapacitet till att analysera vad som skett.

The more you know
Tror du blandar ihop bröderna.
Chrippa är energifylld positiv och sprallig.
Jacke är tillbakadragen, eftertänksam, blyg.
Jocke däremot han gnäller och ömkar, anser sig vara sååå orättvist behandlad. A special little snowflake...som har haft sån otur och varit så oälskad och osedd...
Citera
2024-04-24, 19:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c

The more you know

Jocke däremot han gnäller och ömkar, anser sig vara sååå orättvist behandlad. A special little snowflake...som har haft sån otur och varit så oälskad och osedd...
Citera
2024-04-24, 19:25
Avstängd
Har inte följt detta på något närmare håll men läst lite i tråden. Det handlar alltså om Christofer Berg och hans tjej Linnea?

https://www.youtube.com/watch?v=x7GGUsoAyQA
https://www.youtube.com/watch?v=OKZwgFqwIyE

Dessa två som fortfarande är tillsammans med varandra efter videona ovan. Det låter helt absurt. Och nu har man hans barn med sig i Spanien som bor hos dom?

Videona säger allt, galna människor som behöver hjälp och uppenbart finns det några här som är fans till dessa och deras beteende och försvarar detta 24/7.

Jag blir mörkrädd.
Citera
2024-04-24, 19:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Jag fyller på det som du missade:
Labil, aggressiv, narcissist och manipulativ
Citera
2024-04-24, 19:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle

Jag menar Chrippa. Han har 100% uttalat sig om hur otursförföljd han anser sig vara. Jag är helt ointresserad av Jockiboi och hans liv. Chrippa är en roligare tågkrasch. Jag gissar dock att båda två har en IQ under 85 så jag viftar inte *helt* bort din kommentar.
Citera
2024-04-24, 19:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av frason
Har inte följt detta på något närmare håll men läst lite i tråden. Det handlar alltså om Christofer Berg och hans tjej Linnea?

https://www.youtube.com/watch?v=x7GGUsoAyQA
https://www.youtube.com/watch?v=OKZwgFqwIyE

Dessa två som fortfarande är tillsammans med varandra efter videona ovan. Det låter helt absurt. Och nu har man hans barn med sig i Spanien som bor hos dom?

Videona säger allt, galna människor som behöver hjälp och uppenbart finns det några här som är fans till dessa och deras beteende och försvarar detta 24/7.

Jag blir mörkrädd.

Det där är ingenting mot vad som finns på zigenaren och fillersprinsessan.. Två vrak som försöker hålla skenet uppe!
Citera
2024-04-24, 19:59
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Infinity1
Det där är ingenting mot vad som finns på zigenaren och fillersprinsessan.. Två vrak som försöker hålla skenet uppe!
Jag har mycket att läsa ikapp märker jag. Verkar vara en riktig katastrof detta. Dessutom med ett barn inblandat.
Citera
2024-04-24, 21:29
Avslutad
Citat:
Jag har mycket att läsa ikapp märker jag. Verkar vara en riktig katastrof detta. Dessutom med ett barn inblandat.
Det är svårt att veta vad som är vad, man väntar på att få någon klarhet, just nu är det som att läsa en bok, där sista kapitlet är bortrivet.

Jag hoppas att Christofer, Linnéa och Julia samarbetar och accepterar att livet inte blev som man hade önskat, kärleken tog slut, men dom har en fantastisk dotter som behöver få växa upp med föräldrar som samarbetar för att ge henne det bästa av två världar.
Hur dom löser det har ingen annan med att göra.
Citera
2024-04-24, 23:46
Avstängd
Verkar vara en sanslös soppa detta. Kronofogden tar barnets kläder osv. och han sitter och glassar och skriker i Spanien. Har denna Chrippa som han kallas något boende i Sverige?
Citera
2024-04-24, 23:51
Medlem
Citat:
Verkar vara en sanslös soppa detta. Kronofogden tar barnets kläder osv. och han sitter och glassar och skriker i Spanien. Har denna Chrippa som han kallas något boende i Sverige?

Han har bytt adress 13 eller 14 gånger senaste 12 månaderna. Han har ingen fast plats och inte heller har hans underutvecklade unge en trygg fast plats att vara på. Hon flänger runt mellan olika bohag och får mestadels sova på soffan eller golvet.

Jocke kirrade en lya åt honom i Norrköping och fixade då även en säng åt ungen. Inte ens det klarade zigenaren av att fixa åt dottern. Men en ful burberry hatt för 3 lakan till sig själv, det gick bra.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in