2022-06-30, 02:08
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Jag provade ett par jeans som var blåa och vida och tänkte aldrig i livet att jag följer det modet. Det ser bra ut på brudar men som kille näää.
Citera
2023-01-28, 05:58
Medlem
dreamybullxxxs avatar
Det är en tragisk utveckling. Alla vill vara mittbena danderydsbögar. Stockholmsbrudar har hybris och vill bara ha blonda mittbena män.
Citera
2023-01-28, 08:41
Medlem
Homo-fils avatar
Ja. Det är bara I Stockholm.
Citera
2023-02-20, 08:09
Medlem
Oldmoneybeards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snoppdoggydog
Jag provade ett par jeans som var blåa och vida och tänkte aldrig i livet att jag följer det modet. Det ser bra ut på brudar men som kille näää.
Bättre att ha jeans som ser ut som tights och framhäver kycklingbenen?
Citera
2023-02-20, 22:08
Medlem
Snoppdoggydogs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oldmoneybeard
Bättre att ha jeans som ser ut som tights och framhäver kycklingbenen?

Jag tycker man skall ha raka jeans som sitter neutralt. Baggy jeans passar mest tonåringar.
Citera
2024-04-23, 20:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hegamon
Kan någon lägga ut bilder på dessa?
Citat:
Ursprungligen postat av PerniWha
Exakt, jag vill också se detta fenomen. Var hyfsat ung i det tidspannet men kommer inte ihåg att det såg ut som beskrivet.

Killen i det här inslaget ser verkligen ut som detta rätt bedrövliga mode beskrivs. En 90-talsfrisyr med mittbena och en hoodie i lite för skrikig färg. Och sedan alldeles för slitna jeans som ser ut att vara hämtade från en hög med grejer man skänker bort.

Sedan en sån där North Face-jacka som alla i den åldern ska ha för att se ut som alla andra. Att den är för skrikig och gul gör även sitt.

https://www.svt.se/nyheter/lokalt/gavleborg/da-plockas-vasaskolans-lillbock-bort-for-i-ar
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in