2024-04-23, 23:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Enligt Mumsbulle står ju även familjerna bakom Chrippa och Linnea. Oklart vad familj betyder.

Mm Chrippas Pappa? Undrar om Linneas föräldrar står bakom även dom? Chrippa kidnappa ju deras dotter.
Citera
2024-04-23, 23:24
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Enligt Mumsbulle står ju även familjerna bakom Chrippa och Linnea. Oklart vad familj betyder.
Varför skulle dom inte göra det?
Du kanske borde ta reda på fakta och inte lyssna på vad några sexuellt frustrerade gubbslem spyr ur sig.
Det är fanimig riktigt patetiskt.
Är det inte dags att Joakim, Pontus och Alexander slutar stalka Christofer och Linnéa nu?
Det är på tiden att Chloé får lugn och ro.
Vad Christofer och Julia har kommit överrens om angår ingen annan och bara för att hemlige arne har sett att palle kuling har skrivit att jockiboi är bi och anjo identifierar sig som ett vårtsvin och rask och hela sekten planerar en pajätartävling, så betyder det noll. Nada.
Jag VET att Christofer och Linnéa har fullt stöd från sina föräldrar och syskon. Jag räknar inte med Voldemort.
Jag VET att Chloé har det jättebra och hon slipper bollas runt mellan pedofiler och wt-människor.

Är det jobbigt? Titta inte då.
Citera
2024-04-23, 23:37
Medlem
Puma006s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Bra fråga
Han har tagit Lilla C till Spanien.
Mamman har tydligen kontaktat Soc och Polis.
Han är fortf ihop med Linnea. Han verkar inte ha några planer på att lämna tillbaka dottern.
Nej, det har inte Julia gjort, om hon gjort det så hade Chrippa varit häktad nu.

De har delad vårdnad, vad Chrille och Julia kommit överens om är mellan de, är ju inget de måste ta offentligt.
Citera
2024-04-23, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Puma006
De har delad vårdnad, vad Chrille och Julia kommit överens om är mellan de, är ju inget de måste ta offentligt.
Chrippa tar det offentligt, varje dag, senast är att han håller på med en plan för barnets framtid.
Citera
2024-04-23, 23:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Självklart.

Såg att barnet fick pizza till lunch och hamburgare till middag idag, hälsosamt värre.
Ja alltså den där menyn är hemsk. Undra om barnet får i sig ens dagsbehovet av C-vitamin. Men han kanske köper en vitamindryck full med syntetiska vitaminer och kemikalier och lite tomma kalorier med socker och sätter ett sugrör i flaskan utmed pizzan. Kolhydratbehovet är då tillgodosett med råge.
Citera
2024-04-23, 23:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lacrima
Men han kanske köper en vitamindryck full med syntetiska vitaminer och kemikalier och lite tomma kalorier med socker och sätter ett sugrör i flaskan utmed pizzan. Kolhydratbehovet är då tillgodosett med råge.
Ja, varför inte, han köpte någon vitamindryck häromdagen och var så stolt över att den var sockerfri, så den delas väl.
Citera
2024-04-23, 23:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Jag gick in och kollade på chrippas senaste avsnitt på youtube från marbella det var som en renodlad 20.000 kalorier på en dag-challenge med grisflickan. Aldrig skådat någon pushas så hårt för att få diabetes som grisflickan cloetta
Det är väldigt fult att kalla ett barn för sådana glåpord. Skärp dig. Det är ett oskyldigt barn!
Vuxna i barnets närhet däremot kan man kalla både det ena och det andra.
Citera
2024-04-23, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nog deras föräldrar. Men ena paret lever i en sekt och andra paret... Ja läs Jockes socpapper.

Jag har lyssnat på varje avsnitt om Jockes socpapper. Om vi bortser från att det är så hjärtskärande så ser jag även mönster som sprider sig även i nuläget.
Sekter vet ju varför det heter så...
Citera
2024-04-24, 00:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Chrippa är körd hos Soc om han inte lämnar tillbaka ungen. Ju fortare ju mindre skada.

Hundra procent så! Det finns inget han gör nu som han kan komma undan med. Det har vi sett förr. Soc bestämmer nu. Slår någon i honom något annat är det för sin egen skull. Isolerandet har inga gränser, tydligen.
Citera
2024-04-24, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Mm Chrippas Pappa? Undrar om Linneas föräldrar står bakom även dom? Chrippa kidnappa ju deras dotter.

Ja då blev det minsann ett jäkla liv!

Ja som det verkar menas det väl föräldrar på båda hållen. Jag tänker mer vad det är för familjer som bidrar till katastrof för det gör dom
Citera
2024-04-24, 00:05
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av klocksyndrom
Jag gick in och kollade på chrippas senaste avsnitt på youtube från marbella det var som en renodlad 20.000 kalorier på en dag-challenge med grisflickan. Aldrig skådat någon pushas så hårt för att få diabetes som grisflickan cloetta

Han kan inte ge henne kärlek eller trygghet så blir köpt kärlek, alltså mat och godis. Varför sätter inte Skabbelina stopp?
Citera
2024-04-24, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Varför skulle dom inte göra det?
Du kanske borde ta reda på fakta och inte lyssna på vad några sexuellt frustrerade gubbslem spyr ur sig.
Det är fanimig riktigt patetiskt.
Är det inte dags att Joakim, Pontus och Alexander slutar stalka Christofer och Linnéa nu?
Det är på tiden att Chloé får lugn och ro.
Vad Christofer och Julia har kommit överrens om angår ingen annan och bara för att hemlige arne har sett att palle kuling har skrivit att jockiboi är bi och anjo identifierar sig som ett vårtsvin och rask och hela sekten planerar en pajätartävling, så betyder det noll. Nada.
Jag VET att Christofer och Linnéa har fullt stöd från sina föräldrar och syskon. Jag räknar inte med Voldemort.
Jag VET att Chloé har det jättebra och hon slipper bollas runt mellan pedofiler och wt-människor.

Är det jobbigt? Titta inte då.

Menar du DIN fakta? Svårt med faktakoll då. Jag har hjärna att tänka med själv och har levt i verkligheten tillräckligt länge och vet hur det fungerar med myndigheter. Jag vet hur långt de går för att rädda barn. Sen spelar det ingen roll vad just du tror är rätt. Deras regler gäller.
Det hade inte behövt bli så här om inte Chrippa blev så påverkad av någon med eget syfte.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in