2024-04-23, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Nu ska vi inte kasta Julia under bussen tycker jag. Hon har säkert sina fel och brister, det har vi väl alla på ett eller annat sätt. Hon kan bättra sig, kan även Chrippa (kanske)?
Vi vet inget så det bara avvakta och se hur dom löser detta.
Skulle inte förvåna mig om Chrippa & SNEA på något sätt lurat Julia.

Nej det ska vi inte, var inte riktigt så jag menade, hon har säkert blivit lurad på nått sätt.
Citera
2024-04-23, 19:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nu när detta är ute kan jag bekräfta att detta stämmer. Julia jobbar off cam. Hur försvarar men Chrippa och Skabbelina nu? Totalt oacceptabelt beteende.

Varför har hon gått ut med att hon vet vart barnet är då och att det inte är kidnappning?
Det går ju inte ihop alls.

Eller blev trycket för stort när hon utmålades som lögnare och då var det inte lika roligt längre?
Citera
2024-04-23, 19:42
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Tveksamt.
Hon hjälpte till att fixa ett pass och var väl medveten om att barnet skulle åka iväg.

Att hjälpa till att fixa pass ser jag som naturligt och även att Christopher har det. Julia åker enbart till Dollar Store. Men hur var Julia medveten om resan? Undrar genuint. Jag har inte hängt med i alla svänger.
Citera
2024-04-23, 19:45
Medlem
Citat:
Jullan svänger mycket i sina historier.
Märkligt att barnets mormor känner sig tvungen att posta vad de håller på med gällande rättsväsendet.

Det är inte mormor som har postat utan det kommer från en annan insta tjej som har skrivit med barnets mormor.
Citera
2024-04-23, 19:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tarmstuvning
Dom kanske hade en överenskommelse som han inte höll? Om antal dagar eller likn?
Hon kanske var *fine* med några dagar?
Sedan finner JAG det märkligt att HAN hämtar barnet från Julia och tar henne utomlands och att det sedan ligger på Julia att HÄMTA barnet. Om HAN tar barnet utomlands ligger det på honom att LÄMNA flickan i Sverige. Det e väl vad jag tycker men jag vet inte vad dom kommit överens om?
När man hör honom nu så verkar han skita i förskolan. Han har inga planer på att flickan ska hem. Han snackar om att Lilla C ska gå skola där osv. DET kanske inte Julia går med på?
Så då blir det en form av kidnappning.

Jag tror Kräftan sagt till L att allt är lugnt att ta med barnet. L har knappast någon talan i det där förhållandet.
Kräftan följer mönstret till punkt och pricka.

Snart blir det mer drama där Kräftan trampar rejält i skiten. Vänta bara.
Citera
2024-04-23, 19:46
Avstängd
Citat:
Varför har hon gått ut med att hon vet vart barnet är då och att det inte är kidnappning?

Eller blev trycket för stort när hon utmålades som lögnare och då var det inte lika roligt längre?

Var har hon gått ut med det? Hon kanske ville lindra stormen på nätet och jobba i lugn? Julia är annars knepig.
Citera
2024-04-23, 19:48
Medlem
Citat:

Hon kanske försökte tagga ner det hela för att kunna sköta allt med soc & polis i lugn och ro.
Citera
2024-04-23, 19:48
Medlem
Alltså, denna tråden är ju bättre än Falcon Crest.

Ja, jag är gammal.
Citera
2024-04-23, 19:49
Medlem
Citat:
Jag tror Kräftan sagt till L att allt är lugnt att ta med barnet. L har knappast någon talan i det där förhållandet.
Kräftan följer mönstret till punkt och pricka.

Snart blir det mer drama där Kräftan trampar rejält i skiten. Vänta bara.

Jag tror tvärtom. Det är Linnea som bestämmer i deras förhållande. Chrippa dansar efter Linneas pipa och om han INTE gör det sätter hon lösnaglarna i han.
Säger hon att han och barnet ska ligga på soffan så går han snällt dit *tror* jag.
Citera
2024-04-23, 19:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Att hjälpa till att fixa pass ser jag som naturligt och även att Christopher har det. Julia åker enbart till Dollar Store. Men hur var Julia medveten om resan? Undrar genuint. Jag har inte hängt med i alla svänger.

Hon postade på sina sociala medier. Någon la upp en print längre bak i tråden. Så fort det ifrågasattes hur det kommer sig att barnet fått lov att åka iväg, då postade hon att barnet är i Spanien och att det inte.är kidnappat.
Innan hade hon ingen aning att barnet rest iväg och sen visste hon det. Svänger snabbt hos henne.

Pass kan man ha, men märkligt att göra ett mitt i den här situationen och lämna det till herr Kräfta som befinner sig mitt i stök med soc.
Citera
2024-04-23, 19:52
Medlem
Citat:
Hon postade på sina sociala medier. Någon la upp en print längre bak i tråden. Så fort det ifrågasattes hur det kommer sig att barnet fått lov att åka iväg, då postade hon att barnet är i Spanien och att det inte.är kidnappat.
Innan hade hon ingen aning att barnet rest iväg och sen visste hon det. Svänger snabbt hos henne.

Pass kan man ha, men märkligt att göra ett mitt i den här situationen och lämna det till herr Kräfta som befinner sig mitt i stök med soc.
Hon skrev att hon inte visste om resan först. Men det kan ju ha varit för att inte vilja prata om det publikt.
Citera
2024-04-23, 19:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Hon kanske försökte tagga ner det hela för att kunna sköta allt med soc & polis i lugn och ro.

Den där inspelningen då?
Säger hon inte där att hon visste att de skulle åka fast på onsdagen? Har för.mig att hon sa det men att de hade åkt 2-3 dagar innan.

Ska lyssna igen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in