2024-04-23, 16:13
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Nu är vi inne på dag 9 i försening av när de STORA bevisen mot Jocke skulle komma 😁

Tycker Jocke och Anjo varit tyst ett par dagar nu.

Ja skulle inte du komma med en ljudfil idag? Var det om/med Jocke eller Chrippa?
Vad förväntar du dig skall hända från Anjo? Jocke skulle väl köra en doku med Jacke, kanske dom gör det i Anjos garage
Citera
2024-04-23, 16:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Du kan gå inpå Chrippas twitch ikväll och fråga, folk frågar ofta och han svarar alltid. Frågar du på ett otrevligt sätt så får du ett otrevligt svar, frågar du trevligt så blir du bemött trevligt, enkelt

Han undviker många frågor. Exempelvis
Hur många gånger han pucklat på L och om han orsakat alla blåmärken på henne.

Han svarar det han vill svara på. Resten struntar han i eller skyller ifrån sig.
Citera
2024-04-23, 16:27
Medlem
kungpungstadens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Ja skulle inte du komma med en ljudfil idag? Var det om/med Jocke eller Chrippa?
Vad förväntar du dig skall hända från Anjo? Jocke skulle väl köra en doku med Jacke, kanske dom gör det i Anjos garage

Det rör säg ett filmteam ute vid Vidingsjö så vem vet vad som händer.

Sluta knapra tabletter nu
Citera
2024-04-23, 16:43
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av VilaVila
Men andra vårdnadshavaren verkar ju inte ha några invändningar

Hon kanske jobbar i det tysta?
Citera
2024-04-23, 16:46
Medlem
Citat:

Det måste hon göra så att inget kan förutspås tänker jag. Det finns ju stora parabolantenner ute.
Citera
2024-04-23, 17:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Det måste hon göra så att inget kan förutspås tänker jag. Det finns ju stora parabolantenner ute.

Nu har Julias mamma skrivit till en på instagram att Julia inte visste om att barnet skulle till Spanien och att både soc & polis är inkopplade och dom väntar nu på beslut från socialtjänsten.
Citera
2024-04-23, 17:24
Medlem
Citat:

Tveksamt.
Hon hjälpte till att fixa ett pass och var väl medveten om att barnet skulle åka iväg.
Citera
2024-04-23, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Nu har Julias mamma skrivit till en på instagram att Julia inte visste om att barnet skulle till Spanien och att både soc & polis är inkopplade och dom väntar nu på beslut från socialtjänsten.

Men för helvete! Jag misstrodde Julia under en kort tid, det erkänner jag utan omsvep. Men sedan förstod jag snabbt hur det verkade ligga till och nu bekräftas det.

Det är ju lätt att förstå varför Linnea skulle leka vän med Julia nu i backspegeln. Vidrigt.
Citera
2024-04-23, 17:36
Medlem
Ny video ute: https://youtu.be/f4hHiNw5vIU?si=Ubk3Lrf6ZZZ_CUKo
Senast redigerad av zader 2024-04-23 kl. 17:38.
Citera
2024-04-23, 17:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Men för helvete! Jag misstrodde Julia under en kort tid, det erkänner jag utan omsvep. Men sedan förstod jag snabbt hur det verkade ligga till och nu bekräftas det.

Det är ju lätt att förstå varför Linnea skulle leka vän med Julia nu i backspegeln. Vidrigt.
Det är helt sjukt vad Bonnie & Clyde sysslar med. Men snart tar det stopp.
Citera
2024-04-23, 17:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av toonajnwan
Det är helt sjukt vad Bonnie & Clyde sysslar med. Men snart tar det stopp.

Ja det går ju så till slut och som man bäddar får man ligga. Dom får snällt landa i verkligheten. Hade dom inte gjort så med flickan hade ingen direkt engagerat sig i dessa två längre. Hade Chrippa valt annorlunda när det gäller sin dotter hade de kunnat hålla på med sin skit bäst de ville. Ingen skulle bry sig mer än eko. Skatt vill svenska staten ha in, gärna mycket av alla
Citera
2024-04-23, 17:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123

Julia gick själv ut och skrev att inget barn är kidnappat utan barnet är i Spanien.
Hon fixade ju till och med pass.

Så då ljög Kräftan när han hävdade att hon skulle komma ner och hämta barnet?

Vad är det här för larvigheter egentligen de här föräldrarna håller på med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in