2024-04-24, 09:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ratgirl234
Om man tittar på bilden på aftonbladet på dörren, så tycker jag mig se att det står nummer 32 högst upp

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/AvzoVx/misstankt-grovt-brott-i-sodertalje

Jag tycker att det står nummer 52 där
Citera
2024-04-24, 09:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Myjan

hmm ja mycket möjligt, svårt att urskilja första siffran
Citera
2024-04-24, 09:30
Medlem
Orobanches avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ken Dryden
Numera anställs även kvinnor som ambulanspersonal inom räddningstjänsten. Sådana personer riskerar nog att få sammanbrott eller hysteriska utbrott av lite vad som helst.

Ambulanser kör aldrig avlidna.
Citera
2024-04-24, 09:31
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Myjan

Menar ni fotot på dörren?
Det står tydligt 52, men ni kanske kollar på en mobil, jag är vid en laptop..
Citera
2024-04-24, 09:33
Medlem
Citat:
Om man tittar på bilden på aftonbladet på dörren, så tycker jag mig se att det står nummer 32 högst upp

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/AvzoVx/misstankt-grovt-brott-i-sodertalje

Det betyder inte adressnummer.

Numret är bara vanligt lägenhetsnummer. Typ om man ska skaffa bredband så måste stadsnätet veta detta nummer var bredbandet ska kopplas.
Citera
2024-04-24, 09:33
Medlem
Gavves avatar
Citat:
hmm ja mycket möjligt, svårt att urskilja första siffran
Om det är Lergodsstigen finns inte nr 52 vad jag kan se. Nr 32 finns dock och där bor det en del folk (5 stycken 16+) som syns på Ratsit.

Och notera: Jag säger inte att detta är var det hänt. Utan kopplar bara ihop nummer med tidigare gatunamn i tråden.

Edit: Det kan så klart vara lägenhetsnummer också som någon annan skriver. Då är detta inte alls relevant så klart.
Citera
2024-04-24, 09:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Combival
Det är bra att personalen tas om hand. Vissa utryckningar bör man ”briefa” om så de kan fortsätta arbeta utan störande tankar och känslor. Vi är bara människor allihop..

de är utbildade inom detta och vet när det bör tas ut ur tjänst, Polisen förtegen 2 barn döda, två misstänkta, Inga fler misstänkta. Bilden ganska samlad tycker jag.
Citera
2024-04-24, 09:35
Medlem
PreciousStoness avatar
Ett intressant konstaterande ifrån sajten RatsIt är att mannen P4ulus S4id Fouk4ih enbart är c/o-skriven på samma adress som den kvinna (G.V.A) han anges vara gift med!
Citera
2024-04-24, 09:36
Medlem
Combivals avatar
Citat:
Numera anställs även kvinnor som ambulanspersonal inom räddningstjänsten. Sådana personer riskerar nog att få sammanbrott eller hysteriska utbrott av lite vad som helst.

Du skämtar va? Hur man fungerar i liknande situationer har inget med kön att göra. Min kollega (sjukvårdare) kom till en plats där en trafikolycka nyss skett. Personen som stannat före henne var en grynhåd biker på MC. Bilförarens ben var kapat vid låret. Blodet sprutade. Hon såg att den kritvita bikern hade en kätting för att se extra cool ut. Hon slet av honom den och drog åt kring låret och räddade mannens liv. Sen tog hon hand om den chockade knutten.
Citera
Medlem
Citat:
De två gripna är "anhöriga" och en man och en kvinna. Mannen fördes dessutom till sjukhus för "stickskador". Mannen är alltså både gripen och hospitaliserad. Kvinnan är bara gripen.
Hur får du ihop historien då?
Ska mamma och pappa tillsammans och i samförstånd dödat barnen och sedan har pappa huggit sig själv eller har mamman huggit honom?
Citera
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PreciousStones
Ett intressant konstaterande ifrån sajten RatsIt är att mannen P4ulus S4id Fouk4ih enbart är c/o-skriven på samma adress som den kvinna (G.V.A) han anges vara gift med!

Han kanske är skriven som inneboende, för att utnyttja systemet med att erhålla bostadsbidrag?
Citera
2024-04-24, 09:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Kollektion
Det betyder inte adressnummer.

Numret är bara vanligt lägenhetsnummer. Typ om man ska skaffa bredband så måste stadsnätet veta detta nummer var bredbandet ska kopplas.
Så kan det vara ja
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in