2024-04-23, 19:53
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Hon postade på sina sociala medier. Någon la upp en print längre bak i tråden. Så fort det ifrågasattes hur det kommer sig att barnet fått lov att åka iväg, då postade hon att barnet är i Spanien och att det inte.är kidnappat.
Innan hade hon ingen aning att barnet rest iväg och sen visste hon det. Svänger snabbt hos henne.

Pass kan man ha, men märkligt att göra ett mitt i den här situationen och lämna det till herr Kräfta som befinner sig mitt i stök med soc.

Hon kanske spelar dubbelspel eller vill lugna ner stormen på nätet. Hon har iaf sagt att hon inte godkänt resa eller mer än 7 dagar och där Soc och polis är kontaktade. Vi vet att Julia är knepig och kommer från WT bältet. Allt hon varit med om kan göra att hon beter sig lite speciell. Jag vet inte.
Citera
2024-04-23, 19:54
Medlem
Citat:
Den där inspelningen då?
Säger hon inte där att hon visste att de skulle åka fast på onsdagen? Har för.mig att hon sa det men att de hade åkt 2-3 dagar innan.

Ska lyssna igen
Jo i någon inspelning så sa hon det, fast dom åkte på måndagen eller nåt redan.

En riktig Skabbeplan.
Citera
2024-04-23, 19:56
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Ja det går ju så till slut och som man bäddar får man ligga. Dom får snällt landa i verkligheten. Hade dom inte gjort så med flickan hade ingen direkt engagerat sig i dessa två längre. Hade Chrippa valt annorlunda när det gäller sin dotter hade de kunnat hålla på med sin skit bäst de ville. Ingen skulle bry sig mer än eko. Skatt vill svenska staten ha in, gärna mycket av alla

Så är det. Utan C är de totalt irrelevanta.
Citera
2024-04-23, 19:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Jag tror tvärtom. Det är Linnea som bestämmer i deras förhållande. Chrippa dansar efter Linneas pipa och om han INTE gör det sätter hon lösnaglarna i han.
Säger hon att han och barnet ska ligga på soffan så går han snällt dit *tror* jag.

Besatt av henne, det är han definitivt. Nästintill sjukligt.
Med tanke hur han beter sig och tilltalar andra så tror jag mer på att den där gaphalsen bestämmer och då ska det vara på hans sätt.
Vill han flytta till Polen, då ska hon följa med.
Citera
2024-04-23, 19:57
Avstängd
Citat:
Julia gick själv ut och skrev att inget barn är kidnappat utan barnet är i Spanien.
Hon fixade ju till och med pass.

Så då ljög Kräftan när han hävdade att hon skulle komma ner och hämta barnet?

Vad är det här för larvigheter egentligen de här föräldrarna håller på med.

Det har aldrig varit aktuellt att Julia ska ner till Spanien nog.
Citera
2024-04-23, 19:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Så är det. Utan C är de totalt irrelevanta.
Till 100%, det är ju enda anledningen att C är där.
Citera
2024-04-23, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Hon skrev att hon inte visste om resan först. Men det kan ju ha varit för att inte vilja prata om det publikt.

Det svarade hon väl Anjo att hon inte visste? Och sen ändrade hon sig.

Så när Kräftan hämtar barnet hos Jullans syrra, så visste ingen att han skulle sticka med barnet utomlands och han har inga planer på att komma tillbaka till Sverige, men hävdar att Jullan vet om resan och ska till och med komma ner och hämta barnet.

Någon ljuger.
Citera
2024-04-23, 20:00
Medlem
Citat:
Besatt av henne, det är han definitivt. Nästintill sjukligt.
Med tanke hur han beter sig och tilltalar andra så tror jag mer på att den där gaphalsen bestämmer och då ska det vara på hans sätt.
Vill han flytta till Polen, då ska hon följa med.

Japp han e besatt av henne.
Och då kan hon i princip styra honom precis som hon vill.
Hon har mycket dåligt inflytande på Chrippa.
Hon är nog inte besatt i honom utan hon har mer kontrollbehov.
Citera
2024-04-23, 20:00
Avstängd
Citat:
Tänk ett extra varv. L är tillsammans med en notorisk lögnare som manipulerar sin omgivning. Han kan lika gärna ha sagt att allt var ok med att barnet fick åka i och med att de fixa pass.

Sen är det märkligt att Jullan går ut med att hon vet att barnet är i Spanien och att hon inte är kidnappad.
Vad är så problemet?

Lasten ligger på Chrippa da Kronofogd men när en vecka gått blir Skabbelina medbrottsling om hon inte agerar. Att sitta på bänken och leka oskyldig funkar inte. Hon är 24 år!
Citera
2024-04-23, 20:02
Medlem
Citat:
Någon ljuger.
Skulle nog säga att några ljuger.
Citera
2024-04-23, 20:04
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nu ska vi inte kasta Julia under bussen tycker jag. Hon har säkert sina fel och brister, det har vi väl alla på ett eller annat sätt. Hon kan bättra sig, kan även Chrippa (kanske)?
Vi vet inget så det bara avvakta och se hur dom löser detta.
Skulle inte förvåna mig om Chrippa & SNEA på något sätt lurat Julia.

Ja vi ska nog inte förvänta oss klockrent spel av Julia. Hon är kär i Chrippa, desperat i pengar, svartsjuk och har varit med om mycket skit.
Citera
2024-04-23, 20:06
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Noclue90
"I början hade jag ett intryck av honom att han var en översittare, väldigt dryg. Men sen så under tiden dagarna gick han var såhär svartsjuk och jag vet inte, då ändrades min uppfattning."
Klart uppfattningen ändrades till att han var något att ha när han visade att han var svartsjuk 😂😂

(Ur Linneas video om frågor ingen ställt och ingen egentlig bryr sig om)

Reagerade på det också. Att han är en löjlig översittare kommer från mångas håll när man inte är i hans grepp.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in