2024-04-23, 03:24
Avstängd
https://ibb.co/nfttYX4

Och här får ni där:

1. Linnea tar upp att hon kan skicka bevis.

2. Hur hon tvärvänder här efter att kontaktat mig med hot där jag svarar med att jag hotar tillbaka med polis pga deras knarkande, skatteverket, soc osv och där de ska ge fan i att hota mig.

Det är så här knarkare är. Typexempel. Håller inte sina ord de lovar, hotar men när man går hårt mot hårt mjuknar de och sen försvinner. Patetiskt.
Senast redigerad av 400Ben 2024-04-23 kl. 03:32.
Citera
2024-04-23, 06:31
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 400Ben
Angående att de skriker bevis bevis men inget kommer. Samma på Messenger:

https://ibb.co/1MhqHCr

Citat:

Och här får ni där:

2. Hur hon tvärvänder här efter att kontaktat mig med hot där jag svarar med att jag hotar tillbaka med polis pga deras knarkande, skatteverket, soc osv och där de ska ge fan i att hota mig.

Det är så här knarkare är. Typexempel. Håller inte sina ord de lovar, hotar men när man går hårt mot hårt mjuknar de och sen försvinner. Patetiskt.
Du jobbar hårt för att ingenting på Jocke ska komma ut.
Din besatthet av Linnéa är tragikomisk.
Jag lägger märke till att du tar in vad jag skriver i mina långa inlägg, förstår du även inneblrden i dom gamla klassikerna, som "vargen kommer"?
Den saga som bäst kommer beskriva Jockes uppgång och fall, är Kejsarens nya kläder.

Den saga som bäst kommer beskriva Anjos uppgång och fall är pojken som åt ikapp med jätten. (Obs! Anjo är inte pojken)

Då har vi Rask, den är klurig eftersom han är som en bladlös bok utan pärmar, men vad sägs om sagan om Mäster Skräddare?

Det är väl huvudkaraktärerna i detta "drama".

Jonna kan lätt jämföras med den elaka häxan i Snövit

Men herrejösses, huvudpersonen själv i detta drama, det är ju Christofer, aka Dummerjöns.

Edit:
Vad är det som Jocke är så mån om inte ska läcka ut?
Det bör vara något i hästväg, värt att riskera hela sin karriär för
Senast redigerad av Mumsbulle 2024-04-23 kl. 06:51. Anledning: Tillägg
Citera
2024-04-23, 06:59
Avslutad
Citat:

Och här får ni där:

Du kan ju ta med dina egna hot, samt datum och tidpunkter. Det där bevisar ingenting mer än att Linnéa är den sunda av er två.

Jag skulle snarare vilja påstå att det är såhär som Jocke, Anjo, Rask och company håller på.

Vad är det som höghuset Anjo och räkan Jockiboi är så paniskt rädda för att Linnéa o Christofer ska ha "smygfilmat" som inte läckt ut?

Det funderar jag över, jag vet inte, men jag vill veta, kan säkert vara spiken i kistan för Jockiboiligan
Citera
2024-04-23, 08:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mumsbulle
Du jobbar hårt för att ingenting på Jocke ska komma ut.
Din besatthet av Linnéa är tragikomisk.
Jag lägger märke till att du tar in vad jag skriver i mina långa inlägg, förstår du även inneblrden i dom gamla klassikerna, som "vargen kommer"?
Den saga som bäst kommer beskriva Jockes uppgång och fall, är Kejsarens nya kläder.

Den saga som bäst kommer beskriva Anjos uppgång och fall är pojken som åt ikapp med jätten. (Obs! Anjo är inte pojken)

Då har vi Rask, den är klurig eftersom han är som en bladlös bok utan pärmar, men vad sägs om sagan om Mäster Skräddare?

Det är väl huvudkaraktärerna i detta "drama".

Jonna kan lätt jämföras med den elaka häxan i Snövit

Men herrejösses, huvudpersonen själv i detta drama, det är ju Christofer, aka Dummerjöns.

Edit:
Vad är det som Jocke är så mån om inte ska läcka ut?
Det bör vara något i hästväg, värt att riskera hela sin karriär för

Men sluta dra in Jocke, Anjo, Rask i alla dina inlägg dom har egna trådar.
Citera
2024-04-23, 09:03
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Kollat 16 min nu med nya ögon och Linnea hade så RÄTT i Januari. Hur fan kan man gå tillbaka till detta? Hur kan man försvara detta förhållandet idag? Uppmanar alla att kolla den igen där vi är idag.

