2024-04-24, 15:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Och det vet du hur?

Det lär ni märka när min info stämmer till 99% då AB och Expressen kommer släppa samma info
Citera
2024-04-24, 15:53
Medlem
TilleyHats avatar
Gick barnen i Lina grundskola?
Citera
2024-04-24, 15:58
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Figo83
Det lär ni märka när min info stämmer till 99% då AB och Expressen kommer släppa samma info

Inte direkt förtroendegivande, vad har du för något som du baserar din killgissning på?
Citera
2024-04-24, 16:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Ursäkta min skepsis. Korrekta uppgifter på ratsit? Jag upptäckte nyligen att jag har varit gift i 2015 år och 73 dagar, enligt ratsit. Men jag förstår vad du menar.
Ursäkta min skepsis för ratsit berättar inte hur många dagar någon varit gift. Dom visar bara civilstånd.
Ratsit uppdaterar direkt mot folkbokföringen och är lika pålitlig som folkbokföringen.
Citera
2024-04-24, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Figo83
Då är det bekräftat …

Pappan från Egypten, har en kvällshobby som transa. Dödar sina två barn när de ligger och sover i sängar fullproppade med mediciner och därefter kvävning. Lugnade mediciner som pappan ska ha blandat ner i godis. Försöker sedan ta sitt eget liv men för feg för det. Mamman från Ecuador helt oskyldig.
Garanterat är i a f någon av föräldrarna oskyldig.
Citera
2024-04-24, 16:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Menar Du att polisen har 1 häkte och en arrest? Vad jag vet handlar det oftast om samma lokaler.

Polisen har inget häkte, det har Kriminalvården.. och nej, de är oftast inte i samma lokaler. Arresten oftast i anslutning till polisens lokaler, häkte finns både i närheten av polisen men också på en del anstalter och fristående..
Citera
2024-04-24, 16:04
Medlem
Aaarghhhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fettsugning
Enligt uppgifter jag tagit del av ska mamman lida av psykisk ohälsa och det ska vara hon som tagit barnen av daga. Detta är dock inget jag vet med säkerhet.

Psykvården har en förbättringspotential, kärringen som attackerade några småflickor, galningen som knivhögg 3 tanter och många fall där till sen nu detta, misstänker någon gått totalt gökbo.
Citera
2024-04-24, 16:10
Medlem
Två olika barnmord med tre offer på några månader i Södertälje. Det första pojken som pappan mördade i Rosenlund i januari och nu det här med två döda barn. Kusligt.
Citera
2024-04-24, 16:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ondahamstern
Inte direkt förtroendegivande, vad har du för något som du baserar din killgissning på?

Polisiär information, en väns bekant är polis
Citera
2024-04-24, 16:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Förlåt Pernilla för att jag tog dig som exempel. Du brukar ju gilla att synas. Pernilla är gift med Christian Bauer, och har varit det i 139 dagar, sedan den 8 december 2023.

Sök på någon gift på ratsit så får du se.
Ok kollade verkar stå på en del men inte på alla.
Citera
2024-04-24, 16:14
Medlem
Enligt expressen nu hittades barnen döda i en säng på övervåningen med pappan som var svårt skadad och okontaktbar
Citera
2024-04-24, 16:16
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av daxvaxpax
Ok kollade verkar stå på en del men inte på alla.

Precis, jag litar inte på ratsit.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in