Ja det är sjukt men det är säkert Jocke som tvingar henne att vara med Chrippa. Jag tror så jättesäkert
Citera
2024-04-23, 09:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men sluta dra in Jocke, Anjo, Rask i alla dina inlägg dom har egna trådar.
Hur skulle det gå till tycker du?
Det hänger ju ihop, dom avundsjuka kreatörerna dom gör allt i sin mskt för att förstöra Chippas liv, hans kärlek, hans dotter, hela familjer.
Varför?
Vad är det som Christofer och Linnéa gjort för att förtjäna detta hatdrev? Eller deras föräldrar och syskon för den delen?
Jag begriper inte det.
Citera
2024-04-23, 09:22
Medlem
Citat:
Det hänger ju ihop, dom avundsjuka kreatörerna dom gör allt i sin mskt för att förstöra Chippas liv, hans kärlek, hans dotter, hela familjer.
Varför?
Vad är det som Christofer och Linnéa gjort för att förtjäna detta hatdrev? Eller deras föräldrar och syskon för den delen?
Jag begriper inte det.

Ja vad har dom gjort? Utsatt ett barn för psykisk & ev fysisk misshandel.
Citera
2024-04-23, 09:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Ja vad har dom gjort? Utsatt ett barn för psykisk & ev fysisk misshandel.

Hur har den psykiska och fysiska misshandeln gått till? Förklara gärna
Linnea blev anmäld av Jockiboi, den anmälan las ner, som 99% av Jockes alla anmälningar
Är det Chrippa som skulle stå för den psykiska misshandeln då?
Citera
2024-04-23, 09:36
Medlem
Tarmstuvnings avatar
Citat:
Varför?
Jag begriper inte det.

Japp som ovan skriver..
Utsatt ett barn för psykisk & ev fysisk misshandel.
Ljugit oss fulla om både ditt och datt. Så man vet inte längre vad som är sant.
Har han misshandlat Linnea? Har hon misshandlat Lilla C?
Bara dom vet. Men ist för att tala om sanningen anklagar dom Jocke mfl.

Jag begriper inte det.
Citera
2024-04-23, 09:36
Medlem
SouthernGirls avatar
Citat:
Varför?
Jag begriper inte det.

Vad de har gjort?
Vad sägs om fabricerat sanningar som gynnar dem själva och som de sedan ändrar och skriver om i ett desperat försök att stötta sina egna förvirrande handlingar?
Vad sägs om anmälningar och olaga beteenden där de utan skam drar in andra men främst ett litet barn?
Vad sägs om lögner, påhittade blåmärken, inbrott, löften och oproportionerligt stora sagor om sina egna liv?
Men det jag tycker genomsyrar allt som som jag inte kan förstå att NÅGON klarar av är detta monstruösa självförhärligande där man sitter och primalvrålar ut sina ”sanningar” alltid följt av ett ”NI SKA FÅ SE BEVIS!”.
De rider OSS alla för uppmärksamhet, publicitet och pengar. Det är sjukt vidrigt!
Citera
2024-04-23, 09:46
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SouthernGirl
Vad de har gjort?
Vad sägs om fabricerat sanningar som gynnar dem själva och som de sedan ändrar och skriver om i ett desperat försök att stötta sina egna förvirrande handlingar?
Vad sägs om anmälningar och olaga beteenden där de utan skam drar in andra men främst ett litet barn?
Vad sägs om lögner, påhittade blåmärken, inbrott, löften och oproportionerligt stora sagor om sina egna liv?
Men det jag tycker genomsyrar allt som som jag inte kan förstå att NÅGON klarar av är detta monstruösa självförhärligande där man sitter och primalvrålar ut sina ”sanningar” alltid följt av ett ”NI SKA FÅ SE BEVIS!”.
De rider OSS alla för uppmärksamhet, publicitet och pengar. Det är sjukt vidrigt!

Fabricerade sanningar?
Anmälningar?
Olaga beteenden?
Påhittade blåmärken?
Inbrott?
Löften?

Kan du fortsätta och förklara varje enskilt påstående, vilka som tillhör Chrippa, vilka som tillhör Linnea
Vad varje ett påstående skall ha varit t.ec vart begick dom inbrott?
Citera
2024-04-23, 10:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goldentie
Fabricerade sanningar?
Anmälningar?
Olaga beteenden?
Påhittade blåmärken?
Inbrott?
Löften?

Kan du fortsätta och förklara varje enskilt påstående, vilka som tillhör Chrippa, vilka som tillhör Linnea
Vad varje ett påstående skall ha varit t.ec vart begick dom inbrott?

Det var väl Chrippa som sa att han hade haft inbrott? Det var kanske bara påhitt då.
Senast redigerad av 111-111 2024-04-23 kl. 10:21.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in